מיתוג עסקי- כיצד עושים את זה?

כיום הבמה המרכזית ביותר באינטרנט לצורך שיווק ומיתוג עסקים היא הרשתות החברתיות. כמעט לכל עסק, חברה או ארגון, ישנם פרופילים עסקיים ברשתות החברתיות כיום. לא משנה אם מדובר על מותג מוכר או על עסק קטן, שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות הוא פשוט חובה עבור כל בעל עסק אשר מעוניין בנוכחות משמעותית באינטרנט בכלל וברשתות החברתיות בפרט. מיתוג עסקי מוצלח ברשתות החברתיות, הוא תהליך אשר חייב להתבצע בצורה הנכונה והטובה ביותר, על פי עקרונות ברורים, שלב אחר שלב.

מדוע כדאי למתג עסקים ברשתות החברתיות?

אם אתם שואלים את עצמכם, למה בכלל כדאי לכם למתג את העסק שלכם ברשתות החברתיות, שהרי הרשתות החברתיות אינן רלוונטיות עבור צרכים מסחריים, אלא בעיקר עבור צרכים חברתיים, אז התשובה לשאלה שלכם היא די פשוטה: ברשתות החברתיות רשומים כיום מיליוני אנשים בארץ ובעולם.

התנועה ברשתות החברתיות מדי יום ביומו, היא תנועה אדירה. לרשתות החברתיות יש פוטנציאל לחשוף עסקים לקהל היעד הגדול ביותר שיכול להיות והרלוונטי ביותר עבורם. התעלמות מהנתונים הללו, היא ללא ספק לא דבר חכם עבור עסק המעוניין לשווק את עצמו בצורה הטובה ביותר, להתקדם ולהתפתח ולהיות עסק מוכר יותר, נבחר על ידי יותר לקוחות וכמובן, ריווחי יותר. מיתוג עסקי בצורה הטובה ביותר ברשתות החברתיות, מהווה צעד חכם מאוד עבור עסקים כיום.

מה חשוב לעשות לפני מיתוג העסק שלכם ברשתות החברתיות

בטרם אתם מתחילים למתג את העסק שלכם ולעסוק עם שיווק ברשתות החברתיות, כדאי מאוד שתגדירו את קהל היעד אשר אתם מעוניינים לכוון אליו. מעבר להגדרת קהל היעד, יש צורך להגדיר את המטרות שלכם בתהליך השיווק והמיתוג. ככל שהמטרות והיעדים אשר תגדירו לשיווק ברשתות החברתיות יהיו מדידים יותר, כך תוכלו לעקוב אחר מימוש המטרות הללו. לאחר שהגדרתם בצורה המדויקת ביותר מיהו קהל היעד הרלוונטי לעסק שלכם ומהן המטרות והיעדים המדויקים שלכם, זה הזמן להתחיל בתהליך המיתוג והשיווק של העסק שלכם, ברשתות החברתיות.

מיתוג עסקי ברשתות החברתיות- כיצד?

על מנת להצליח למתג עסק בצורה הטובה ביותר ברשתות החברתיות, חשוב מאוד להשקיע בתוכן מעניין אשר יגרור אחריו לא מעט תגובות וכן, באינטראקציה עם הגולשים. ככל שפוסטים שלכם יהיו מעניינים יותר ויקבלו יותר תגובות, כך פייסבוק יקדם אותם לראש העמוד והם יופיעו לעיניהם של עוד גולשים. אם חשבתם שכמות העוקבים שלכם בדף היא זו שחשובה לצורך יצירת מיתוג עסקי איכותי לעסק שלכם, אתם טועים.

מה שחשוב זה בעיקר התנועה בדף העסקי: התגובות של הגולשים, השאלות, הדיונים ועוד. לא כדאי להשתמש ברשת החברתית ככלי מכירות. מסרים שיווקיים מאולצים מדי ודוחפים מדי, גורמים ללקוחות לברוח מפרופילים עסקיים. כדאי להתמקד בהעברת ידע הקשור לתחום שבו העסק עוסק, מבלי שהוא יעסוק בשיווק העסק באופן ישיר. טיפים או מידע שיכולים להיות רלוונטיים ומעניינים, יכולים להתקבל בצורה מוצלחת בקרב הגולשים ולהשאיר אותם בדף שלך.

מיתוג עסקי באמצעות ניהול יעיל של הדף

ככל עסק, אתם וודאי רוצים למתג אותו כעסק מקצועי מאוד, קשוב ללקוחותיו ורוצה בטובתם ולכן, עליכם לנהל את הדף העסקי שלכם ברשת החברתית באופן שוטף. מה זה אומר? עליכם להגיב באופן יחסית מהיר לכל פניה של לקוחות, לכל שאלה ולכל ביקורת. אי מענה ללקוחות בשל העובדה שהדף לא מנוהל אלא פשוט קיים, יוצר אצל הלקוחות תחושה של זלזול. אל תמחקו תגובות לא טובות או ביקורות של לקוחות, מכיוון שהדבר יכול להיות מתועד ולפגוע בכם אחר כך יותר.

ענו בסבלנות לכל לקוח שמעביר ביקורת ותנו לביקורת שלו את תשומת הלב הראויה והרלוונטית. מעבר לכך, כדאי לדעת מראש שיצירת פרופיל עסקי לצורך מיתוג ושיווק של העסק, היא דבר אשר דורש השקעה וזמן. את הפוסטים יש להעלות בשעות הכי רלוונטיות לקהל היעד שלכם, יש צורך להיות זמינים באופן תמידי לכל תגובה או שאלה ועוד.

לפגישת היכרות וייעוץ בנושא שיווק ברשתות חברתיות מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279 

מיתוג עסק קטן
מיתוג עסק קטן – צעד גדול!

סוף סוף הגיע הרגע שבו החלטתם לבצע מיתוג לעסק, זאת החלטה נהדרת! מיתוג עסק קטן הוא לא דבר מורכב מדי, עיקר ההתמקדות היא בתקציב שיתאים לערוצי השיווק. נכון שמותגים גדולים

קרא עוד »
בניית אתרים
בניית אתרי וורדפרס וניהול אתרים

צעדים ראשונים בעולם המדיה כבר נאמר אינספור פעמים, שכל עסק זקוק לאתר אינטרנט, ומעט העסקים שהתעכבו לקבל את ההחלטה המתבקשת הספיקו לקבל תמריץ מהמגפה העולמית, שללא ספק דחקה את הפעילות

קרא עוד »
קידום חנות אלקטרונית
קידום חנות אלקטרונית

קידום חנות אלקטרונית – הלכה למעשה אם יש לכם חנות אלקטרונית, בוודאי תרצו להגדיל בה את המכירות בקביעות. אך מה לעשות שלא תמיד מה שקורה בפועל זה מה שקורה בדמיון

קרא עוד »
error: Alert: Content is protected !!
דילוג לתוכן