פרסום ממומן ביוטיוב

פרסום ממומן ביוטיוב או אורגני?

ניתן למצוא כיום לא מעט פלטפורמות אשר ניתן לפרסם בהן באמצעות סרטונים. אולם, יוטיוב מהווה את הפלטפורמה הטובה ביותר לפרסום מעין זה. מדובר על הפלטפורמה היחידה המאפשרת פרסום זול באופן יחסי. רוב סוגי הפרסומות אשר מעלים ביוטיוב משולמות על ידי המפרסם רק את הצופה בחר לצפות בלפחות 30 שניות.

כלומר, אם יש לך סרטון פרסומי באורך של 30 שניות והגולש בחר לדלג עליו לאחר 28 שניות או 29 שניות, לא תשלם על זה על אף שהגולש הספיק לראות את רוב הסרטון שלך. כמו כן, ניתן לפרסם את הצופה באמצעות רימרקטינג לאחר שהוא צפה בסרטון שלך. כלומר, אם אתם מתלבטים בין שיווק ברשתות החברתיות לבין פרסום ממומן ביוטיוב, יתכן מאוד שהבחירה בשיווק ביוטיוב תהיה טובה יותר עבורכם.

פרסום ממומן ביוטיוב – כמה זה עולה?

עלות פרסום ממומן ביוטיוב תלויה במגוון גורמים שונים. אי אפשר לקבוע מהו המחיר המדויק של פרסום ממומן ביוטיוב שכן, לא פעם הוא משנה בהתאם לתחרות שיש בכל תחום. אולם כאמור, פרסום ביוטיוב יכול להיות מאוד זול בעיקר כאשר יודעים כיצד לבצע אותו שיווק ברשתות חברתיות בצורה נכונה. אם אתם תוהים איך לפרסם ביוטיוב, הנה כמה אופציות עבורכם.

מהם כלי הפרסום ביוטיוב?

ישנן כמה אפשרויות לפרסום ביוטיוב כיום, כאשר הפופולאריות שבהן הן:

  1. מודעות TrueView In-Stream- מדובר על מודעות אשר מופיעות לצופה בזמן שהוא צופה בסרט כלשהו. המודעה יכולה להופיע לפני הסרטון, אחרי הסרטון או באמצע הסרטון. לאחר 5 שניות מתחילת המודעה הגולש יכול לבחור אם לדלג על המודעה או להמשיך לצפות בה. תשלמו על צפייה בפרסומת רק אם הגולש בחר לראות יותר מ28 שניות מהמודעה שלכם.
  2. מודעות TrueView Discovery – מדובר על מודעות אשר מופיעות בסמוך לסרטונים רלוונטים לחיפוש בתוצאות החיפוש. התשלום על המודעות הללו יהיה בהתאם לבחירת הצופה לצפות בסרטון המדובר באמצעות לחיצה עליו.
  3. מודעות Bumper Ads – מדובר על מודעות שיופיעו על כל אלף הופעות. הצופה לא יכול לדלג על המודעה. מדובר על מודעה הרלוונטית כאשר מעוניינים להגיע לצופה עם מסר מדויק וברור ועל כן, הפרסומת כולה היא 6 שניות בלבד.
  4. Non-skippable video ad – מדובר על מודעות שניתן להטמיע בהתחלה או בסוף של סרטון קיים. האורך של המודעות הללו הוא ביו 15 ל20 שניות ולא ניתן לדלג עליהם. כדאי מאוד לעודד את הלקוח בכל דרך ללחוץ על המודעה.

סרטונים שיתאימו לכם לפרסום ממומן ביוטיוב

פרסום ממומן ביוטיוב יכול ללכת טוב עם כל סוג של סרטון מהסרטונים המדוברים. אולם, חשוב מאוד שתשאלו את עצמכם בטרם אתם בוחרים בשיטה הרלוונטית מבחינתכם לפרסום ביוטיוב: מהו סוג התוכן שהקהל הספציפי שלכם ירצה לצרוך ומהי השיטה ביוטיוב שתפעל בצורה הטובה ביותר עבור פרסום התוכן המדובר.

פרסום ממומן ביוטיוב חייב להתבסס על יצירת פרסומות וידיאו איכותיות, על מנת שהתקציב המושקע בו יענה על ייעודו ולא יתבזבז לכם לחינם. לכן, בכדי שהסרטונים הרלוונטיים עבור פרסום ממומן ביוטיוב אכן יממש את המטרות שלהם, הקפידו ראשית כל שהם יהיו יצירתיים מאוד מבחינה ויזואלית. כמו כן, חשוב מאוד שתשתמשו בקריינות מעניינת ואטרקטיבית בכדי למשוך את תשומת ליבו של הצופה. כדאי מאוד שהסרטון שתיצרו יהיה ממוקד ברעיון אחד, מדויק, פשוט וקצר. כמו כן, יש לבחור בכותרת ברורה ותכליתית לסרטון, פונטים לא מסורבלים ותרגום ברור או מובן.

טיפים לפרסום ממומן מוצלח ביוטיוב

פרסום ממומן ביוטיוב חייב להתבצע בצורה הטובה ביותר. הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לעשות זאת:

  1. השקיעו בעמוד נחיתה איכותי שהגולש יגיע אליו במידה והקליק על המודעה שלכם ביוטיוב. שכן, המטרה היא בסופו של דבר לגרום לגולש להשאיר פרטים בדף הנחיתה שלכם.
  2. תמרו את הקמפיין שלכם בהתאם לתקציב שלכם ובהתאם למכשיר שבו הגולש צופה
  3. הגדירו הגבלה לכמות הפעמים שאותו גולש יראה את הפרסומת בהתאם ליום או שבוע
  4. טרגטו את קהל היעד של המודעות שלכם בצורה מדויקת ואיכותית.
  5. בדקו היטב מהם הפורמטים שניתן להעלות אליהם סרטונים ביוטיוב והעלו רק סרטונים מותאמים לפורמטים.

כיצד תבחרו את הטובים ביותר עבור פרסום ממומן ביוטיוב?

אם אתם מעוניינים שהפרסום הממומן שלכם ביוטיוב יתבצע בצורה הטובה ביותר וכי התקציב שתשקיעו בפרסום ממומן ביוטיוב ינוצל בצורה הטובה ביותר, כדאי מאוד שתבחרו בייעוץ וליווי של אנשי מקצוע המכירים את הפלטפורמה המדוברת ויודעים את כל מה שחשוב וצריך לדעת אודות שיווק ביוטיוב בשיטה הממומנת. בטרם תבחרו את החברה הרלוונטית עליכם לבדוק האם מדובר על חברה מומלצת ובעלת מוניטין בתחום אשר עובדת עם לא מעט בעלי עסקים בשיווק באמצעות פלטפורמות שונות לרבות הרשתות החברתיות, יוטיוב ועוד.

FaceMarketing מהווה את הבחירה הטובה ביותר כיום עבור כל בעל עסק או נותן שירות המעוניין לפרסם את עצמו, מוצריו או שירותיו באמצעות פרסום ממומן ביוטיוב.

שיווק במדיה חברתית
המגמות העתידיות בשיווק במדיה חברתית

פוסט זה בבלוג דן במגמות העתידיות בשיווק במדיה חברתית, בוחן כיצד טכנולוגיות מתפתחות, התנהגויות צרכנים והתאמות בתעשייה מעצבות את הנוף. הוא מתעמק בהיבטים המשמעותיים כמו שיווק מותאם אישית, מסחר חברתי,

קרא עוד »
דילוג לתוכן