פרסום בפייסבוק מחיר: מה כולל?

פרסום בפייסבוק מחיר – מה כלול?

כיום כולם כבר יודעים שאם אתה לא נמצא ברשת – אז אתה לא קיים. אך אם פעם זה היה נכון בעיקר עבור מנועי החיפוש, כיום הצורך לנוכחות פעילה ובולטת ברשת כוללת לא רק את תוצאות החיפוש בגוגל עם האתר שלכם, אלא גם שיווק ברשתות חברתיות במסגרת מיתוג כללי. חושבים זהו תהליך החיוני רק עבור מותגים מובילים כמו "קוקה קולה" או "הודיס"? ממש לא.

כל בית עסק כיום, אפילו האינסטלטור השכונתי, מצופים להיות "אין" ו"היפ". והדרך הטובה (ויש שיאמרו – היחידה) להשיג את המטרות האלה היא באמצעות שיווק ברשתות החברתיות, ובאופן ספציפי – הפייסבוק, שמהווה את הרשת החברתית הנפוצה ביותר בקרב תושבי ישראל, בעיקר בשכבת הגיל שמהווה את עיקר הכוח הצרכני בארץ. לפניכם כל מה שצריך לדעת על שיווק בפייסבוק בצורה נכונה.

פרסום בפייסבוק מחיר: על מה אתם בעצם משלמים כאשר אתם משקיעים בתקציב?

כאשר אתם מסתכלים על ההוצאות של חברות המשלמות עבור פרסום בפייסבוק מחיר יכול להיות מדובר במספר שירותים שונים:

  • שירות כתיבת טקסטים איכותיים לעמוד
  • שירותי עיצוב גרפי ליצירת תכנים וויזואליים מושכים ויוצרי אנגייג'מנט
  • פרסום ממומן בממשק הפרסומות של פייסבוק

חשוב מאוד שזה יהיה דווקא בסדר הזה, משום שהליך קידום ברשתות חברתיות הוא מורכב באותה המידה כמו קידום אתרים במנועי החיפוש, ויש שיגידו שאפילו יותר, משום שכאן יש צורך ליצור גורמים המתכתבים גם עם האלמנטים הטכניים וגם עם הפאן האנושי: יצירת סימפטיה, חיבור עם הגולשים וכו'.

מה הם המאפיינים החשובים ביותר של שיווק בפייסבוק?

כיום ניתן למצוא עמודים של בתי עסק פשוטים ביותר העושים חייל במסגרת שיווק ברשתות חברתיות הודות לרעיונות יצירתיים והיכולת למנף את החשיפה של העמוד למיתוג יעיל של בית העסק. למעשה, השילוב בין שיווק בפייסבוק ברמה המקצועית באמצעות קופירייטינג קולע ותמונות שנונות לצד ניהול יעיל של קמפיינים של קידום ממומן בפייסבוק יביאו לצמיחה של מספר הלייקים, החשיפה לתכנים ובמידה והכל נעשה באופן מושכל: גם במספר ההזמנות והלקוחות.

קידום ממומן בפייסבוק – האם זה שווה את זה?

לפני שניגשים להליך קידום ברשתות חברתיות, יש לעשות בדיקה האם מדובר בתחום המצדיק את המעורבות הגדולה? האם המטרה של המותג היא להפוך לחלק בלתי נפרד מחיי האנשים? האם הוא מהווה הדמייה לאיכות החיים של הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים? האם מדובר במוצר או שירות שנדרש לעיתים קרובות (כגון מוצרי מזון, ביגוד וכו'), או לחילופין – משהו שנעשה פעם אחת בלבד אך בעל השפעה מתמשכת (למשל, בחירת צלם לחתונה)? בהתאם לתשובות, ניתן להבין עד כמה חשובה הנוכחות המקודמת של המותג ברשתות החברתיות והאם קידום ממומן בפייסבוק יביא לשיפור הביצועים המיוחל או לא.

הערך המוסף של קידום ממומן בפייסבוק

כאשר מתחילים להזרים סכומים משמעותיים להליך שיווק בפייסבוק, חשוב מאוד להגדיר בצורה מדויקת את המטרות של התהליך, כדי להביא לכך שהתוצאות מצדיקות את ההשקעה. לייקים לכשעצמם לא שווים הרבה, אך התנועה בעמוד עוברת פעמים רבות לתנועה לאתר, והודות לממשק החכם של העמודים העסקיים אפשר גם לקדם דילים ספציפיים, מוצרים, מבצעים ולהביא לא מעט מכירות ישירות מהפייסבוק.

כך שהליך פרסום בפייסבוק מחיר צריך להיות כמה שיותר מודע וממוקד. חשוב לזכור שיש גם את האלמנט של ניהול העמוד, הדורש מענה לשאלות והודעות, יצירת תקשורת דו-כיוונית עם הקהל שלכם וביסוס המותג בצורה מוקפדת ויעילה. לעיתים עדיף להקדיש לכך אדם שיעסוק בקידום זה באופן בלעדי, במקרים אחרים מספיק ניהול עדין מפעם לפעם בהתאם לצורך. ייעוץ מקצועי יעזור לבחור בכיוון הנכון.

במקום להשקיע זמן ומאמץ בניהול העמוד העסקי בפייסבוק, תנו לנו לנהל לכם אותו יחד עם תקציב הפרסום שלכם. ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה / להתקשר: 077-9976279 / לשלוח מייל: sales@facemarketing.co.il

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin