פרסום בפייסבוק לעסקים

האפשרויות לפרסום בפייסבוק לעסקים

קשה לתאר לעצמנו, אך עבר אך ורק עשור פחות או יותר מאז שהפייסבוק נכנס לחיינו והפך לדרך האולטימטיבית שבה אנו מביעים את עצמנו, נחשפים לתכנים חדשים ועבור רבים זה אפילו אחד ממדי החיים החשובים ביותר. לכן אין פלא שפלטפורמה זו הפכה גם לשטח הפרסומי הגדול והמבוקש ביותר בעולם. והדבר הנפלא ביותר הוא שיש מקום לכולם! לפניכם מידע בסיסי על האפשרויות השונות שמעניקה לכם פלטפורמת הפרסום של פייסבוק.

האפשרויות הכלליות של שיווק ברשתות חברתיות

כאשר אנו מדברים על שיווק ברשת חברתית, באופן טבעי מדובר לרוב בפייסבוק. אך פעמים רבות אפשר לשלב את הקמפיינים באתרים נוספים על מנת להפיק את התוצאות הטובות ביותר ולהגיע לקהל היעד כמה שיותר ממוקד. בין האפשרויות שניתן לשלב ניתן למצוא את האינסטגרם שקשור כעת באופן הדוק לפייסבוק. אפשרות נוספת של פרסום זוהי רשת לינקדין שמתאימה מאוד לשירותים ומוצרים מסוג B2B או פרסום של אנשי מקצוע ספציפיים.

השיווק מאפשר להביא את הבשורה בדבר המוצר או השירות לאנשים שעשויים להיות מעוניינים בו ולעודד אותם לבצע פעולה כלשהי בהקשר זה: להירשם לשירות חינמי או רשימת תפוצה, לרכוש מנוי, לעשות לייק לעמוד ועוד – בהתאם לצרכים נבחרת הפעולה המתאימה והריאליסטית ביותר

כיצד פועל מנגנון רימרקטינג בהקשר של קידום ממומן בפייסבוק?

אחד הסודות הגדולים של קידום ממומן בפייסבוק זה האפשרות לעשות רימרקטינג. זהו מנגנון מורכב מעט הכולל הטמעה של קוד באתר הבית שמטרתו לשתול קובץ עוגייה (COOKIE) במחשב של המשתמש. קובץ זה יאותת למנגנוני פרסום בפייסבוק לעסקים או של מנועי החיפוש שהאדם כבר התעניין בשירות, ובהתאם לכך יציג את המודעות הרלוונטיות.

מדובר בכלי עוצמתי מאוד שמאפשר להחזיר לקוחות "תועים" ולגרום להם לחשוב שוב על רכישת המוצר או השירות. רימרקטינג פועל בצורה טובה עבור מגוון רחב ביותר של שירותים, אך חשוב לעשות מינון נכון של פרסום, משום שהופעה תכופה מדי של המודעה עשויה להביא גם לתוצאה ההפוכה ולדחות את האנשים מלפנות אליכם.

סודות ההצלחה בביצוע פרסום בפייסבוק לעסקים

על מנת להפיק את כל היתרונות באפשרויות של פרסום בפייסבוק לעסקים, יש לגשת לעניין בראייה מערכתית מצד אחד, ועם מעט יצירתיות מצד שני. החלק היצירתי נוגע כמובן ליצירת החומר הפרסומי עצמו. שיווק ברשתות חברתיות זוהי עבודה הדורשת יצירתיות בלתי נדלית, מעקב אחרי טרנדים וממים ויכולת להיות תמיד עדכניים.

כך, למרות שחשוב מאוד לעשות קידום ממומן בפייסבוק באופן מיומן וניהול קמפיינים נכון, רימרקטינג איכותי וגם גיוס לידים יעיל דורשים עבודה מסביב לשעון ונכונות לתת מענה ללקוחות בכל עת. כיום, הפייסבוק הוא גם ספר התלונות הבלתי רשמי של כל מותג או ספק שירותים, ויש להתנהג בהתאם.

שיווק ברשתות חברתיות בראייה לעתיד

נכון לעכשיו, נראה שהתפקיד של שיווק ברשת יהיה גדול אפילו יורת ויתקשר למערך כוללני יותר של קידום מותגים גדולים כקטנים. קידום ממומן בפייסבוק כבר עכשיו נוגע גם באינסטגרם, ובעתיד יכול להיות שהוא יתקשר גם למערכות נוספות, כולל אפליקציות.

מדובר בתחום מאוד דינמי שמשתנה מרגע לרגע ועל מנת לעשות פרסום בפייסבוק לעסקים בצורה יעילה, תמיד כדאי לעקוב אחרי ההמלצות של מומחים בתחום ניהול רשתות חברתיות המעניקים את המידע העדכני ביותר. בנוסף, אם עובדים בתחום יום יום, ניתן לראות את המגמות באופן עצמאי ולפעול בהתאם בכדי להיות תמיד צעד אחד לפני המתחרים.

לפגישת היכרות וייעוץ בנושא פרסום בפייסבוק לעסקים או שיווק ברשתות חברתיות מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן