איך לבנות פרופיל לינקדאין

איך לבנות פרופיל לינקדאין – עולם השיווק החדש

לבטח אינכם יודעים ולא לומדים את זה בקורס לינקדאין למתחילים כמובן, אך לינקדאין לעסקים הוא עולם שלם בפני עצמו. זוהי לא רשת חברתית שמתמקדת רק בעולם התעסוקה. זוהי בדיוק הסיבה שעליכם ללמוד איך לבנות פרופיל לינקדאין שימשוך את תשומת הלב הנכונה לא רק למעסיקים, אלא גם ללקוחות.

זאת לא בושה להודות שאינכם מבינים בנושא של לינקדאין עסקי או שיווק בלינקדאין כי לא כולם חיים את העולם של שיווק ברשתות חברתיות או לינקדאין עצמו. אך תמיד אפשר להיעזר בחברה מקצועית המתמחה בתחום ונמצאת ברמה גבוהה שתביא אתכם כמפרסמים לינקדאין עסקי לחשיפה גבוהה יותר, ולקהל יעד מותאם ומדויק בהתאם לפילוח מקצועי ואיכותי.

איך לבנות פרופיל לינקדאין – מה הבסיס לפרופיל מוצלח?

לפני שתתחילו לחשוב על איך לבנות פרופיל לינקדאין שיתאים למתווה של לינקדאין עסקי חשוב שתדאגו לתמונת פרופיל מתאימה וייצוגית. כמו גם, תמונת קאבר היא לא הכרחית כשמדובר בצעד של פרסום בלינקדאין אך אם אתם כבר מעלים אחת כזו, דאגו שהיא 'תתכתב' באופן מדויק עם הפרופיל שלכם והאווירה שיש בכם.

השפה הרשמית עבור הרשת החברתית לינקדאין היא השפה האנגלית. כשאתם כותבים את פרופיל הלינקדאין שלכם, הקפידו על הניסוח, הקפידו על הפרטים הקטנים והקפידו על כל פרט, ואילו הטכני ביותר.

זה לא משנה באיזה מקצוע אתם עוסקים, בין אם אתם מחפשים עבודה בלינקדאין או מחפשים לקוחות, שיווק ברשתות חברתיות הוא חלק בלתי נפרד גם מהרשת החברתית לינקדאין שכבר מזמן היא לא רק רשת לחיפוש עבודה.

התחילו עם תמונת הפרופיל הפורמלית, ואם אתם עסק עצמאי, בפרסום הלוגו. לאחר מכן תתארו בשתי שורות בלבד את התפקיד הנוכחי שלכם. בשתי השורות הללו, אם הנכם עצמאיים ספרו במה אתם עוסקים, ואם הנכם שכירים כתבו את שם החברה והתפקיד. חסכו מהמעסיק או הלקוח הפוטנציאלי שלכם סופרלטיביים והתחכמויות. תהיו ישירים, מקצועיים ופורמליים.

כעת יש לכם מקום לספר את סיפור החיים המקצועי שלכם. מקומות עבודה, השכלה, כישורים, נסיון מקצועי ותיאור בפרטי פרטים של הקריירה המקצועית שלכם. אם אתם עצמאיים זה הרגע לספר על 'לקוחותינו' ולהראות פרויקטים שונים לדוגמא. החלק הזה מאד חשוב, זוהי ההזדמנות של המעסיק או הלקוח הפוטנציאלי להכיר אתכם לעומק, אבל בלי לבזבז יותר מדי זמן יקר.

פרופיל לינקדאין עסקי הוא פרופיל שצריך להיות פורמלי, אבל מסקרן במידה שתגרום למעוניינים להישאר בו מספיק זמן. זה נכון לגבי כל מותג או עסק המבצעים שיווק בלינקדאין או מתעניינים בקורסים השונים של לינקדאין למתחילים או לינקדאין לעסקים. אין הרבה שוני בין מותג שמוכר מוצר או שירות, לבין אדם פרטי המחפש עבודה בתוך לינקדאין לעסקים היות ושניהם מבצעים פרסום בלינקדאין פרט להבדל אחד, מותג יבצע פרסום ממומן.

איך לבנות פרופיל לינקדאין – מה עושים מותגים בלינקדאין?

אם אנחנו מדברים על העולם הססגוני של שיווק ברשתות חברתיות חשוב ללמוד איך לבנות פרופיל לינקדאין שיתאים לפורמט של פרסום בלינקדאין בין אם ממומן, ובין אם לא.

אם תהיתם מה מותגים עושים בלינקדאין, או חברות הייטק המציעות שירות מסוים, זה לא סוד. לינקדין לעסקים מאפשר ליצור כרטיס ביקור וירטואלי עסקי. ברשת החברתית ישנן קבוצות מקצועיות רלוונטיות, מפגשי נטוורקינג ווירטואליים, תמיכה מקצועית, חשיפת המותגים והעלאה למודעות.

הנה מה שלומדים בכל קורס של לינקדאין למתחילים וגם מתקדמים: לינקדאין היא לא רשת חברתית שמשתפים בה את כוס הקפה שלכם עם הלב בשבת בבוקר. זוהי רשת חברתית חמה, סואנת שנושמת עסקים ועולם תעסוקה חדש. אז נא להתנהג בהתאם.

3 שאלות עיקריות שכולם רוצים לדעת את התשובות עליהן

  • מהי האסטרטגיה השיווקית בתוך לינקדאין לעסקים ואיך היא באה לידי ביטוי?

כמו בכל חום שבו אנחנו מבצעים שיווק ברשתות חברתיות מומלץ ליצור מיקוד והגדרה לקהל היעד. הגדירו מה אתם רוצים להשיג על ידי פרסום בלינקדאין בין אם אתם מפרסמים עצמאית, ובין אם לא. חשוב שתבינו שלינקדאין עובד על פי 'מעגלים' של אנשי קשר, ויצירת הקשר הראשוני לרוב מגיע מתוך מעגל החברים היותר צפוף שלכם, וכן הלאה.

  • מהי הטקטיקה בה נוקטים לצורך שיווק בלינקדאין ואיך מיישמים אותה?

כל טקטיקה שנבצע בתהליך של פרסום בלינקדאין יוצר את הנוכחות והנראות שלנו מול הלקוחות או המעסיקים הפוטנציאליים. זהו חלק חשוב ביותר בלמידה של איך לבנות פרופיל לינקדאין שיהיה מספיק מבודל משאר הפרופילים. הטקטיקה היא כמובן יצירתיות, פורמליות, מקוריות, ומעגלי חברים גדולים אך איכותיים ומותאמי קהל יעד.

  • מהו התוכן המתאים לשיווק בלינקדאין?

לפני תכני פוסטים, כשאתם לומדים איך לבנות פרופיל לינקדאין חשוב לדעת שהפרופיל עצמו צריך להיות בעל תוכן איכותי בין אם אתם מספרים על המוצר או המותג שלכם, ובין אם אתם מספרים על הקריירה שלכם. השימוש במילות מפתח מתאימות בהחלט מסייע בפרסום לינקדאין עסקי אם אתם כבר בשלב הפוסטים, כוונו את הפוסטים שלכם לתחום שאתם עוסקים בו.

בין אם אתם מרגישים שאתם זקוקים לקורס לינקדאין למתחילים ובין אם לא, חברת facemarketing תשמח ללוות אתכם בדרך החדשה שלכם בלינקדאין ולהעניק לכם את השירות המקצועי ביותר כדי שאתם תוכלו לקבל חשיפה גבוהה, לידים איכותיים, ולהיות בדיוק במקום הנכון שאתם ראויים לו על המפה הוירטואלית.

ניהול לינקדאין
ניהול לינקדאין

ניהול לינקדאין – כל מה שאתם חייבים לדעת  כשמדובר בלינקדאין רוב האנשים פשוט מהנהנים בראשם בלי להבין באמת במה מדובר. אלא אם כן אתם בתחום התעסוקה, ההייטק, וניהול הרשתות. ואז

קרא עוד »
מדריך לינקדאין
מדריך לינקדאין

מדריך לינקדאין – הרשת החברתית המקצועית הנכונה בשבילכם אם עוד לא הכרתם את הרשת החברתית לינקדאין מומלץ שתעשו זאת. מדובר ברשת החברתית המקצועית הכי חשובה בעולם התעסוקה, והיא זו שלמעשה

קרא עוד »
לינקדאין עסקי
לינקדאין עסקי

לינקדאין עסקי – שחקן נשמה אמיתי בעולם העסקים בין אם אתם בעלי עסק קטן, או בעלי מותג גדול. אין ספק שאם יש לכם לינקדאין עסקי זהו החבר הכי טוב שלכם

קרא עוד »
לינקדאין למתחילים
לינקדאין למתחילים

לינקדאין למתחילים – חשוב שתהיו שם לינקדאין היא רשת חברתית עסקית שונה לחלוטין מפייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. מדובר ברשת שמחברת אתכם לעסקים שונים והמכנה המשותף שלה הוא תעסוקה, גיוס עובדים, מיזמים

קרא עוד »
שיווק בלינקדאין
שיווק בלינקדאין

כמעט כל אדם מכיר כיום את לינקדאין. מדובר כיום באחת מהרשתות החברתיות הגדולות ביותר שניתן למצוא. לינקדאין החלה את דרכה בשנת 2002, כאשר לפי כ7 שנים היא הפכה לפלטפורמה שעיקרה

קרא עוד »
פרסום בלינקדאין
פרסום בלינקדאין

פרסום בלינקדאין מהווה כיום פרסום אטרקטיבי ויעיל מאוד עבור כל עסק כמעט. פרסום זה משמעותי בקרב חברות ומפרסמים מכיוון שקהל היעד הפוטנציאלי של לא מעט מהן מרוכז בלינקדאין.  אם אתם

קרא עוד »
דילוג לתוכן