הגדלת עוקבים בפייסבוק: כיצד תגדיל את כמות העוקבים?

הפייסבוק מהווה את הרשת החברתית הדומיננטית והמשמעותית ביותר כיום. לכן, לא מעט בעלי עסקים תוהים איך לפרסם בפייסבוק את העסק שלהם בכדי להגיע למצב של הגדלת עוקבים בפייסבוק בצורה אשר תסייע להם להפוך את העסק שלהם לעסק מוכר יותר וריווחי יותר. ניהול עמוד עסקי בפייסבוק, דורש הגדלת אוהדים באופן תמידי.

ככל שיהיו יותר אוהדים לדף עסקי פייסבוק עסקי, כך יש סיכוי גדול יותר שהעסק יצבור לזכותו קהל לקוחות גדול יותר. על מנת לאסוף ולדאוג להגדלת עוקבים בפייסבוק אשר יעקבו אחר הדף ויתוודעו לשירותים השונים של העסק, למוצריו, ליתרונות שלו על פני אחרים ועוד, כדאי מאוד לנקוט בכל הדרכים הנכונות להזמנת אנשים לאהוב את הדף שלכם

פרסום עסק באמצעות הפייסבוק

שיווק דיגיטלי לעסקים הוא דבר מאוד חשוב בעידן הטכנולוגי המודרני שאנו חיים בו כיום. ישנם בעלי עסקים אשר מתמקדים בעיקר בשיווק ופרסום העסק שלהם על ידי בניית אתר אינטרנט וקידום האתר בגוגל ומזניחים את פרסום העסק ברשתות החברתיות. כדאי וחשוב לזכור שהרשתות החברתיות מכילות בהן מדי יום ביומו מיליוני גולשים ולכן, בכוחן לספק לכל עסק את החשיפה הרחבה ביותר שיכולה להיות.

על מנת ליצור פרסום בפייסבוק לעסק, יש צורך לדאוג לבנות עמוד עסקי בפייסבוק בצורה יעילה ואיכותית, להעלות בו תוכן בעל ערך מוסף אשר מבדל את העסק, מציג את יתרונותיו, מוצריו ושירותיו ומעניק הסברים שונים הנוגעים לעסק באופן ישיר או עקיף. כמובן שבכדי שתהיה תנועה בדף הרלוונטית לצורך קידום הדף על ידי האלגוריתם של פייסבוק, יש לאסוף עוקבים לדף אשר יחשפו לעסק בצורה האידאלית ויהיו פעילים בדף העסקי.

שיטות להגדלת עוקבים בפייסבוק

ככל שמספר העוקבים של דף הפייסבוק העסקי שלכם יהיה גבוה יותר, כך החשיפה שלו תהיה משמעותית יותר והפרסום של העסק יהיה יעיל יותר. ניתן להגדיל עוקבים לדף פייסבוק עסקי באמצעות השיטות הבאות:

  1. הזמנת רשימת תפוצה- אמנם מדובר באפשרות אשר עדיין איננה זמינה בכל עמודי הפייסבוק, אולם היא עתידה להיות זמינה בכל העמודים. מדובר באפשרות להתחבר דרך הממשק של פייסבוק למערכות הדיוור הטובות ביותר ולהזמין את רשימת אנשי הקשר של בעל החשבון. ניתן להזמין בשיטה זו עד 5000 אנשים בכל פעם. היתרונות בהזמנת רשימת אנשי קשר שבעל הפרופיל יצר היא האפשרות לאפשר לאנשים אשר מכירים את העסק וכבר הביעו בעבר רצון כלשהו לשמוע את מה שיש לעסק להציע, להתוודע אל הדף העסקי ולעקוב אחר העסק. סיכוי בטוח יחסית של איסוף עוקבים לעמוד עסקי
  2. תוכן איכותי- ידוע שתוכן הוא דבר חשוב מאוד כאשר מדובר בשיווק דיגיטלי לעסקים. גם עבור פרסום בפייסבוק באמצעות דף עסקי, יש צורך להשתמש בכתיבת תוכן איכותי, אשר רלוונטי לקהל היעד של העסק. מעבר לכתיבת התוכן והעלאתו לדף הפייסבוק בצורה אורגנית, יש צורך לקדם את התוכן באמצעות קידום ממומן בפייסבוק. ככל שהתוכן יהיה איכותי יותר וייחשף לקהילה משמעותית יותר של לקוחות פוטנציאלים, יש סיכוי שהדף שלכם יקבל אהדה רחבה וסימון מעקב על ידי גולשים רבים יותר.
  3. הזמנת אנשים אשר סימנו בלייק פוסט או מודעה בדף העסקי שלכם- ניתן להזמין באופן ידני כל אדם אשר עשה לייק לאיד הפוסטים שלכם או לאחת המודעות אשר העליתם בדף העסקי שלכם. מכיוון שאנשים אשר עושים לייק לפוסטים שלכם לרוב מהווים קהל רלוונטי לעסק שלכם, הרי שסיכוי גבוה יותר שהם יקבלו את ההזמנה שלכם לעקוב אחר הדף העסקי ואכן יעקבו אחריו.
  4. אחת האפשרויות הטובות ביותר להגדלת העוקבים בדף עסקי היא יצירת קמפיין ליקיים ממומן לצורך גיוס עוקבים לדף שלכם. מדובר בשיטה אשר בכוחה לגייס לא מעט עוקבים לדף שלכם, אך לא תמיד היא מומלצת, מכיוון שאותם עוקבים לרוב יסמנו לייק באופן אוטומטי לדף, מבלי להתעניין באמת במה שהוא מציע.

לפגישת היכרות וייעוץ עבור הגדלת עוקבים בפייסבוק ופרט ברשתות החברתיות מוזמנים לפנות אלינו. ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה, להתקשר אלינו: 077-9976279 או לשלוח מייל: sales@facemarketing.co.il

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin