הקסם של רימרקטינג – איך זה עובד?

אז איך רימרקטינג עובד?

הדרך ללקוחות חדשים ומניבים רצופה פעמים רבות בלא מעט קשיים. את חלקם ניתן לחזות, למפות ולמנוע בעזרת מיקוד קהל היעד, יצירת טקסטים מוכרים, ניהול קידום אורגני מוצלח, פרסום בפייסבוק במידה מספקת. אף מה לעשות כאשר מבקר עבר באתר שלכם, התעניין בשירות, אולי אפילו החל למלא את הטופס – ואז פשוט סגר את הלשונית ונעלם לכם מהחיים? למרבה המזל (ולטובת תיאוריות הקונספירציה למיניהן) למעשה אין דבר שיכול להתרחש באינטרנט ללא תיעוד.

כל תיעוד כזה עשוי לשמש לטובתכם, אם רק תלמדו לנצל אותו נכון. וזה כל הקסם של רימרקטינג. ניתן לעשות זאת בעזרת שיווק ברשתות החברתיות וגם קידום במנועי החיפוש. פירוט נוסף – בהמשך.

על אילו טכנולוגיות מבוסס רימרקטינג

כאשר אנו מדברים על רימרקטינג, למעשה מדובר בשיטה השומרת על המחשב של המשתמש את המידע על כך שהוא ביקר באתר מסוים, וברגע האמת – מידע זה (שנשמר בצורת קבצי קוקיז) מופעל לטובת האתר המקודם ומעלה לגולש את המידע הרלוונטי עבורו.

הפעילות של שיטה זו מתבססת על ההנחה שבמידה ואדם נכנס פעם אחת לאתר, סימן שהוא מתעניין במה שיש לו להציע, ובמידה והמידע יוצג לו בצורה נוספת ומותאמת – הסיכויים לקנייה ולהזמנה גדלים באופן משמעותי. ולאורך השנים האחרונות, טכניקה זו בהחלט הוכיחה את עצמה באותה המידה כמו קידום ממומן באופן כללי.

כיצד טכניקה זו עשויה לשפר את הביצועים של קידום ממומן בפייסבוק

בעולם האינטרנט התחרותי של היום, על מנת לעשות את העבודה הטובה ביותר בתחום השיווק, נדרש שילוב בין מספר שיטות קידום, זאת על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר. יתר על כן, הרימרקטינג משתלב היטב עם שיטות קידום רבות נוספות, כולל שיווק ברשתות חברתיות או קידום ממומן.

בעזרת אופטימיזציה מיוחד של הקידום הממומן ניתן להעלות את היעילות שלו באופן מובהק בעזרת הצגת מודעות מותאמות לאלה שכבר ביקרו באתר, כולל טקסטים מותאמים וקולעים יותר. מדובר בסוג מאוד ספציפי ומאוד יעיל של מיקוד קהל היעד, מה שמאפשר לחסוך רבות בהוצאות של קידום ממומן בפייסבוק, היות ומיקוד זה מאפשר אחוזי המרה גבוהים, וזוהי המטה האולטימטיבית של הקידום.

השילוב של רימרקטינג עם פרסום בפייסבוק

כולנו מרגישים שפייסבוק עוקבים אחרינו כבר מזמן, כך שאין כל הפתעה בכך שהמידע על הגלישה שלנו עשוי להשפיע על המודעות שאנו רואים בפיד. באמצעות הזנה של קוד שנקרא פיקסל של פייסבוק בתוך האתר – ניתן לנצל את האפשרויות של הרימרקטינג גם במסגרת שיווק ברשתות חברתיות בהודעות ממומנות.

פרסום בפייסבוק מהווה מכלול רחב של פעילויות, כולל דאגה לאינטראקציה תקינה עם המבקרים שבעמוד וגם היכולת לפרסם תכנים שמעוררים הדים ויוצרים קידום אורגני ברשת החברתית במידת האפשר. כאשר מחברים את הפעילות הזאת עם שיווק מחודש לאנשים שכבר התעניינו בפעילות של הגורם המקודם, מתקבלת התוצאה היעילה והאיכותית ביותר.

שיטות נוספות לייעול השיווק שלכם באינטרנט

כפי שניתן לראות מכל המתואר כאן, פרסום בפייסבוק או קידום במנועי החיפוש מהווים חלק ממכלול גדול. כיום התחרות באינטרנט היא אינסופית ועל מנת להצליח לבלוט בין כל המתחרים שלכם, חשוב מאוד להיות מסוגלים לעשות את כל הפעולות הנדרשות על מנת להביא אנשים לאתרים – ולא אנשים באופן כללי, אלא את האנשים שעשויים להיות הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, כאלה שיביאו לכם מכירות, גידול בבית העסק ואפשרויות נוספות גם בהמשך הדרך. בעזרת שילוב כל השיטות האלה, לצד ניצול של טכניקות נוספות, כגון הפצת תכנים בפלטפורמות טאבולה ודומיה, ניתן להגיע לגולשים רבים בפריסה רחבה, אך ממוקדת מבחינת תחומי העניין.

לפגישת היכרות וייעוץ בנושא שיווק ברשתות החברתיות מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279 

שיווק במדיה חברתית
המגמות העתידיות בשיווק במדיה חברתית

פוסט זה בבלוג דן במגמות העתידיות בשיווק במדיה חברתית, בוחן כיצד טכנולוגיות מתפתחות, התנהגויות צרכנים והתאמות בתעשייה מעצבות את הנוף. הוא מתעמק בהיבטים המשמעותיים כמו שיווק מותאם אישית, מסחר חברתי,

קרא עוד »
error: Alert: Content is protected !!
דילוג לתוכן