כל הסיבות ליצירת דף עסקי בפייסבוק

דף עסקי בפייסבוק- מהו ?

המדיה הדיגיטלית מהווה כיום את האמצעי הטוב ביותר לצורך שיווק ופרסום עסקים. בעוד שישנן פלטפורמות שונות לצורך שיווק דיגיטלי לעסקים, אחת הפלטפורמות הנוחות והאיכותיות ביותר עבור שיווק דיגיטלי היא כמובן הרשתות החברתיות. כיום ישנן מספק רשתות חברתיות, אשר גולשים בהן מדי יום ביומו אלפי גולשים ולכן, שימוש ברשתות החברתיות לצורך פרסום עסק בצורה נכונה, יכול לחשוף את העסק לקהל יעד גדול.

אם אתם עדיין תוהים מדוע עדיף לכם להשתמש דווקא ברשתות החברתיות לצורך שיווק ופרסום העסק שלכם, הנה כמה סיבות שיענו על השאלה שלכם

יתרונות השיווק ברשתות חברתיות בהתאם לכל רשת חברתית

על מנת להבהיר בצורה הטובה ביותר עד כמה כדאי לשווק ולפרסם עסקים דווקא ברשתות החברתיות, כדאי לבחון את היתרונות הספציפיים והייחודיים שיש בכל רשת חברתית אשר נחשבת כחזקה כיום, לצורך שיווק ופרסום עסקים:

פייסבוק- בחירת קהל היעד הרלוונטי לכל עסק

היתרון המובהק שיש עם פרסום בפייסבוק עבור עסקים הוא היכולת לפנות לקהל יעד רלוונטי, באמצעות קמפיינים ממוקדים. באמצעות שיווק ממוקד בפייסבוק, ניתן לאתר את קהל היעד המדויק של העסק ולפנות אליו באופן קל, מהיר ונוח. את קהל היעד ניתן לבחור בהתאם להגדרת גיל, מגדר, תחביבים, סטטוס, העדפות, מקום מגורים ועוד.

לקהל יעד זה ניתן להפנות מודעות ממוקדות בדבר מצבעים של העסק, האיכות של העסק, המוצרים והשירותים הוא מציע, הסיבות לבחור דווקא בעסק על פני מתחריו, שיתוף מהידע המקצועי של העסק ועוד.

יוטיוב- סרטונים שיווקיים

מיליוני גולשים מרחבי העולם כולו צופים בסרטונים כאלה ואחרים ביוטיוב מדי יום ביומו. בהתאם למחקר אשר נערך בארה"ב, ידוע כי יותר ממחצית מהאוכלוסייה הצופה בסרטונים ביוטיוב, בוחרת לרכוש מוצרים לאחר צפייה בסרטונים ביוטיוב. כאשר מעלים סרטון שיווקי איכותי לפייסבוק, הוא משפיע על הפן הרגשי של הצופים וגורם למסרים השיווקיים לעבור בצורה הטובה ביותר. ביוטיוב אפשר להגיע לחשיפה רחבה ומשמעותית מאוד באמצעות סרטוני שיווק, בעלות נמוכה.

אינסטגרם- כוח השיווק שבפרסום תמונות

אם גלשתם פעם באינסטגרם, בוודאי שמתם לב כי מדובר ברשת חברתית אשר מתעדת את הכאן ועכשיו באמצעות תמונות שונות, אשר גולשים מעלים. מכיוון שלא מעט אנשים נמשכים אחר מראה עיניים, אין ספק שכדאי לפרסם באמצעות האינסטגרם פוסטים עסקיים, כאשר כל פוסט מהפוסטים הללו מכיל תמונה שהגולשים יכולים להתרשם ממנה ולהתלהב ממנה. פרסום באינסטגרם אשר מתבצע בצורה נכונה, הוא תהליך פרסום אשר עוסק לא מעט בהעלאת תמונות אווירה מהעסק. תמונות אווירה מאפשרות לכל לקוח פוטנציאלי להתחבר לעסק.

האינסטגרם מהווה כיום רשת חברתית פעילה מאוד וכאשר פוסט עסקי הוא מספיק איכותי הן מבחינת כמות תוכן ואיכות תוכן רלוונטית והן מבחינת שימוש בתמונה איכותית, ברורה ומתאימה, הרי שהחשיפה שהוא יקבל תהיה גבוה באופן מהותי ותסייע רבות לפרסום באינסטגרם של העסק.

האם יש יתרונות לפרסום עסקי בטוויטר?

לרוב כאשר מדברים על שיווק דיגיטלי הכולל בו גם שיווק ברשתות חברתית, מזכירים בעיקר את הפייסבוק ואת האינסטגרם, מכיוון שהם מהווים רשתות חברתיות יעילות יותר לצורך פרסום עסקים. על אף שרבים חושבים שפרסום בטוויטר הוא פחות יעיל לצורך פרסום עסק, הר שכאשר הוא מבוצע בצורה איכותית ונכונה, הוא יכול להניב תוצאות מאוד טובות בתחום הפרסום והקידום של העסק.

הטוויטר מאפשר להעביר לכל לקוח מסרים קצרים אך ממוקדים. באמצעות הטוויטר ניתן לזהות התנהגות צרכנית של קהלי יעד שונים ובהתאם לזיהוי ההתנהגות הצרכנית של קהל היעד שלכם, להתאים פרסום מתאים.

לפגישת היכרות, שיווק ברשתות חברתיות וייעוץ איך להזניק את העסק שלכם ברשתות החברתיות מוזמנים לפנות אלינו. ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה, להתקשר אלינו: 077-9976279 או לשלוח מייל: sales@facemarketing.co.il

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin