קידום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק: קידום שמביא תוצאות

הליך הקמת עסק זהו עניין כלל לא פשוט, בין אם מדובר באיש מקצוע אחד המבצע עבודה מסוימת, או חברה גדולה בעולם הטכנולוגי. כך או כך, יש צורך לעמוד בתחרות מול גורמים נוספים בשוק, והכי חשוב – להגיע לקהל היעד הממוקד של המיזם ולהפעיל אותו בצורה שתאפשר תזרים של עבודות ומזומנים הדרושים על מנת לתפקד ולהרחיב את הפעילות.

קידום ברשתות חברתיות מספק גורם חשוב וחיוני של חשיפה לקהל נרחב, ובמידה רבה מחליף כיום כמעט את כל סוגי הפרסום האחרים (אלא אם כן מדובר בסוג עסק התלוי בסביבה הפיזית שלו, כגון דוכן פלאפל שלא זקוק לקידום באינטרנט). כך, קידום ממומן בפייסבוק מהווה את המקבילה המודרנית לפרסומת באמצעי התקשורת או הכניסה לדפי זהב. כך עושים פרסום בפייסבוק בצורה חכמה ובהוצאות הגיוניות.

ביסוס העמוד במסגרת שיווק בפייסבוק

באופן טבעי, לפני שמתחילים הליך קידום ברשתות חברתיות מכל סוג – קודם כל צריך לבנות ולבסס את העמוד. לשם כך נדרשים התכנים הוויזואליים שלו, שזה תמונת הרקע, תמונת הפרופיל והטקסטים לתיאור העסק ופעילותו הכללית. לאחר מכן, כדאי מאוד ליצור הרכב של פוסטים שיעלו קודם כל ויהוו את הרעיון הכללי למה שהעמוד מייצג ויראה את החברה.

פוסטים אלה צריכים להיות אינפורמטיביים ולהעניק את המידע החיוני ביותר לא תמיד בפוסטים האלה יהיה ה"בשר" שיאפשר לעשות שיווק בפייסבוק בשלב ההתחלתי, אך זה יהיה מספיק על מנת להראות לאנשים המתעניינים בתחום שזה רלוונטי עבורם. בשלב זה אפשר לעשות קידום ממומן בפייסבוק  של העמוד עצמו, ולא של פוסט ספציפי, זה יאפשר להתחיל להרכיב את תמהיל העוקבים המתאימים.

איזה סוגי קידום ברשתות חברתיות קיימים

כאשר אנו חושבים על קידום ברשתות החברתיות, מדובר למעשה לא רק בעבודת שיווק בפייסבוק. ישנן שני אתרים פופולריים נוספים שיכולים לתרום רבות להצלחה של כל בית עסק – אינסטגרם ויוטיוב. במקרים מסוימים, גם לינקדאין מהווה מקור טוב לעוקבים נאמנים שיעזרו לבסס את הקהל הבסיסי של המותג המדובר.

כמו כן, פרסום בפייסבוק מאפשר כיום לנהל מודעות גם באינסטגרם (היות ואינסטגרם נמצא כעת בבעלות פייסבוק), בעוד שקידום ביוטיוב מביא לשיפור הדירוג במנוע החיפוש של גוגל – בגלל שיוטיוב עצמו גם שייכים לגוגל. במסגרת קידום ממומן בפייסבוק ניתן להשתמש בתכנים שונים ומגוונים, כולל תמונות שעוצבו במיוחד למטרות אלה, קישורים למאמרים מעניינים שפורסמו באתר, להציע מבצע מיוחד או מוצר ספציפי – בפייסבוק יש כלים רבים לכך, בעוד שבאינסטגרם ניתן להוסיף לינק חי, מה שלא אפשרי בפוסטים רגילים ברשת חברתית זו.

