פרסום באאוטבריין

פרסום באאוטבריין? הלכה למעשה.

אנו חיים בעידן שבו אנו מוקפים בפרסומות מכל עבר. אנחנו מוקפים בפרסומות בשלטי חוצות, באוטובוסים, באינטרנט, בעיתונים, בטלוויזיה ועוד. מכיוון שמרבית הצרכנים כבר כל כך רגילים לפרסום באמצעות השיטות הללו, לא פעם הם לא מייחסים כלל חשיבות לשלט פרסומי שהם נתקלים בו או אפילו לפרסומת כלשהי בטלוויזיה. כיום, בכדי להנגיש מידע שיווקי ללקוחות פוטנציאלים בצורה טובה, יעילה וייחודית יותר לקהל לקוחות פוטנציאלים, כדאי לבחור בשיטה אחרת מכל השיטות המוכרות. פרסום באאוטבריין מהווה כיום שיטת שיווק יעילה, איכותית ובעיקר משודרגת וחדשה.

מה זה בעצם פרסום באאוטבריין?

אם יצא לכם לתהות מה זה אאוטבריין בעצם, כדאי שתדעו שטאבולה ואאוט בריין הן שתי חברות המלצת תוכן שבשנת 2019 התמזגו לחברה אחת. השירות ששתי החברות הללו מספקות הוא די זהה ביסודו ולכן המיזוג של החברות היה די צפוי. טאבולה ואאוטבריין מציעות לכל עסק לפנות קהל היעד שלו באמצעות תוכן מבוסס המלצות. כלומר, מכיוון שכל אדם שצורך תוכן נתקל מדי יום ביומו בלא מעט תוכן שרלוונטי לו, הרי שמפרסם שמעוניין לקדם את העסק שלו, יכול לפנות את החברות הללו בכדי שהן יציגו לצד הכתבות הרגילות שאדם קורא, המלצות לתוכן מותאם עבורו.

טאבולה ואאוטבריין יוצרות קשר עם פאבלישרים מובילים בארץ ובעולם והן מנצלות את שטח הפרסום שהם מקצים להן, בכדי לקשר את הגולשים עם עולם תוכן שמפרסמים שונים מעוניינים לקדם. מדובר של שיטת קידום יעילה מאוד. אם כבר עשיתם שיווק ברשתות חברתיות ואתם מחפשים שיווק ממוקד, איכותי ויעיל יותר כדאי שתבחרו פרסום באאוטבריין.

איך זה עובד בפועל?

בשיטת פרסום באאוטבריין, הגולש נחשף באמצעות המלה לקרוא כתבה בתחום שככל הנראה הוא יביע בו עניין. הכתבה אמורה להיות לא שיווקית מדי והיא חייבת להעניק ערך לגולש וזאת בכדי לשווק באופן לא לוחץ מדי את העסק או החברה. מכיוון שמדובר על שיווק באמצעות תוכן אשר מופץ באמצעות פלטפורמות ייעודיות לצריכת תוכן, ישנם קווים מנחים מאוד ברורים ואסור שהשיווק יהיה אגרסיבי מדי.

יתרונות של פרסום באאוטבריין

פרסום באמצעות אאוטבריין מהווה שיטת פרסום מאוד נכונה כיום, עבור כל עסק שאיננו מעוניין שהלקוחות הפוטנציאלים שלו ירגישו שהשיווק שלו לוחץ או אגרסיבי מדי. לא מעט גולשים לא סובלים את כל המודעות הקופצות להם במהלך הגלישה באינטרנט. רבים מהם יראו את העסק אשר מפרסם באמצעות פופאפים, מיילים שנשלחים באופן שוטף ועוד, עסק שפחות כדאי לבחור בו מכיוון שהפרסום שלו מעיק. לכן, כאשר השיווק מתבצע בצורה עדינה באמצעות פלטפורמה להמלצת תוכן אשר מציעה לגולש לקרוא תוכן נוסף שיכול לעניין אותו לאחר שכבר קרא כתבה כלשהי, אין ספק שהגולש לא יחוש מוטרד ואם יבחר לקרוא את הכתבה, השיווק העדין לא פעם יעשה את עבודת השיווק הטובה ביותר עבור העסק.

