שיווק באינסטגרם

שיווק באינסטגרם? מה הכוונה

אינסטגרם היא רשת חברתית חינמית המשמשות למטרות שיתוף מידי של סרטוני וידיאו קצרים, תמונות ועוד. האינסטגרם הושק לראשונה עבור מכשירים ניידים של חברת אפל, אולם בהמשך הרשת הותאמה גם עבור מכשירים עם מערכת הפעלה מבוססת אנדרואיד. האינסטגרם צבר פופולאריות רבה תוך פרק זמן קצר ובשנת 2012 פייסבוק רכשה את חברת אינסטגרם וביצעה ברשת שינויים שונים.

כיום, הפעילות באינסטגרם מאפשרת לצלם תמונות ולשתף אותן ברשתות חברתיות שונות, לעקוב אחר משתמשים אחרים הפעילים ברשת חברתית זאת, להוסיף פילטרים באופן קל ופשוט לצורך שדרוג תמונות וכן, כיום ניתן למצוא גם תמיכה מלאה לאינסטגרם בשפה העברית. כמו כל רשת חברתית, גם האינסטגרם פועלת על קודים המיוחדים רק לה. שיווק באינטגרם מהווה כיום שיטת פרסום פופולארית מאוד. אולם, בכדי ששיווק באינסטגרם וכן פרסום באינסטגרם יתבצעו בצורה הטובה ביותר, יש להכיר היטב את רשת האינסטגרם ואת הכלים שהיא מספקת לצורך שיווק ופרסום באמצעותה.

שיווק באינסטגרם – מה צריך לדעת?

שיווק ברשתות חברתיות הוא דבר חשוב מאוד כיום עבור כל עסק או מפרסם המעוניין לקבל חשיפה רחבת היקף. ידוע שמדי יום ביומו גולשים מיליוני גולשים מישראל ברשתות החברתיות ועל כן, כמעט כל קהל יעד של כל עסק מצוי כיום ברשתות החברתיות ובכדי להגיע אליו, יש צורך לבחור בשיווק איכותי ומקצועי ברשתות החברתיות, בהתאם לייחודיות ולסוג השיווק בכל רשת חברתית.

פרסום באינסטגרם נחשב ליעיל מאוד כיום שכן, האינסטגרם ידועה כפלטפורמה האידאלית למטרות פרסום ושיווק. על מנת לפרסם באינסטגרם, יש בשלב הראשון לפתוח פרופיל עסקי באינסטגרם. עם הפרופיל המדובר ניתן לבצע מגוון פעולות שונות הן לצורך פרסום ממומן באינסטגרם והן לצורך קידום אורגני באינסטגרם. אם אינכם מכירים מספיק את האינסטגרם אך שיווק באינטסגרם עדיין מעניין אתכם, כדאי שתבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום שיווק ופרסום ברשתות החברתיות בכלל ובאינסטגרם בפרט.

מהות השיווק באינסטגרם

בין אם מדובר על ניהול קמפיין באינסטגרם באופן ממומן ובין אם מדובר על פרסום אורגני באינסטגרם, חשוב מאוד לדעת שמהות השיווק והפרסום באינסטגרם מתחילים בתמונות או סרטוני וידיאו איכותיים וטובים. האינסטגרם היא בעצם רשת חברתית אשר מקשרת בין המשתמשים בה באמצעות תמונות או סרטוני וידיאו. כל אדם שיש לו פרופיל ברשת זאת יכול להעלות לעמוד האישי שלו ולשתף בו כל תמונה או סרטון שיבחר. לכן, כאשר מדובר על שיווק באינסטגרם מכל סוג, חשוב לזכור שהחזות היא הכל. בחירת התמונה או בימוי התמונה שתעלו לאינסטגרם עבור הקמפיין שלכם או כחלק מהניהול השוטף של הפרופיל העסקי שלכם, חייבים להתבצע בצורה הטובה ביותר והמדויקת ביותר בהתאם לצרכים שלכם.

כיצד מנהלים דף עסקי באינסטגרם בצורה מוצלחת?

