6 טיפים לתוכן מוצלח ברשתות החברתיות

טיפים לתוכן מוצלח ברשתות חברתיות

הרשתות החברתיות, הם המקום עבור אינטראקציה חברתית ברשת. לכן, כאשר מדובר על שיווק ומיתוג עסקים ברשתות החברתיות, יש צורך ליצור שיח עם הגולשים. בניגוד לאתר אינטרנט עסקי אשר בו הגולש נחשף לעסק, ליתרונותיו, לשירותיו, למוצריו ועוד, אך איננו יכול להגיב או לדון על העסק, הרי שהרשת החברתית היא המקום האידאלי לצורך יצירת שיח של הלקוח ושל העסק אודות העסק.

שיח ברשתות חברתיות- במה מדובר?

כאשר מדובר על שיח ברשתות חברתיות, מדובר על כל תגובה אשר גולש כותב, שיתוף פוסט, המלצה וכל דבר אחר שמהווה אקטיביות של לקוח בדף העסקי שלכם. ניתן לראות כיום שכמעט לכל עסק ולא משנה אם הוא מוכר וגדול או פחות מוכר וקטן יותר, יש שיח עם הלקוח ברשת חברתית כזו או אחרת או בכמה רשתות חברתיות.

שיווק ברשתות חברתיות הוא דבר יעיל מאוד עבור כל עסק המעוניין להעניק ללקוחותיו את התחושה כי הוא נגיש אליהם. בכדי ליצור שיח טוב ברשתות החברתיות עם לקוחות פוטנציאלים, יש צורך לכתיבת תוכן איכותי, אשר יניע את הגולש ליצירת השיח המדובר.

6 טיפים לתוכן מוצלח ברשתות החברתיות

בין אם מדובר על פרסום בפייסבוק ובין אם מדובר על פרסום באינסטגרם או בכל רשת חברתית אחרת, יש צורך ליצור תוכן איכותי ונכון, אשר יצור את הבסיס לשיח בין קהל היעד של העסק לבין העסק המיוצג על ידי דף עסקי שלו ברשת החברתית. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם בתחום כתיבת התוכן לצורך שיווק דיגיטלי נכון ברשתות החברתיות:

  1. יש להגדיר את קהל היעד של העסק. כאשר מגדירים קהל יעד של עסק, ניתן לעקוב ברשתות החברתיות אחרי קהל היעד ולבדוק מהם תחומי העניין שלו ברשת החברתית, על מ הם מגיבים, מה הם מחפשים ועוד. בהתאם לכל התובנות שתשיג אודות ההעדפות של קהל היעד שלך ברשת החברתית, עליך לפעול בדף העסקי שלך. כלומר, עליך לשלב את התוכן המעניין את הלקוחות הפוטנציאלים שלך בעמוד העסקי שלך. תוכן אשר יעניין את קהל היעד שלך בדף העסקי שלך, ימשוך אותם לעבור על הדף העסקי, להתוודע אל מה שקיים בו ואפילו לבצע פעולות שונות כגון: תיוגים, שיתופים או תגובות
  2. אותנטיות היא מילת המפתח- על מנת לאפשר ללקוחות הפוטנציאלים שלך להרגיש שאתה חש כי הם קרובים אליך וחשובים לך, כדאי לשתף אותם בכל מה שעובר על העסק שלך. גם אם מדובר במשברים קטנים, בניסיונות לשיפור מוצרים או שירותים ועוד, הרי שכדאי מאוד לשתף זאת בצורה הנכונה. כאשר משתמשים נכון באותנטיות, יוצרים אינטימיות בין העסק לבין קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלו ומביאים אותם לבחור דווקא בעסק על פני מתחריו
  3. הרשת החברתית מלאה בטרנדים שונים ומתחלפים. עליך להיות מעודכן בכל הטרנדים החמים ביותר ברשת החברתית ובהתאם לכך ליצור תוכן מתאים בדף העסקי שלך. כך לדוגמא: בעבר הלא רחוק בפייסבוק היה טרנד שבו אתגרו חברות ועסקים גולשים, במטרה שיביאו כמה שיותר שיתופים ולייקים לדף העסקי שלהם או לפוסט הספציפי ובהתאם לכך, יקבלו הטבה כלשהי. חשוב מאוד לזהות את ההזדמנויות המיוחדות הטמונות בכל טרנד ברשת החברתית ולנצל אותו למטרות שיווק דיגיטלי לעסקים.
  4. כדאי מאוד לכתוב תוכן על כל מה שמתחולל מאחורי הקלעים של העסק שלכם. בין אם מדובר בפרסום באינסטגרם של תמונות מתהליכי הייצור והשיווק של מוצרים שונים ובין אם מדובר בפרסום בפייסבוק של פוסטים הנוגעים אל תהליך כלשהו שהעסק עובר לקראת הענקת שירות כלשהו לאחד מלקוחותיו, הרי שמדובר בדברים חשובים שיכולים לקדם את העסק שלך ברשת החברתית
  5. יצירת תוכן בעל ערך מוסף- ככל שהתוכן שתיצור יהיה בעל ערך מוסף, כך הוא יגרום ליותר לקוחות לקרוא אותו.
  6. אינטראקציה עם הגולשים באמצעות תוכן- כדאי לדאוג תמיד ליצור אינטראקציה עם הגולשים בדף באמצעות תוכן- יצירת דיון, בקשת תגובות או תשובות על שאלות, בקשת עצות ורעיונות לשיפור ועוד.

לפגישת היכרות וייעוץ בנושא שיווק ברשתות חברתיות מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279 

לידים איכותיים
החשיבות של לידים איכותיים

לידים איכותיים חיוניים לכל עסק המבקש לצמוח ולהרחיב את בסיס הלקוחות שלו. לידים אלה מייצגים לקוחות פוטנציאליים שהראו עניין במוצרים או בשירותים שלך, מה שהופך אותם לסבירות גבוהה יותר להמיר

קרא עוד »
איפה כדאי לקדם אתרי איקומרס
איפה כדאי לקדם אתרי איקומרס

כיום קידום אתרי איקומרס (e-commerce) הפך להיות בעל חשיבות עליונה להצלחתם של עסקים בדיגיטל. עם הגידול המתמשך במספר הצרכנים שעושים שימוש באינטרנט לרכישות, זהו זמן מצוין למקד את המאמצים בקטגוריות

קרא עוד »
איזה סוג של שיווק מתאים לחשמלאי
איזה סוג של שיווק מתאים לחשמלאי

שיווק הוא כלי חשוב לכל בעל מקצוע, ובמיוחד לחשמלאים שמחפשים להרחיב את קהל הלקוחות שלהם. בניית אסטרטגיה שיווקית מתאימה יכולה לעזור לחשמלאי להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים, לחזק את המותג האישי

קרא עוד »
דילוג לתוכן