קידום ממומן בפייסבוק: קידום שמביא תוצאות
הליך הקמת עסק זהו עניין כלל לא פשוט, בין אם מדובר באיש מקצוע אחד המבצע עבודה מסוימת, או חברה גדולה בעולם הטכנולוגי. כך או כך, יש צורך לעמוד בתחרות מול גורמים נוספים בשוק, והכי חשוב – להגיע לקהל היעד הממוקד של המיזם ולהפעיל אותו בצורה שתאפשר תזרים של עבודות ומזומנים הדרושים על מנת לתפקד ולהרחיב את הפעילות.
קידום ברשתות חברתיות מספק גורם חשוב וחיוני של חשיפה לקהל נרחב, ובמידה רבה מחליף כיום כמעט את כל סוגי הפרסום האחרים (אלא אם כן מדובר בסוג עסק התלוי בסביבה הפיזית שלו, כגון דוכן פלאפל שלא זקוק לקידום באינטרנט). כך, קידום ממומן בפייסבוק מהווה את המקבילה המודרנית לפרסומת באמצעי התקשורת או הכניסה לדפי זהב. כך עושים פרסום בפייסבוק בצורה חכמה ובהוצאות הגיוניות.
ביסוס העמוד במסגרת שיווק בפייסבוק
באופן טבעי, לפני שמתחילים הליך קידום ברשתות חברתיות מכל סוג – קודם כל צריך לבנות ולבסס את העמוד. לשם כך נדרשים התכנים הוויזואליים שלו, שזה תמונת הרקע, תמונת הפרופיל והטקסטים לתיאור העסק ופעילותו הכללית. לאחר מכן, כדאי מאוד ליצור הרכב של פוסטים שיעלו קודם כל ויהוו את הרעיון הכללי למה שהעמוד מייצג ויראה את החברה.
פוסטים אלה צריכים להיות אינפורמטיביים ולהעניק את המידע החיוני ביותר לא תמיד בפוסטים האלה יהיה ה"בשר" שיאפשר לעשות שיווק בפייסבוק בשלב ההתחלתי, אך זה יהיה מספיק על מנת להראות לאנשים המתעניינים בתחום שזה רלוונטי עבורם. בשלב זה אפשר לעשות קידום ממומן בפייסבוק של העמוד עצמו, ולא של פוסט ספציפי, זה יאפשר להתחיל להרכיב את תמהיל העוקבים המתאימים.
איזה סוגי קידום ברשתות חברתיות קיימים
כאשר אנו חושבים על קידום ברשתות החברתיות, מדובר למעשה לא רק בעבודת שיווק בפייסבוק. ישנן שני אתרים פופולריים נוספים שיכולים לתרום רבות להצלחה של כל בית עסק – אינסטגרם ויוטיוב. במקרים מסוימים, גם לינקדאין מהווה מקור טוב לעוקבים נאמנים שיעזרו לבסס את הקהל הבסיסי של המותג המדובר.
כמו כן, פרסום בפייסבוק מאפשר כיום לנהל מודעות גם באינסטגרם (היות ואינסטגרם נמצא כעת בבעלות פייסבוק), בעוד שקידום ביוטיוב מביא לשיפור הדירוג במנוע החיפוש של גוגל – בגלל שיוטיוב עצמו גם שייכים לגוגל. במסגרת קידום ממומן בפייסבוק ניתן להשתמש בתכנים שונים ומגוונים, כולל תמונות שעוצבו במיוחד למטרות אלה, קישורים למאמרים מעניינים שפורסמו באתר, להציע מבצע מיוחד או מוצר ספציפי – בפייסבוק יש כלים רבים לכך, בעוד שבאינסטגרם ניתן להוסיף לינק חי, מה שלא אפשרי בפוסטים רגילים ברשת חברתית זו.
כך עושים קמפיין פרסום בפייסבוק שיניב המרה טובה
לאחר שהעבודה הבסיסית נעשתה, מגיעה המשימה המורכבת והחשובה ביותר, שהיא ביסוס קמפייני פרסום בפייסבוק שמטרתם היחידה והבלעדית היא כמובן לספק לכם לידים שיגיעו ויספקו לכם את הפרנסה שלמענה הכל נעשה. אך מהם כללי האצבע שיעזרו לכם להבטיח שהקמפיין אכן יעניק את התוצאות הרצויות? התשובות לפניכם:
- חומר קליט – למרות שהמודעה עשויה להופיע לעיתים קרובות בפיד, חשוב שהגולש יבין במה מדובר כבר ממבט אחד בפוסט.
- יצירת קהל יעד – קידום ממומן בפייסבוק זהו תהליך הכולל כמה שלבים, אך האחד שאסור לכם לפספס זה ללא ספק הרגע שבו אתם מגדירים את הקהל שיראה את המודעות שלכם: גיל, מיקום, תחומי עיסוק, סטאטוס משפחתי. אם אינכם מבינים עדיין מיהו קהל היעד שלכם, סימן שהליך שיווק בפייסבוק נעשה מוקדם יותר ויש לחזור לשולחן העבודה ולחשב מסלול מחדש.
- קריאה לפעולה – כיום יש מספר דרכים להשיג זאת, כולל כפתור "קרא עוד", מעבר לאתר חיצוני, מוצרים, צפייה בסרטון ועוד. יש להתאים את הקריאה בהתאם לצורך שלכם. בסופו של דבר, פעולה זו היא המטרה הסופית של קידום ברשתות חברתיות.
לפגישת היכרות וייעוץ בנושא שיווק ברשתות חברתיות מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279