ניהול עמוד פייסבוק – השלבים

השלבים להקמה וניהול עמוד פייסבוק

רבות דובר על החשיבות של שיווק בפייסבוק, אך כיצד עושים זאת הלכה למעשה? ניתן למצוא אינספור טיפים ברשת על קידום ממומן בפייסבוק וכיצד לשלב את הפעילות הזאת במכלל המאמצים לקידום כל נושא. אך כיצד מתחילים? מה צריך כדי להקים ולבצע ניהול עמוד פייסבוק בצורה שתביא מאות ואלפי לייקים, תגובות ושיתופים? לפניכם מדריך עם שלבים שונים של הקמת עמוד פייסבוק עסקי שיקדם את העסק ומעבר לכל ישים אתכם על המפה הווירטואלית.

מה צריך להכין בשלב המקדים

על מנת להתחיל את שלב קידום ברשתות חברתיות בצורה טובה, יש להכין את הבסיס להקמת העמוד, שזה אומר התכנים הבאים:

  • תמונת רקע מעוצבת – זה הדבר הראשון שרואים כשנכנסים לעמוד, ולכן חשוב שהתמונה תעביר את המסר שלכם בצורה ברורה.
  • תמונת פרופיל טובה – נכון גם כן, פעמים רבות מדובר בלוגו של המותג המקודם, אך במקרים שונים ניתן להגיע לרעיונות מקוריים יותר.
  • תיאור קצר של העמוד – מה שאנשים רואים בסרגל בצד העמוד. הטקסט צריך להיות כמה שיותר קצרצר, ומומלץ שהוא יעביר את הרעיון במשפט אחד. הבנה עמוקה בתחום ניהול עמוד פייסבוק כוללת את המודעות לכך שאנשים לרוב לא קורים טקסטים ארוכים.
  • תיאור ארוך – אותו רואים כאשר נכנסים ללשונית "אודות". אם הגולש טרח לעשות זאת, סביר להניח שיש לו פנאי לקרוא מספר פסקאות.

לאחר מכן יש למלא את כל השדות הרלוונטיים: כתובת, שעות עבודה, סוג פעילות וכו'. יחד, כל זה יעניק מושג את הפעילות של הגורם שמאחורי הדף ויהווה את הבסיס להמשך של ניהול עמוד פייסבוק בצורה איכותית ומועילה. כמו כן, עדיף להתחיל קידום ממומן בפייסבוק אך ורק כשיש לכם עמוד מוכן, יפה ומטופח.

כיצד לא עושים שיווק בפייסבוק בחודשים הראשונים

לפעמים יותר יעיל לדעת מה לא צריך לעשות במסגרת קידום ברשתות חברתיות, מאשר מה כן. אחד הדברים שלא כדאי לעשות זאת להזמין את כל החברים לעמוד. על מנת להצליח בהליך שיווק בפייסבוק, עדיף שקהל היעד שמגיע לעמוד מלכתחילה יהיה בעל עניין אמיתי בפעילות, ולא כזה שעשה לייק מתוך נימוס או במסגרת "חילופי לייקים".

לא כדאי לעשות "קליק בייטים" במסגרת שיווק בפייסבוק, משום שהתגובה הרחבה תהיה זמנית, אך לטווח הארוך היא רק תפגע באינטראקציה עם קהל היעד. קידום ברשתות חברתיות שונה מקידום במנועי החיפוש ועל מנת לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, יש ליצור תכנים בעלי ערך, אך בו-זמנית קצרים וקולעים. כדאי לעשות תכנון פוסטים מראש, על מנת לדעת מה בדיוק עושים במסגרת שיווק בפייסבוק, וגם להקל על העבודה של קידום ממומן בפייסבוק.

כך תדעו שאתם עושים קידום ברשתות חברתיות בצורה נכונה

אחד הדברים החשובים ביותר בהליך ניהול עמוד בפייסבוק זה ללא ספק הערכת הביצועים שלכם. כלומר, כיצד תדעו שהכל נעשה נכון? ראשית, הממשק עצמו מעניק מידע נרחב על כך בלשונית Insights. שנית, במידה ואתם מקדמים אתר (בעזרת הכפתור בראש העמוד), ניתן לבדוק גם סטטיסטיקות של האתר על מנת לראות את השינויים שהיו בתנועה בו.

ניהול עמוד פייסבוק בצורה יעילה מעניק לכם מספיק טיפים ועזרה כדי להבין איך להמשיך. פוסטים שקיבלו הכי הרבה תגובות (גם במסגרת קידום ממומן בפייסבוק וגם באופן אורגני) נותנים לכם אינדיקציה לאילו חומרים עובדים הכי טוב.

לפגישת היכרות וייעוץ בנושא שיווק ברשתות חברתיות מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279 

קידום אתרים בפייסבוק
קידום אתרים בפייסבוק

קידום אתרים בפייסבוק – הלכה למעשה שיווק ברשתות חברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט הפך בשנים האחרונות ליעיל מאוד עבור קידום כל עסק ובניית קהל אוהדים גדול ומשמעותי לעסק. קידום אתרים בפייסבוק

קרא עוד »
כמה עולה פרסום בפייסבוק
כמה עולה פרסום בפייסבוק

בעלי עסקים אשר מעוניינים לפרסם את עצמם באינטרנט בצורה הטובה ביותר, חייבים לעשות זאת בין היתר באמצעות פרסום בפייסבוק. כמה עולה פרסום בפייסבוק יכול לסייע ללא מעט לעסקים כדי לדעת

קרא עוד »
פרסום בפייסבוק למתחילים
פרסום בפייסבוק למתחילים

פרסום בפייסבוק למתחילים ולמתקדמים פייסבוק מהווה את הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם. מיליארד גולשים מכל רחבי העולם גולשים בפייסבוק מדי יום ביומו. גם בישראל ניתן למצוא כמות גולשים גדולה מאוד

קרא עוד »
דף עסקי בפייסבוק
כל הסיבות ליצירת דף עסקי בפייסבוק

דף עסקי בפייסבוק- מהו ? המדיה הדיגיטלית מהווה כיום את האמצעי הטוב ביותר לצורך שיווק ופרסום עסקים. בעוד שישנן פלטפורמות שונות לצורך שיווק דיגיטלי לעסקים, אחת הפלטפורמות הנוחות והאיכותיות ביותר

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן