אאוטבריין VS טאבולה

אאוטבריין או טאבולה?

אאוטבריין וטאבולה הן שתי חברות הטכנולוגיה הישראליות המובילות בעולם בתחום המלצות והפצת תוכן. בבסיס מדובר בפלטפורמה העושה שימוש בתוכן שיווקי במעטפת של תוכן אינפורמטיבי ובחווית קריאת תוכן עיתונאי לקוראים. התוכן מסומן כפרסומי כנדרש בחוק, אולם מוגש לקורא בתבנית ויזואלית ובהשקעה אינפורמטיבית באופן שימשוך את העין ויחשוף אותו למידע, למוצר או לשירות שמקדם המפרסם.

שיווק ברשתות חברתיות מוביל כיום את הרשת, תוך הבנה כי מדובר בחשיפה רחבה וממוקדת כאחד. אאוטבריין וטאבולה מספקות פלטפורמה מעט שונה בעין ובהיבט של מיקוד בקהלי יעד, אך למרות המשותף הרב בניהם ישנם גם מספר שינויים שיכולים להכריע על ההחלטה עם מי כדאי לעבוד.

חווית משתמש

לפני שבוחרים באחת מן השתיים יש להגדיר את מטרות הקמפיין, התקציב המוקצה לו וקהלי היעד הרלוונטיים ביותר.  למנהל הקמפיין ישנה השפעה ישירה על הבחירה, מאחר ובתחום חווית המשתמש קיים הבדל מהותי בין השתיים. למרות שמדובר בחברות ישראליות אאוטבריין מתמקדת בעיקר במפרסמים הזרים, וכל ממשק המשתמש שלה מוצע באנגלית, כמו גם השירות. בטאבולה לעומת זאת, ניתן לזכות לשירות וליווי בעברית.

היבט נוסף בו מובילה טאבולה על פני המתחרה אאוטבריין הוא אפשרויות העריכה, הנוות יותר וזמינות יותר גם לאחר העלאת הקמפיין לרשת. טאבולה מאפשרת עריכת טעויות תוכן, שינוי תמונות וכדומה בעוד שהממשק עבודה של אאוטבריין אינו מתיר זאת ויש צורך להוריד את הקמפיין ולהעלות מחדש נוסח מתוקן.

טאבולה גם מרוויחה נקודות על צביעת משתמשים באמצעות פיקסל על מנת לבנות קהלים מדויקים, לסמן אותם ולהגיש להם פרסומות בתכנון והכוונה מראש על בסיס היכרות עם תחומי העניין שלהם. אפשרות הצביעה קיימת גם באאוטבריין, אלא שזה מתבצע באופן ידני ובתמיכת נציג שירות, בעוד שטאבולה מספקת פיקסל המרה שנועד לטייב את הפרפורמנס באופן אוטומטי בשלבי בניית הקמפיין.

עלות הקמפיין

בנושא המחיר מדובר ברמות מחיר דומות, ניתן לשלב בשתי הפלטפורמות קמפיינים בתקציבים מותאמים אישית. אין מדובר באותה רמת מחיר שמציע הפרסום ברשתות החברתיות דוגמת פייסבוק, יוטיוב או אינסטגרם, אולם גם רמת החשיפה ואופייה טומנות בחובן הרבה יותר סיכויי הצלחה למכירות איכותיות ולהגדלת פלח השוק לטווח הארוך.

איכות התוכן

על פניו למרות כי נראה שטאבולה מובילה וגורפת יתרונות בולטים מבין השתיים, לחדשנות ולחווית המשתמש שהיא מציעה אין את היכולת להאפיל על המתחרה הוותיקה אאוטבריין בדברים החשובים באמת: איכות התוכן. כתבות הנשלחות לאאוטבריין עוברות סינון קפדני תוך מתן במה לשיקולי איכות הכתיבה, אמינות התוכן, כמות המסרים השיווקיים לצד הערך המוסף לקורא, סינון תכנים בעלי אופי אלים או מיני וכדומה. כל אלה מבטיחים כי קהל הקוראים של מאמרי תוכן וכתבות מבית אאוטבריין, יזכו לתוכן איכותי בעל ערך מוסף לקורא, ודווקא שיטת התוכן הזו, מספקת תוצאות מעולות בזכות החיבור המדויק לקורא ולקהלי היעד השונים.

ניתן בהחלט לקבוע כי קמפיין פרסומי הפונה אל המכנה המשותף הנמוך ביותר יוכל להשיג תוצאות אפקטיביות בפלטפורמת הפצה של טאבולה, בעוד שקמפיין ממוקד הפונה לקהל יעד ספציפי ואיכותי ימצא את הכלים הנכונים והאפקטיביות דווקא באאוטבריין.

חשוב לדעת כי שתי ענקיות התוכן הללו מקיימות מגעים קבועים למיזוג ואיחוד, מתוך הבנה כי שילוב הכוחות יוליד פלטפורמה בעלת כוח אדיר וציבור מפרסמים עצום, וסביר להניח כי בסופו של יום איחוד כזה יושלם על יתרונותיו וחסרונותיו למפרסמים. בינתיים, ניתן לעשות שימוש בכל אחת מן הפלטפורמות בנפרד, לצאת למסעות פרסום ברשתות חברתיות , לנתח תוצאות קמפיינים בזמן אמת ולהביא ללקוחות משרדי הפרסום את הבשורה בעולם השיווק בכל יום מחדש.

לפגישת היכרות וייעוץ בנושא שיווק ברשתות חברתיות מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279 

פרסום באאוטבריין
פרסום באאוטבריין

פרסום באאוטבריין? הלכה למעשה. אנו חיים בעידן שבו אנו מוקפים בפרסומות מכל עבר. אנחנו מוקפים בפרסומות בשלטי חוצות, באוטובוסים, באינטרנט, בעיתונים, בטלוויזיה ועוד. מכיוון שמרבית הצרכנים כבר כל כך רגילים

קרא עוד »
מה זה אאוטבריין
מה זה אאוטבריין ואיזו פלטפורמה זאת?

כאשר מדובר על פרסום באינטרנט כיום, מדובר על פרסום במגוון פלטפורמות שונות אשר האינטרנט מציע לכל מפרסם כגון: שיווק ברשתות חברתיות, קידום ושיווק במנוע החיפוש גוגל, פרסום באמצעות יוטיוב, פרסום

קרא עוד »
error: Alert: Content is protected !!
דילוג לתוכן