כך עושים קמפיין פרסום בפייסבוק שיניב המרה טובה

לאחר שהעבודה הבסיסית נעשתה, מגיעה המשימה המורכבת והחשובה ביותר, שהיא ביסוס קמפייני פרסום בפייסבוק שמטרתם היחידה והבלעדית היא כמובן לספק לכם לידים שיגיעו ויספקו לכם את הפרנסה שלמענה הכל נעשה. אך מהם כללי האצבע שיעזרו לכם להבטיח שהקמפיין אכן יעניק את התוצאות הרצויות? התשובות לפניכם:

  • חומר קליט – למרות שהמודעה עשויה להופיע לעיתים קרובות בפיד, חשוב שהגולש יבין במה מדובר כבר ממבט אחד בפוסט.
  • יצירת קהל יעד – קידום ממומן בפייסבוק זהו תהליך הכולל כמה שלבים, אך האחד שאסור לכם לפספס זה ללא ספק הרגע שבו אתם מגדירים את הקהל שיראה את המודעות שלכם: גיל, מיקום, תחומי עיסוק, סטאטוס משפחתי. אם אינכם מבינים עדיין מיהו קהל היעד שלכם, סימן שהליך שיווק בפייסבוק נעשה מוקדם יותר ויש לחזור לשולחן העבודה ולחשב מסלול מחדש.
  • קריאה לפעולה – כיום יש מספר דרכים להשיג זאת, כולל כפתור "קרא עוד", מעבר לאתר חיצוני, מוצרים, צפייה בסרטון ועוד. יש להתאים את הקריאה בהתאם לצורך שלכם. בסופו של דבר, פעולה זו היא המטרה הסופית של קידום ברשתות חברתיות.

לפגישת היכרות וייעוץ בנושא שיווק ברשתות חברתיות מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279 

קמפיין ממומן בפייסבוק
קמפיין ממומן בפייסבוק

כל מה שצריך לדעת על קמפיין ממומן בפייסבוק מזל טוב! החלטתם להתחיל לשווק את עצמכם ברשתות החברתיות, ביניהן, פייסבוק. אין ספק שמדובר בצעד חכם. הסיבה לכך היא קהל יעד מדויק

קרא עוד »
קידום קבוצה בפייסבוק
קידום קבוצה בפייסבוק

קידום קבוצה בפייסבוק – עולם חדש של קהילה  זה לא סוד שהרשתות החברתיות הפכו להיות הדבר העיקרי בחייהם של רבים בעידן הנוכחי. הרשתות הן חלק מהותי מאד מהחיים של כולנו,

קרא עוד »
טרגוט בפייסבוק
טרגוט בפייסבוק

טרגוט בפייסבוק – שיווק נכון הוא המפתח להצלחה זה לא סוד שעולם הפרסום עבר מהפך דיגיטלי וכעת רוב התקציבים הגדולים מנוהלים ברשתות החברתיות, או בגוגל. זאת הסיבה שכל הנושא של

קרא עוד »
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק

איך עושים רימרקטינג בפייסבוק איכותי ומוצלח כל מי שעוסק בתחום של שיווק ברשתות מכיר את הנושא של רימרקטינג בפייסבוק או לפחות שמע עליו כמה פעמים. זה לא הופך אותנו למומחים.

קרא עוד »
שיווק אורגני בפייסבוק
שיווק אורגני בפייסבוק

שיווק אורגני בפייסבוק – זה אפשרי ומומלץ שיווק אורגני בפייסבוק הוא למעשה קידום דף עסקי יחד עם התוכן שבתוכו ללא תשלום על קידום. זוהי שיטת הקידום הקלאסית וניתן להשתמש בה

קרא עוד »
קידום פוסט בפייסבוק
קידום פוסט בפייסבוק

קידום פוסט בפייסבוק – מגיע לכם להיראות וליהנות מזה בשנת 2004 נכנסה פייסבוק לחיינו, ושינתה את כל מה שהכרנו בעולם האינטרנט. ובתחילה, אף אחד לא חשב שפייסבוק הולכת להפוך להיות

קרא עוד »
error: Alert: Content is protected !!
דילוג לתוכן