מה זה אאוטבריין ואיזו פלטפורמה זאת?

כאשר מדובר על פרסום באינטרנט כיום, מדובר על פרסום במגוון פלטפורמות שונות אשר האינטרנט מציע לכל מפרסם כגון: שיווק ברשתות חברתיות, קידום ושיווק במנוע החיפוש גוגל, פרסום באמצעות יוטיוב, פרסום באאוטבריין ועוד. אם אתם שואלים את עצמכם מה זה אאוטבריין, כדאי מאוד שתכירו את הפלטפורמה הטובה ביותר כיום עבור שיווק ממוקד מבוסס תוכן ובעיקר לא אגרסיבי. לא מעט מבעלי האתרים חשים כיום כי הפרסום שהם עושים ברשתות החברתיות וכן קידום האתר שלהם בגוגל, לא ממצים את הפוטנציאל השיווקי הגלום באתר האינטרנט שלהם, במוצר או בשירות שהם מציעים ועוד. לכן, האופציה הטובה ביותר העומדת על הפרק עבור אותם עסקים הוא פרסום באאוטבריין.

מה זה אאוטבריין?

אם שמעתם לא פעם על פרסום באאוטבריין אך עדיין אתם מוצאים את עצמכם שואלים: מה זה אאוטבריין? כנראה שלא שמעתם מספיק. פרסום באתרים הגדולים כיום עולה לא מעט כסף ולא פעם, מדובר על פרסום שאיננו משתלם ביחס לעלות. פרסום באתרים קטנים יותר אולי יהיה זול יותר אך הוא בהחלט לא יהיה בעל אותה התועלת של פרסום באתר גדול שכן, הוא לא יספק תנועה משמעותית לאתר של המפרסם. אאוטבריין הוא כלי שמציע פתרון איכותי, אלגנטי ובעלות סבירה לחלוטין לצורך מיתוג עסקי.

אאוטבריין היא פלטפורמה הרלוונטית לצורך הצגת המלצות תוכן אשר פועלת בשני מישורים. מצד אחד היא מציעה לבעלי אתרים שונים שהתעבורה החודשית שבהם גדולה יחסית להציג המ לצות תוכן באתר שלה. האתר יקבל חלק מההכנסות של אאוטבריין עבור כל הקלקה על כתבה אשר הגיעה דרכו. מצד שני, הפלטפורמה מאפשרת למפרסמים להעלות הפניות לכתבות מתוך האתר שלהם ומפרסמת אותן כהמלצות תוכן באתרים שונים שמציגים את הפלטפורמה. את המלצות התוכן של אאוטבריין ניתן למצוא כיום באתרים גדולים ומוכרים מאוד כגון: מאקו, טיים אאוט, ווינט, סאלונה ועוד. מכיוון שאאוטבריין היא פלטפורמה שהמטרה שלה היא להמליץ על תוכן, היא מאפשרת העלאה של כתובת תוכן בלבד ולא של פרסומות ולכן, כל מפרסם שמעוניין לפרסם באמצעות אאוטבריין, חייב לעשות זאת באמצעות כתבה בעלת ערך לגולש.

כיצד משתמשים באאוטבריין?

לאחר שקיבלתם תשובה לשאלה: מה זה אאוטבריין ולמה כדאי להשתמש בפלטפורמה המדוברת לצורך פרסום, כדאי שתדעו כיצד משתמשים בפלטפורמה בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות. בשלב הראשון עליכם לכתוב כתבה מעניינת, איכותית ורלוונטית בתחום העיסוק של העסק שלכם. הכתבה חייבת מצד אחד להעניק ערך אמיתי לגולש ומצד שני היא צריכה להכיל תוכן שיווקי והפניה לפעולה אשר יאפשר לגולש להתרשם מרמת המקצועיות של העסק וכן מהאטרקטיביות של השירות או המוצרים שלו.

