איך עושים פרסום ממומן בפייסבוק? 5 טיפים

5 הטיפים לאיך עושים פרסום ממומן בפייסבוק?

קידום זהו חלק חיוני בהתפתחות של בית העסק בעולם האינטרנט. במידה רבה, הפעילות של כל בית עסק כיום אונליין משקפת או אפילו מנבאת את הצלחתו בעולם האמיתי. כך, באמצעות יצירת עמודים פעילים ושוקקי חיים ברשתות החברתיות ניתן ליצור מעין נבואה שמגשימה את עצמה ולהביא תזרים נאה של לקוחות קבועים וחוזרים.

בעוד קידום אורגני בפייסבוק עובד בצורה דומה למנועי החיפוש, יש הבדל מהותי בין השניים. פרסום בפייסבוק לכשעצמו לא תמיד מגיע להרבה אנשים. באופן כללי, פרסום ממומן בפייסבוק הוא חשוב וחיוני לשיפור הנראות של כל פוסט שלכם, השאלה היא עד כמה את משקיעים במימון זה. לפניכם יתרונות של ביצוע קידום ברשתות חברתיות בעזרת הכלים שיצר לשם כך פייסבוק.

התאמה של הקמפיין לקהל היעד

במסגרת פעילות ניהול עמוד פייסבוק שוטפת, כדאי מאוד לבצע קמפיין לתכנים חשובים של בית העסק. אך איך עושים פרסום ממומן בפייסבוק, בין אם לפוסט ספציפי או לעמוד באופן כללי – חשוב מאוד להקדיש את הזמן בגיבוש המאפיינים הנכונים עבור הקמפיין, שזה כולל הגדרות דמוגרפיות שונות:

  • מקום מגורים
  • שפה
  • גיל
  • סטאטוס משפחתי
  • תחומי עניין

באמצעות הצלבה של כל הנתונים האלה אפשר להגיע למקסום מיטבי של הסכומים המושקעים בהליך קידום ברשתות חברתיות ובפייסבוק בפרט, להגיע אך ורק לאנשים שמהווים את קהל היעד המעניין אתכם.

כלים ניתוחיים יעילים ומפורטים

מלבד האפשרות לשדרג את אמנות קידום ברשתות חברתיות באמצעות הממשקים השונים של פייסבוק, ניתן גם להתעמק בביצועים היומיומיים – כמה אנשים נחשפו לכל פוסט? כמה מהחשיפה הייתה אורגנית וכמה ממומנת, מהו אחוז הנחשפים שגם ביצעו פעולה כלשהי, כגון הקלקה על קישור, לייק, תגובה, שיתוף וכו'.

באמצעות בדיקה של מה עובד ומה לא במסגרת ניהול עמוד פייסבוק (גם מעבר לביצוע פרסום ממומן בפייסבוק) תוכלו להגיע להישגים כל כך מרשימים שתפתיעו אפילו את עצמכם.

אפשרות לפרסם אפילו ב-1$ ביום

איך עושים פרסום ממומן בפייסבוק? אפשר גם לפרסם ב1$ ליום!, לא חייבים להיות מיליונרים ומותגים ששווים הון כדי לעשות פרסום בפייסבוק ברמה טובה. באמצעות התאמה של קהל היעד ויצירת תכנים שדורשים אנגייג'מנט, אפשר לנהל קמפיינים אפילו בעלות של דולר אחד ליום (זה הסכום המינימלי דורש פייסבוק לטובת הקידום). כך שבאמצעות הכלים השונים שעומדים לרשותכם תוכלו לדאוג לכך שכל שקל וכל דולר יפיקו את המקסימום עבורכם.

פרסום ממומן בפייסבוק של מוצר ספציפי

יש מגוון אפשרויות בכל מה שקשור להוספת אלמנטים שונים לפוסט עצמו. למשל, כיום אתם יכולים להפוך את הפרסום למודעה מעולה בעזרת הוספה של המוצרים הספציפיים שאתם מוכרים ישירות לפוסטים, כך שמספר קליקים – והעסקה בוצעה. כל מומחה מכירות יודע, ככל שדרושים פחות צעדים בדרך לכפתור "שלם", כך ההמרה טובה יותר.

