הקסם של רימרקטינג – איך זה עובד?

אז איך רימרקטינג עובד?

הדרך ללקוחות חדשים ומניבים רצופה פעמים רבות בלא מעט קשיים. את חלקם ניתן לחזות, למפות ולמנוע בעזרת מיקוד קהל היעד, יצירת טקסטים מוכרים, ניהול קידום אורגני מוצלח, פרסום בפייסבוק במידה מספקת. אף מה לעשות כאשר מבקר עבר באתר שלכם, התעניין בשירות, אולי אפילו החל למלא את הטופס – ואז פשוט סגר את הלשונית ונעלם לכם מהחיים? למרבה המזל (ולטובת תיאוריות הקונספירציה למיניהן) למעשה אין דבר שיכול להתרחש באינטרנט ללא תיעוד.

כל תיעוד כזה עשוי לשמש לטובתכם, אם רק תלמדו לנצל אותו נכון. וזה כל הקסם של רימרקטינג. ניתן לעשות זאת בעזרת שיווק ברשתות החברתיות וגם קידום במנועי החיפוש. פירוט נוסף – בהמשך.

על אילו טכנולוגיות מבוסס רימרקטינג

כאשר אנו מדברים על רימרקטינג, למעשה מדובר בשיטה השומרת על המחשב של המשתמש את המידע על כך שהוא ביקר באתר מסוים, וברגע האמת – מידע זה (שנשמר בצורת קבצי קוקיז) מופעל לטובת האתר המקודם ומעלה לגולש את המידע הרלוונטי עבורו.

הפעילות של שיטה זו מתבססת על ההנחה שבמידה ואדם נכנס פעם אחת לאתר, סימן שהוא מתעניין במה שיש לו להציע, ובמידה והמידע יוצג לו בצורה נוספת ומותאמת – הסיכויים לקנייה ולהזמנה גדלים באופן משמעותי. ולאורך השנים האחרונות, טכניקה זו בהחלט הוכיחה את עצמה באותה המידה כמו קידום ממומן באופן כללי.

כיצד טכניקה זו עשויה לשפר את הביצועים של קידום ממומן בפייסבוק

בעולם האינטרנט התחרותי של היום, על מנת לעשות את העבודה הטובה ביותר בתחום השיווק, נדרש שילוב בין מספר שיטות קידום, זאת על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר. יתר על כן, הרימרקטינג משתלב היטב עם שיטות קידום רבות נוספות, כולל שיווק ברשתות חברתיות או קידום ממומן.

בעזרת אופטימיזציה מיוחד של הקידום הממומן ניתן להעלות את היעילות שלו באופן מובהק בעזרת הצגת מודעות מותאמות לאלה שכבר ביקרו באתר, כולל טקסטים מותאמים וקולעים יותר. מדובר בסוג מאוד ספציפי ומאוד יעיל של מיקוד קהל היעד, מה שמאפשר לחסוך רבות בהוצאות של קידום ממומן בפייסבוק, היות ומיקוד זה מאפשר אחוזי המרה גבוהים, וזוהי המטה האולטימטיבית של הקידום.

השילוב של רימרקטינג עם פרסום בפייסבוק

כולנו מרגישים שפייסבוק עוקבים אחרינו כבר מזמן, כך שאין כל הפתעה בכך שהמידע על הגלישה שלנו עשוי להשפיע על המודעות שאנו רואים בפיד. באמצעות הזנה של קוד שנקרא פיקסל של פייסבוק בתוך האתר – ניתן לנצל את האפשרויות של הרימרקטינג גם במסגרת שיווק ברשתות חברתיות בהודעות ממומנות.

פרסום בפייסבוק מהווה מכלול רחב של פעילויות, כולל דאגה לאינטראקציה תקינה עם המבקרים שבעמוד וגם היכולת לפרסם תכנים שמעוררים הדים ויוצרים קידום אורגני ברשת החברתית במידת האפשר. כאשר מחברים את הפעילות הזאת עם שיווק מחודש לאנשים שכבר התעניינו בפעילות של הגורם המקודם, מתקבלת התוצאה היעילה והאיכותית ביותר.

שיטות נוספות לייעול השיווק שלכם באינטרנט

כפי שניתן לראות מכל המתואר כאן, פרסום בפייסבוק או קידום במנועי החיפוש מהווים חלק ממכלול גדול. כיום התחרות באינטרנט היא אינסופית ועל מנת להצליח לבלוט בין כל המתחרים שלכם, חשוב מאוד להיות מסוגלים לעשות את כל הפעולות הנדרשות על מנת להביא אנשים לאתרים – ולא אנשים באופן כללי, אלא את האנשים שעשויים להיות הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, כאלה שיביאו לכם מכירות, גידול בבית העסק ואפשרויות נוספות גם בהמשך הדרך. בעזרת שילוב כל השיטות האלה, לצד ניצול של טכניקות נוספות, כגון הפצת תכנים בפלטפורמות טאבולה ודומיה, ניתן להגיע לגולשים רבים בפריסה רחבה, אך ממוקדת מבחינת תחומי העניין.

לפגישת היכרות וייעוץ בנושא שיווק ברשתות החברתיות מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279 

כתיבת תוכן
מה זה כתיבת תוכן?

יש קשר ישיר קידום אתרים, בניית אתרים, שיווק ופרסום ברשת לבין כתיבת תוכן. למעשה, כתיבת תוכן הוא תהליך מורכב הדורש ידע והבנה במגוון של תחומים. יש המון סוגים של כתיבת

קרא עוד »
שיווק באינטרנט
שיווק באינטרנט כללי

מאז ההמצאה של הרעיון הגאוני הזה – רשת האינטרנט, המון צרכנים בוחרים לשנות את הרגלי הצריכה שלהם. כל זה, ועוד, הפך לאלתר את כל התחום של שיווק באינטרנט כללי להרבה

קרא עוד »
פרסום כתבות תוכן
פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן: שלב אחר שלב בדרך להשגת המטרה רוצים לקדם את האתר בצורה אורגנית? מתחשק לכם להשיג חשיפה לאתר החדש שלכם? על מנת שתוכלו לעשות יהיה עליכם לחשוב עם

קרא עוד »
גיבוש מיתוג חזותי
גיבוש חזותי

כיצד המיתוג הגרפי שלך משפיע על הנוכחות שלך אונליין? אנחנו חיים בעולם ויזואלי מסטורי מרהיב ועד סרטונים בפיד. המיתוג הגרפי של העסק צריך ללכוד את העין המתבוננת העוברת במהירות לאפקט

קרא עוד »
שיווק ברשת
שיווק ברשת

שיווק ברשת החברתית בעבר, הפלטפורמות שהיו מוצעות עבור שיווק עסקים היו: הרדיו, הטלוויזיה, עיתונים, פליארים שחולקו, שלטי חוצות ועוד. כיום עדיין ניתן למצוא את הפלטפורמות הללו לצורך פרסום ושיווק עסקים

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
error: Alert: Content is protected !!
דילוג לתוכן