בהתאם לכך, המטרה היא שהגולש יפנה לעסק או יבצע רכישה כלשהי באתר של העסק. מעבר לכתיבת כתבה איכותית, חלק חשוב מאוד מהצלחת קמפיין באאוטבריין בא לידי ביטוי ביכולת של הכתבה למשוך את העין של הגולש. הכתבה שתוצע לגולש חייבת להכיל תמונה מאוד דומיננטית ומושכת את העין וכן תיאור קצר, ממוקד, תכליתי ואטרקטיבי במשפט אחד. ככל שיותר גולשים ילחצו על המודעה שלכם, כך יש סיכוי שהיא תופיע פעמים רבות יותר שכן, האלגוריתם של אאוטבריין יתייג את הכתבה בהתאם לכמות הפעמים שנכנסו אליה, ככתבה מעניינת ואטרקטיבית.

מה חשוב לדעת על פרסום באאוטבריין?

לאחר ששאלתם את עצמכם מה זה אאוטבריין וקיבלתם את התשובה ולאחר שהבנתם מהם היתרונות של הפרסום באאוטבריין ולמה כדאי לפרסם בפלטפורמה המדוברת, הנה כמה דברים חשובים שכדאי שתדעו. ראשית כל, לאחר שיצרתם כתבה כלשהי במסגרת הקמפיין שלכם, זה לא אומר שסיימתם את השיווק באמצעות אאוטבריין. קמפיין מוצלח חייב כל הזמן לייצר כתבות חדשות ומעיינות בכדי לשמור על רמת פעילות גבוהה לאורך זמן. כמו כן, בכדי למקסם את הקמפיין שלכם באאוטבריין כדאי להשתמש גם ברימרקטינג שיצבע את הגולשים שיכנסו לאתר האינטרנט שלם בכדי להציע להם לאחר שהם יוצאים מהאתר במדיות השונות שהם מצויים בהם מוצרים או שירותים של העסק שהם התעניינו בהם.

מה העסק שלכם יכול לקבל באמצעות פרסום באאוטבריין?

פרסום באמצעות תוכן שיווקי באמצעות אאוטבריין יכול למתג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר, להגדיל את המכירות של העסק ולהפוך אותו לעסק מוצלח יותר, מוכר יותר ורווחי יותר. אין ספק שככל שהעסק נחשף יותר באמצעות תכנון נכון של קמפיין באאוטבריין יעלה את ערך המותג שלכם ולהפוך כמה שיותר גולשים ללקוחות העסק שלכם.

אם אתם תוהים כמה זה יעלה לכם, חשוב שתדעו שפרסום באאוטבריין יהיה בהתאם לכמות הקלקות. לא תשלמו על כל פעם שתופיע הכתבה אלא רק בכל פעם שילחצו על הכתבה שלכם.

אם אתם מעוניינים בפרסום איכותי באאוטבריין או אם אתם מצאתם את עצמכם תוהים לא פעם מה זה אאוטבריין ואיך זה יכול לסייע לעסק שלכם, חשוב מאוד שתבחרו באנשי המקצוע שמכירים את הפלטפורמה בצורה הטובה ביותר אשר יסייעו לכם להשיג את המקסימום באמצעות קמפיין איכותי באאוטבריין.

פרסום באאוטבריין
פרסום באאוטבריין

פרסום באאוטבריין? הלכה למעשה. אנו חיים בעידן שבו אנו מוקפים בפרסומות מכל עבר. אנחנו מוקפים בפרסומות בשלטי חוצות, באוטובוסים, באינטרנט, בעיתונים, בטלוויזיה ועוד. מכיוון שמרבית הצרכנים כבר כל כך רגילים

קרא עוד »
אאוטבריין
אאוטבריין VS טאבולה

אאוטבריין או טאבולה? אאוטבריין וטאבולה הן שתי חברות הטכנולוגיה הישראליות המובילות בעולם בתחום המלצות והפצת תוכן. בבסיס מדובר בפלטפורמה העושה שימוש בתוכן שיווקי במעטפת של תוכן אינפורמטיבי ובחווית קריאת תוכן

קרא עוד »
דילוג לתוכן