חלק מוצלח משיווק באינסטגרם הוא כמובן ניהול דף לעסק בצורה נכונה. הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לעשות את זה:

1.כדאי מאוד להעלות עדכונים שותפים בדף שלכם באינסטגרם שכן, המטרה של הדף שלכם היא בין היתר ליצור תדמית חיובית לעסק שלכם בקרב קהל היעד שלו. ככל שהתוכן שתעלו באופן שוטף יהיה איכותי יותר כך התדמית שתיווצר לכם תהיה טובה יותר

  1. כדאי להימנע כמה שיותר משימוש מיותר בפילטרים בתמונות שאתם מעלים. התמונות שאתם בוחרים להעלות חייבות להיות אמנם איכותיות, אך כדאי שהן תהיינה כאלהשיווק באינסטגרם באופן טבעי וללא שימוש בפילטרים. המטרה היא לא ליצור תמונות מלאכותיות מדי, אלא כמה שיותר טבעיות ומושכות את העין.
  2. כדאי להוסיף לכל תמונה שאתם מעלים טקסט קצר, ממוקד וקולע שכן, לא מדובר על רשת חברתית שניתן להכביר בה במילים כתובות. לא פעם כדאי להתמקד בטקסט שמציג את התועלת של המוצר המצולם בתמונה ולא את היתרונות של המוצר על פני מוצרים אחרים.
  3. כדאי מאוד לשתף מדי פעם את התמונות שאתם מעלים באינטסגרם גם בפייסבוק שכן, השיתוף המדובר יכול להגדיל את כמות העוקבים שלכם.
  4. כדאי שתגדילו את החשיפה שלכם באינסטגרם באמצעות תגיות האשטג. מדובר על תגיות הרלוונטיות לצורך הגדלת החשיפה של כל מפרסם בקרב משתמשי אינסטגרם בארץ ובעולם. לכל תמונה ניתן לייצר 30 תיוגי האשטג וכדי לבחור את נושאי השיתוף בהתאם לתחום העיסוק של העסק, בהתאם לאופי התמונה וסוג התמונה שאתם משתפים ועוד.
  5. על אף שמדובר על עמוד עסקי, חשוב מאוד שלא כל התמונות שתעלו לעמוד יציגו מוצרים. כדאי מאוד לשלב תמונות מחיי היומיום הנוגעים לתחום העיסוק שלכם וזאת בכדי ליצור לעסק שלכם תדמית חיובית באינסטגרם.
  6. חשוב לשתף בדף מידע ענייני וקריטי עבור דף עסקי כגון: דרכי יצירת קשר, כתובת עסק, שעות פתיחה, אירועים ספצייפים חשובים שהעסק עורך ועוד.

אם אתם תוהים כמה עולה פרסום באינסטגרם? הרי שזה תלוי בעיקר בכם. על אף שניתן לשווק באינסטגרם כיום באופן עצמאי ולנצל תקציב רק עבור ניהול קמפיין ממומן באינסטגרם, הרי שניתן לייעל שיווק באינסטגרם באמצעות בחירת אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום שיווק ברשתות חברתיות ובפרט בשיווק באינטסגרם. על אף שזה ידרוש מכם תוספת כספית, הרי שהתוצאה שתקבלו בשל שיווק מקצועי מאוד באינטסגרם, בהחלט תהיה שווה לכם את השקעת התקציב.

FaceMarketing מציעים לכם שיווק מקצועי וברמה גבוהה מאוד באינטסגרם בפרט וברשתות חברתיות נוספות בכלל.

פרסום ממומן באינסטגרם
פרסום ממומן באינסטגרם

פרסום ממומן באינסטגרם וברשתות האינסטגרם היא רשת חברתית שהוקמה בשנת 2010. האינסטגרם הוקמה על ידי מפתחים ללא ניסיון שיווקי שמטרתם הייתה ליצור רשת חברתית הרלוונטית לצורך שיתוף תמונות בין אנשים.

קרא עוד »
ניהול קמפיין באינסטגרם
ניהול קמפיין באינסטגרם

ניהול קמפיין באינסטגרם: הדרך להצלחה אין זה סוד שהרשתות החברתיות הפכו לאמצעי הפרסום והשיווק חשובים וחיוניים ביותר. כאשר מתחילים בהליך פרסום מותג, מוצר או אישיות – יש לבחור את קו

קרא עוד »
כמה עולה פרסום באינסטגרם
כמה עולה פרסום באינסטגרם?

אז כמה עולה פרסום באינסטגרם? תחום הקידום באינטרנט מצמיח יותר ויותר רבדים בשנים האחרונות, ועל מנת להצליח בתחום – חשוב מאוד להיות עם יד על הדופק בשינויים השונים. כך, אחד

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן