פרסום בלינקדאין מהווה כיום פרסום אטרקטיבי ויעיל מאוד עבור כל עסק כמעט. פרסום זה משמעותי בקרב חברות ומפרסמים מכיוון שקהל היעד הפוטנציאלי של לא מעט מהן מרוכז בלינקדאין. אם אתם לא מכירים מספיק את לינקדאין, חשוב מאוד שתכירו את הפלטפורמה שכן, יצירת קמפיין בפלטפורמה זאת יכול להקפיץ את העסק שלכם מבחינת השיווק שלו בקהל היעד הפוטנציאלי שלו. כמובן שחשוב מאוד ליצור קמפיין מוצלח בלינקדאין מתוך הכרות עם הפלטפורמה, עם סוגי הקמפיינים שניתן ליצור בה ועוד.
למה דווקא פרסום בלינקדאין?
מלבד העובדה שבלינקדאין ניתן לסנן את קהל המשתמשים בהתאם לפונקציות עסקיות שונות, חשוב לדעת שכיום יש בלינקדאין מעל 560 מליון יוזרים, כלומר: 560 מליון אנשי עסקים או אנשים העוסקים בעסקים מכיוונים שונים. לינקדאין לעסקים הוא דבר בסיסי כיום. שיווק בלינקדאין הפך כיום להיות הדבר היעיל ביותר עבור כל אדם שעוסק בשיווק ומעוניין להפיץ את הבשורה שלו. מכיוון שלינקדאין מהווה פלטפורמה כל כך יעילה עבור פרסום ומכיוון שבאמצעות פלטפורמה זאת ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות שונות לרבות לשווק את העסק כגון: לחפש עובדים, ליצור קשר עסקי עם קולגות ועוד, אין ספק שמדובר על פלטפורמה שכל עסק חייב לבחור בה עבור התנהלות עסקית איכותית ויעילה ופרסום רחב היקף.
אם אתם תוהים האם פרסום בלינקדאין אכן יתאים לעסק שלכם, חשוב מאוד שתדעו שאתם חייבים לפחות לנסות את זה. אפשר לומר שהקמפיינים של לינקדאין עובדים לא פעם בצורה משמעותית יותר מהקמפיינים בגוגל או בפייסבוק. בכדי להבין האם לינקדאין אכן יעיל עבורכם, תוכלו ליצור מודעה ולצפות בקהל היעד שמגיע למודעה. בהתאם לכך, תוכלו לקבל החלטה מושכלת יותר אודות פרסום בלינקדאין עבור העסק שלכם.
קמפיין בלינקדאין
קמפיין בלינקדאין כולל בו שני סוגי מודעות: מודעות עצמאיות או מודעות פתרונות פרסום שותפים. בכדי לבחור את סוג המודעה הרלוונטי לכם בהתאם ליצירת הקמפיין שלכם, עליכם להגדיר את קהל היעד שאתם מעוניינים להגיע אליו. התקציב המינמלי לפרסום בלינקדאין הוא 2 דולר ליום ולכן האפשרויות העומדות על הפרק הן רבות.
כאשר מדובר על מודעות עצמאיות בלינקדאין, מדובר בעצם על מודעות שהמשתמש בונה באופן עצמאי. כלומר, המשתמש מקים את הקמפיין בעצמו, קובע לוחות זמנים, ממקד את קהל היעד שלו, צופה בנתוני הקלקה על מודעות ועוד. כמובן שמודעות מעין אלה דורשות זמן והשקעה של המפרסם אבל הן בהחלט מהוות את הדרך היעילה ביותר ללמוד על פרסום בלינקדאין.
הסוג השני של המודעות הוא בעצם תוכן ממומן בלינקדאין. סוג המודעות המדובר יופיע בפיד עמוד הבית של בלינקדאין עבור כלל הגולשים. כלומר, אם העסק שלכם עשה משהו מיוחד כגון: אירוע צדקה כלשהו, תוכלו לשתף זאת בדף הראשי של לינקדאין באופן ממומן ולאפשר לגולשים להתרשם מהעסק שלכם.
כיצד תבחרו את סוג הקמפיין שמתאים לכם בלינקדאין?
אם אתם תוהים כיצד תבחרו את סוג הקמפיין המתאים לכם ביותר עבור פרסום בלינקדאין שיהיה יעיל ואיכותי, חשוב מאוד שתדעו שלא פעם לא קל לקבל את ההחלטה המדוברת באופן עצמאי. בכדי לבחור את סוג המודעות המתאים לעסק שלכם ולצרכים הספציפיים שלכם, כדאי מאוד שתבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום פרסום בלינקדאין. אנשי מקצוע מעין אלה, יבחנו את מטרות הפרסום שלכם, את קהל היעד שלכם, את התקציב העומד על הפרק לצורך פרסום מעין זה וכל פרמטר אחר שיכול להיות רלוונטי ובהתאם לכך, יסייעו לכם לבחור את סוג המודעות המתאים לכם במסגרת יצירת קמפיין בלינקדאין. כמובן שלא פעם ניתן לשלב בין שני סוגי המודעות, כאשר כל סוג של מודעה עונה על צורך אחר.
בכדי לפרסם בלינקדאין, יש צורך ליצור דף לעסק שלכם. מדובר על שלב שכולל בו לא מעט פרטים כגון: הזנת שם העסק, מידע על העסק, קישור לאתר של העסק, פירוט על המומחיות של העסק ועל היכולת שלו לסייע לכל לקוח ועוד. אם הסתבכתם בשלב של פתיחת הדף בלינקדאין עוד טרם הגעתם לשלב יצירת קמפיין, גם במקרה הזה אנשי מקצוע מנוסים בתחום יסייעו לכם לפתוח את הדף שלכם בצורה הטובה ביותר.
יתרונות פרסום בלינקדאין
לכל סוג של שיווק בדיגיטל יש את הערך וההשפעה שלו. שיווק ברשתות חברתיות הוא חשוב מאוד כחלק מתהליך שיווק בדיגיטל, קידום אתר בגוגל הוא דבר חשוב, קידום באמצעות תוכן חשוב וכמובן, גם שיווק בלינקדאין הוא חשוב מאוד. מכיוון שלינקדאין מהווה את הפלטפורמה היעילה ביותר בתחום העסקי ומכיוון שכל העסקים כמעט מצויים כיום בלינקדאין, אין ספק שלקוחות פוטנציאלים של עסקים יבחרו לחפש את העסק שלהם דווקא בלינקדאין. לכן, חשוב מאוד לפרסם בצורה איכותית ונכונה באמצעות לינקדאין שכן אז תוכלו למתג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר, להגדיל את קהל היעד שלכם, לצבור כמה שיותר לידים ולהפוך את העסק שלכם לעסק מוכר יותר הן בקרב עסקים אחרים והן בקרב הלקוחות הפוטנציאלים שלו.