לאילו סוגי עסקים מתאים שיווק ברשתות החברתיות

כולם מדברים היום על האפשרויות האינסופיות כמעט הגלומות בעולם של הרשתות החברתיות. אך האם שיווק ברשתות החברתיות זוהי הדרך האוניברסלית להגיע ללקוחות כיום, או שמא מדובר באפשרות שלא מתאימה לכל מצב? למעשה, כמעט כל בית עסק יכול להיות מוצג במסגרת הרשתות החברתיות, אך חלק מהתחומים דורשים יצירתיות גדולה יותר ונכונות למצוא את הצדדים המעניינים, המקוריים ו"הכובשים" יותר, על מנת שיהיה קל יותר "למכור" אותם לקהל הרב והמגוון שנמצא בכל עת בכל רשת חברתית, כולל פייסבוק, אינסטגרם, לינדקין ואחרות – בהתאם לקהל היעד הרלוונטי לבית העסק המקודם.

מהו שיווק ברשתות החברתיות?

השיווק ברשתות החברתיות לוקח בחשבון את פרקי הזמן הארוכים שאנשים מעבירים באתרים כמו פייסבוק ומנצל את העובדה הזו על מנת לשווק מוצרים, רעיונות ואפילו אורח חיים. במידה רבה, קידום אתרים תלוי כיום יותר מפעם ברשתות החברתיות. אך עדיין – קידום דרך רשתות חברתיות מהווה חלק של קידום אתרים באופן כללי, ולא ההיפך.

הסיבה לכך פשוטה, בסופו של דבר כל המפרסמים שואפים להעביר את האנשים לאתר שלהם, ליצור תנועה, לאסוף נתונים ולא להיות תלויים בכל עת בפייסבוק. כך, יש לבנות את האסטרטגיה של העבודה באופן שיאפשר לעבור לאתר, ולא "להיתקע" בעולם הלייקים.

כיצד השתנה קידום אתרים לאור שיווק ברשתות החברתיות?

על מנת להפיק את מלוא התועלת מהאפשרויות שמעניקות הרשתות החברתיות למקדמי האתרים, חשוב להבין את הדינמיקה הקיימת בין הגורמים השונים. למרות שאנו מרגישים שרשתות חברתיות זה משהו חדש יחסית. אך האמת היא שהאינטרנט נוצר במידה רבה לטובת הקשר החברתי הזה, כך שפלטפורמות באות והולכות, אך עצם העובדה שאנשים מחפשים תחושת שייכות, קשר עם חברים מהעולם האמיתי והווירטואלי ומבטאים את עצמם בעזרת הבחירות שהם עושים בעולם האינטרנט – זה נשאר כפי שהיה.

כל עבודת קידום אתרים צריכה לקחת זאת בחשבון בכל זמן נתון, זאת על מנת להפיק את מלוא התועלת מעולם האינטרנט באופן כללי, ומהליכי שיווק ברשתות החברתיות באופן ספציפי יותר.

דקויות נוספות של קידום אורגני מקצועי

המכלול הרחב של הפעולות שיש לבצע במסגרת קידום אורגני כולל אינספור משימות קטנות וגדולות כאחד. למשל, חשוב מאוד לעשות אופטימיזציה על האתר עצמו, על מנת להגיע לכל מה שצריך – סקירה טובה של הרובוטים של גוגל, דאגה לכך שקהל היעד הפוטנציאלי שמעניין אתכם אכן יגיע לאתר, שתהיה חווית משתמש טובה שתבטיח שהאדם ישאיר את פרטי הקשר שלו או יבצע את הפעולה שעניינה אתכם מלכתחילה.

מעבר לכך, תחום קידום אתרים הוא דינמי ביותר, ועל מנת להפיק את מלוא התועלת והאפשרויות שהוא טומן בחובו, חשוב מאוד לעשות את העבודה באופן ממוקד ותמיד לעדכן את שיטות העבודה בהתאם לחידושים והשינויים שנעשו בתחום, לא לחשוש מניסויים ויצירתיות, אך ורק במסגרת השיטות הנחשבות לחוקיות ולגיטימיות בעיניי גוגל, כמובן.

איך מקדמים בפייסבוק את העסק שלכם?

לפגישת היכרות וייעוץ בנושא שיווק ברשתות חברתיות מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279 

שיווק במדיה חברתית
המגמות העתידיות בשיווק במדיה חברתית

פוסט זה בבלוג דן במגמות העתידיות בשיווק במדיה חברתית, בוחן כיצד טכנולוגיות מתפתחות, התנהגויות צרכנים והתאמות בתעשייה מעצבות את הנוף. הוא מתעמק בהיבטים המשמעותיים כמו שיווק מותאם אישית, מסחר חברתי,

קרא עוד »
error: Alert: Content is protected !!
דילוג לתוכן