בעזרת פרסום לפייסבוק של שנת 2020 אפשר לעשות זאת אפילו מבלי להפנות לדף נחיתה, אלא ישירות לעמוד הרכישה. מדובר בתחום שהינו הקו האפור שבין ניהול עמוד פייסבוק שוטף ורגיל לבין הליך הבאת לידים מקצועי וממוקד.

שילוב של קידום ממומן באינסטגרם

יתרון מובהק נוסף שנפתח בפני בעלי העסקים בפייסבוק לאור הרכישה של אינסטגרם – זה האפשרות לשלב בין פרסום בפייסבוק לבין פרסום באינסטגרם. משדובר באפשרות יעילה מאוד עבור בעלי עסקים רבים שהמוצרים והשירותים שלהם הם וויזואליים מאוד, או קשורים באופן ישיר לאיכות החיים.

כך שניתן לשלב בקלות עבודה יעילה של ניהול עמוד פייסבוק במקביל לתחזוקה של עמוד אינסטגרם שוקק וצבעוני ולהשלים את המשימה באמצעות קמפיין קידום ברשתות חברתיות באופן משולב. פרסום בפייסבוק זו אחת הדרכים הפופולריות ביותר כיום לעורר מודעות למוצר, שירות או מטרה חשובה. הבאנו לפניכם מספר סיבות לכך, אך אין לנו ספק שלכל בית עסק יש את הסיבות שלו לנצל את כל היקף הפעילות שממשק זה מאפשר.

לפגישת היכרות וייעוץ בנושא שיווק ברשתות חברתיות מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279 

קמפיין ממומן בפייסבוק
קמפיין ממומן בפייסבוק

כל מה שצריך לדעת על קמפיין ממומן בפייסבוק מזל טוב! החלטתם להתחיל לשווק את עצמכם ברשתות החברתיות, ביניהן, פייסבוק. אין ספק שמדובר בצעד חכם. הסיבה לכך היא קהל יעד מדויק

קרא עוד »
קידום קבוצה בפייסבוק
קידום קבוצה בפייסבוק

קידום קבוצה בפייסבוק – עולם חדש של קהילה  זה לא סוד שהרשתות החברתיות הפכו להיות הדבר העיקרי בחייהם של רבים בעידן הנוכחי. הרשתות הן חלק מהותי מאד מהחיים של כולנו,

קרא עוד »
טרגוט בפייסבוק
טרגוט בפייסבוק

טרגוט בפייסבוק – שיווק נכון הוא המפתח להצלחה זה לא סוד שעולם הפרסום עבר מהפך דיגיטלי וכעת רוב התקציבים הגדולים מנוהלים ברשתות החברתיות, או בגוגל. זאת הסיבה שכל הנושא של

קרא עוד »
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק

איך עושים רימרקטינג בפייסבוק איכותי ומוצלח כל מי שעוסק בתחום של שיווק ברשתות מכיר את הנושא של רימרקטינג בפייסבוק או לפחות שמע עליו כמה פעמים. זה לא הופך אותנו למומחים.

קרא עוד »
שיווק אורגני בפייסבוק
שיווק אורגני בפייסבוק

שיווק אורגני בפייסבוק – זה אפשרי ומומלץ שיווק אורגני בפייסבוק הוא למעשה קידום דף עסקי יחד עם התוכן שבתוכו ללא תשלום על קידום. זוהי שיטת הקידום הקלאסית וניתן להשתמש בה

קרא עוד »
קידום פוסט בפייסבוק
קידום פוסט בפייסבוק

קידום פוסט בפייסבוק – מגיע לכם להיראות וליהנות מזה בשנת 2004 נכנסה פייסבוק לחיינו, ושינתה את כל מה שהכרנו בעולם האינטרנט. ובתחילה, אף אחד לא חשב שפייסבוק הולכת להפוך להיות

קרא עוד »
דילוג לתוכן