מה זה כתיבת תוכן?

יש קשר ישיר קידום אתרים, בניית אתרים, שיווק ופרסום ברשת לבין כתיבת תוכן. למעשה, כתיבת תוכן הוא תהליך מורכב הדורש ידע והבנה במגוון של תחומים. יש המון סוגים של כתיבת תוכן אונליין ולכן חשוב לאפיין את סוג התוכן, להבין את קהל היעד, את סגנון הכתיבה, את המטרה של התוכן ורק אז להתקדם לעבר הכתיבה עצמה.

כתיבת תוכן היא תהליך של תכנון, כתיבה ועריכת תכני אינטרנט, ברוב המקרים למטרות שיווק דיגיטלי. תהליך זה עשוי לכלול כתיבת מאמרים לאתר, כתיבת פוסטים לרשתות חברתיות, תסריטים לסרטונים ופודקאסטים, כמו גם תוכן לפלטפורמות ספציפיות, כגון תכנים לדיוור מקוון או תכנים לעמודי נחיתה.

למה כתיבה נכונה של תכנים חשובה?

כשרוב האנשים שומעים את המונח כתיבת תוכן במחירים מעולים לאתרי אינטרנט, הם חושבים על כתיבת מאמרים. אבל התהליך אינו עוסק בכתיבת מאמרים לאתר בלבד. האמת היא, שכתיבת תכנים חשובה לכל הסוגים השונים של התכנים, כולל:

  • עלוני דואר אלקטרוני.
  • פוסטים ברשתות החברתיות.
  • כתיבת פודקאסטים.
  • דפי נחיתה.
  • עמודי "אודות" באתר אינטרנט.

או במילים אחרות, כתיבת תוכן היא הבסיס לכל תוכן שאנשים מפרסמים. עכשיו בואו נדבר רגע על כמה שיטות עבודה מומלצות בתהליך הכתיבה.

יצירת מתווה

יצירת מתווה היא צעד ראשון נהדר בתהליך כתיבת תוכן. קווי מתאר מסייעים לתכנים לקבל מבנה מעולה משתי סיבות עיקריות: ראשית, קווי מתאר מכריחים את הכותב לפרט את כל מחשבותיו באופן מסודר, במקום לכתוב את הכול ללא סדר, מה שמאיץ באמת את תהליך הכתיבה.

שנית, קווי מתאר מובילים ברוב המקרים למסר הרבה יותר טוב של התוכן. הסיבה לכך היא שמתווה מאפשר לכם לראות את התוכן שלכם מ"רמה גבוה" שאי אפשר לראות בזמן שאתם כותבים. בנוסף, מכיוון שיש לכם מתאר, התוכן הסופי שלכם יגיע לכל הנקודות העיקריות אותן רציתם לבטא לפני שהתחלתם לכתוב.

קניית עוקבים באינסטגרם קל לקריאה ולשיתוף

קניית עוקבים באינסטגרם מחברת בסט לינקס  בגישה קלה במיוחד לקריאה ולשיתוף היא המפתח לתוכן מעולה. ניתן לכתוב תכנים עם סיוע של הקופירייטרים המובילים בעולם, אבל אם הפוסט הזה קשה לקריאה, אף אחד לא יקרא אותו.

כתיבת תוכן צריכה להיות עשירה ומשעשעת

אם התוכן הוא יצירתי או מקצועי, הכתיבה צריכה למשוך את תשומת הלב של הקוראים, אחרת הם יקליקו על תוכן אחר. האופן שבו אתם תופסים את תשומת הלב של הקוראים תלוי בפורמט שאתם עובדים איתו.

אפשרות שיתוף ברשתות החברתיות

אנשים נוטים לשתף ברשתות החברתיות מעט מאוד מאמרים שהם קוראים באתרים. כדי להגדיל את הסיכויים שהתוכן שלכם ידורג בגוגל וישותף ברשתות החברתיות, הוסיפו ציטוטים שניתנים לשיתוף.

כמה עולה לכתוב תוכן?

המחיר לכתיבת תוכן משתנה ותלוי במגוון רחב של קריטריונים כמו סוג הכתיבה, אורך הכתיבה, סגנון הכתיבה, רמת הניסיון והמקצועיות של הכותב ועוד בקישור הזה תוכלו למצוא שירותי כתיבת תוכן של בסט לינקס. המחיר לעמוד תוכן נע בין 30-1,000 ש”ח.

שיווק באינטרנט
שיווק באינטרנט כללי

מאז ההמצאה של הרעיון הגאוני הזה – רשת האינטרנט, המון צרכנים בוחרים לשנות את הרגלי הצריכה שלהם. כל זה, ועוד, הפך לאלתר את כל התחום של שיווק באינטרנט כללי להרבה

קרא עוד »
פרסום כתבות תוכן
פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן: שלב אחר שלב בדרך להשגת המטרה רוצים לקדם את האתר בצורה אורגנית? מתחשק לכם להשיג חשיפה לאתר החדש שלכם? על מנת שתוכלו לעשות יהיה עליכם לחשוב עם

קרא עוד »
גיבוש מיתוג חזותי
גיבוש חזותי

כיצד המיתוג הגרפי שלך משפיע על הנוכחות שלך אונליין? אנחנו חיים בעולם ויזואלי מסטורי מרהיב ועד סרטונים בפיד. המיתוג הגרפי של העסק צריך ללכוד את העין המתבוננת העוברת במהירות לאפקט

קרא עוד »
שיווק ברשת
שיווק ברשת

שיווק ברשת החברתית בעבר, הפלטפורמות שהיו מוצעות עבור שיווק עסקים היו: הרדיו, הטלוויזיה, עיתונים, פליארים שחולקו, שלטי חוצות ועוד. כיום עדיין ניתן למצוא את הפלטפורמות הללו לצורך פרסום ושיווק עסקים

קרא עוד »
פרויקט קידום אתרים
פרויקט קידום אתרים

מכשולים גדולים שכדאי להסיר כבר בתחילת פרויקט קידום אתרים בחודש הראשון עבודת קידום אתר מתמקד ב 2 נושאים: מחקר מילים ודו"ח אופטימיזציה שמטרתו למפות את כל הבעיות שמפריעות לקידום האתר.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
error: Alert: Content is protected !!
דילוג לתוכן