יתרון נוסף של פרסום באאוטברייטן נובע מכך שמדובר על כך שהגולש מצוי במצב של צריכת תוכן ולכן, לא פעם הוא יבחר בכתבות הנוספות המוצעות לו בסוף הכתבה שהוא קרא כי הוא גם ככה במוד המתאים.

כמו כן, היתרון הגדול ביותר בפרסום באאוטבריין נובע מכך שמהערכות לניהול המלצות תוכן יכולות לסייע לכל מפרסם לצבוע את קהל היעד שלו על מנת להבין את ההתנהגות שלו ואת תחומי העניין שלו ובהתאם לכך, לייעד לו בשלב מאוחר יותר קמפיין רימרקטינג שיכול להגדיל את המכירות של העסק.

אין ספק ששימוש באאוטבריין מאפשר כיום לכל מפרסם להגיע לקהלי יעד חדשים שאינם מצויים דווקא ברשתות החברתיות, שאינם מבצעים חיפוש באמצעות מנועי החיפוש, אלא פשוט צורכים תוכן. הפרסום באאוטבריין מאפשר לכל מפרסם להעביר מסרים מורכבים וארוכים

איך מפרסמים באאוטבריין?

לאחר שהבנתם כמה יתרונות יש לפרסום באאוטבריין, אתם בוודאי תוהים כיצד מפרסמים באאוטבריין. השלבים העיקריים בהגדרת הקמפיין באאוטבריין הם:

  1. בחירת שם משמעותי לקמפיין השיווקי שיאפשר לכל עסק למדוד בצורה הטובה ביותר את הביצועים שלו.
  2. בחירת התזמון של הקמפיין בהתאם לקביעת תאריך התחלה וסיום לקמפיין.
  3. בחירת תקציב עבור הקמפיין
  4. טרגוש קהל היעד של הקמפיין
  5. הוספת שורת כתובת שאליה הקמפיין יפנה את הגולשים. מדובר על שלב חשוב שיכול לספק לא מעט מידע על ההתנהגות של הגולש.
  6. עוד שלב חשוב בקמפיין הוא הטמעת פיקסלים. הפיקסל הוא בעצם קוד מעקב שניתן לשתול בדפי אתר. הקוד מסייע למקד קמפיינים עתידיים בקבל יעד שביקר באתר שלכם או ביצע בו פעולות. השימוש בפיקסלים של אאוטבריין מאפשר לכל מפרסם לטרגט קהל יעד איכותי.
  7. בשלב האחרון בוחרים את הכתבה שרוצים לקדם. בין אם מדובר בכתבה חיצונית או בכתבה שמארחים באתר האינטרנט. אאוטבריין מאפשרת בעצם לעשות שימוש בתכנים איכותיים שלא של המפרסמים עצמם בכדי לצבוע קהל יעד רלוונטי ולמקד עבורו קמפיין עתידי.

פרסום באאוטבריין יכול להיות יעיל מאוד כיום עבור כל עסק ועל כן, אם החלטתם ללכת על פרסום מעין זה, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע שמכירים היטב את התחום ויודעים כיצד לסייע לכל עסק ליצור קמפיין איכותי באאוטבריין.

מה זה אאוטבריין
מה זה אאוטבריין ואיזו פלטפורמה זאת?

כאשר מדובר על פרסום באינטרנט כיום, מדובר על פרסום במגוון פלטפורמות שונות אשר האינטרנט מציע לכל מפרסם כגון: שיווק ברשתות חברתיות, קידום ושיווק במנוע החיפוש גוגל, פרסום באמצעות יוטיוב, פרסום

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
error: Alert: Content is protected !!
דילוג לתוכן