פרסום ברשתות חברתיות - איך זה עובד?

עולם הרשתות החברתיות לבד מהיותו מושך ומשנה את פני התקשורת החברתית בעולם כולו, מהווה במה פרסומית אפקטיבית במיוחד למפרסמים, כאשר הוא מציע חשיפה עצומה ללא תקרת זכוכית לצד פילוח מדויק של משתמשים עד לרמת תחומי עניין, ניתוח הרגלי גלישה ותגובות, בחיבור פסיכולוגי ושיווקי כאחד.

מפרסמים שהתרגלו לזרוק כסף רב על שיטות פרסום מסורתיות, ללא כל שליטה על הקמפיין במהלכו, התוודעו לעולם חדש של פרסום הכולל ניהול קמפיין חכם וממוקד בזמן אמת, ניהול תקשורת עם הגולשים והלקוחות הפוטנציאלים, בחינת מדדי יעילות לאורך הדרך ולא רק בסיומה וניצול אפקטיבי של תקציבים בכל סדרי הגודל.

פלטפורמות הפרסום המובילות כיום ברשתות החברתיות הם: פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב

עם מעל שני מיליארד משתמשים בעולם וקרוב לארבעה מיליון משתמשים בישראל פייסבוק מהווה ללא ספק את זירת הפרסום הבולטת ביותר ברשת. אלגוריתמים חכמים ומתכנתים בעלי ראייה חדשנית עושים עבודת ניתוח ופילוח מדויקת להפליא ומביאים לקמפיינים פרסומיים שמשנים הרגלי צריכה והשקפה.

בהיכרות עם הממשק ניתן להגיע למיצוי מקסימלי של חשיפה וליצירת לידים איכותיים הזורמים לאורך זמן.

העולם הוויזואלי שפתחה בפנינו רשת האינסטגרם אינו מסתפק בחוויית הגולש הפרטי המעלה תמונות מארוחת השבת, כי אם עושה שימוש ישיר בנתוני הפילוח של פייסבוק ובממשק עבודה משותף על מנת ליצור קמפיין וויזואלי חד ומושך את העין, המבטיח חשיפה מהירה ואפקטיבית לקהל גולשים ממוקד ומודרני הנושם את הרשת.

אתר הסרטונים הגדול בעולם מהווה את אחת הזירות התחרותיות ביותר של המפרסם על לב הצופים. בשל כמות המשתמשים העצומה ונתוני הגלישה באתר, ובזכות חיבור בין יוטיוב לגוגל, לאחר שהראשונה נרכשה על ידי השנייה ומעניקה לה עדיפות ברורה בתוצאות מנוע החיפוש הגדול בעולם, פרסום ביוטיוב הפך להיות שם דבר וכלי בסיסי בעולם הפרסום והשיווק, והעמיד מפרסמים קטנים לצד תאגידים וחברות ענק בשימוש באותם כלים פרסומיים.

אנו בפייס מרקטינג מתמחים בפרסום ברשתות חברתיות, תוך היכרות עם התועלות השונות של כל רשת חברתית, והכלים המקצועיים המאפשרים לנו ליצור התאמה לכל לקוח, בכל סדר גודל לצמיחה שיווקית והצלחה עסקית ארוכת טווח. 

השאירו פרטים בטופס למטה ונחזור אליכם עם הצעת פרסום אטרקטיבית ברשתות החברתיות.

דילוג לתוכן