איך לפרסם ביוטיוב

איך לפרסם ביוטיוב?

תכני וידיאו הפכו למקור הפופולרי ביותר להבאת לידים, ויש לכך סיבות מוצדקות. כיום לא חייבים הפקה ענקית על מנת לעשות סרטון טוב. אפשר להקליט ווידיאו מעולה גם באמצעות הטלפון הנייד שלכם, מה שחשוב הוא התוכן בו ואיכות סבירה שלא מפריע להבין את הנאמר.

לכן כדאי מאוד לנצל את המדיום הזה על מנת להסביר לאנשים מדוע השירות שלכם הוא בדיוק מה שהם צריכים. פרסום ביוטיוב מעניק לכם את הפלטפורמה המושלמת וכל הכלים הנדרשים לביצוע משימה זו בצורה אופטימלית, תוך ניצול כל המשאבים של גוגל המאפשרים לכם להתברג במקום טוב במנועי החיפוש, וגם להגיע לקהל היעד שלכם בצורה המדויקת ביותר. קידום ממומן בגוגל זהו מנגנון מעולה שעובד בצורה טובה גם על סרטוני יוטיוב המוטמעים בעמוד וגם עבור עמודים מקודמים ספציפיים.

איך לפרסם ביוטיוב ומה זה יכול לתת לכם?

אין ספק שסרטוני פרומו מופקים ומוקפדים הם אמצעים מעולה לקידום המותג וליצירת לידים. אך בסופו של דבר, מה שקובע זה הערך של התוכן, בדומה לתוכן הכתוב. כך, אם יש סרטונים המעבירים מידע חיוני בצורה אופטימלית, אין כל סיבה שלא לפרסם אותו. למשל, הקלטה של סמינר או הרצאה שנעשתה על ידיכם.

במידה והאיכות של ההקלטה היא סבירה, אין כל סיבה שלא לנצל אותה עבור פרסום ביוטיוב. ניתן לעשות שיפורים ושדרוגים לתכנים, כגון הוספת כתוביות, אך בסופו של יום, כל עוד התוכן מייצג אתכם – הוא טוב. יחד עם זאת, סרטונים מאוד ארוכים ולא ממש מובנים לא תמיד מתאימים ביצוע קידום ממומן בגוגל, בגלל שהם לא מיידיים.

Sharing is caring – שתפו את הסרטון שלכם!

גם ללא האפשרויות הנרחבות של קידום ממומן בגוגל, שיתוף של הסרטונים בפלטפורמות השונות יכול לעזור מאוד בלקדם את השירות או המוצר הנמכר ולהביא לו הרבה חשיפה. מדובר בהליך קידום ושיווק ברמה הפרטנית, כלומר על בסיס היכרות אישית עם התחום המדובר. ניתן לשתף את התכנים בעמודי העסק השונים וכן בקבוצות הדנות בנושא הרלוונטי (בתנאי שזה לא מפר את כללי הקבוצה כמובן).

כמו כן, אפשר ואף כדאי לעודד את החברים שלכם מהתחום לשתף גם כן. עם זאת, כדאי לשים לב שבאלגוריתם של פייסבוק קיימת נטייה לקדם יותר את הסרטונים של פייסבוק עצמו ולא של יוטיוב, כך שצריך לקחת בחשבון גם את זה.

ניהול ערוץ חכם להצלחה בגיוס הלידים

הדרך הטובה ביותר להבטיח שהתכנים שלכם ייזכו לתשומת הלב הראויה הוא לשלב בין איכות וכמות – כאשר אתם מפרסמים סרטונים באופן קבוע, למשל אחת לשבוע, יוטיוב מתחיל "להעריך" את העבודה שלכם ולשפר את נראות הסרטונים בהתאם למילות החיפוש שהגדרתם. בנוסף, השקעה במראה של הערוץ עצמו משתלמת גם היא: לאחר מספר מסוים של עוקבים ניתן לעשות כתובת מותאמת אישית, תמיד כדאי להוסיף תמונת רקע מרשימה ותיאור מדויק וסימפטי.

ניתוחי ביצועים בתור כלי חשוב להצלחה

כל מומחה בתחום קידום ממומן בגוגל יגיד לכם שהשלב החשוב ביותר בעבודה הוא לא תחילת הקמפיין וגם לא תוצאותיו – אלא הניתוח של כל התהליך והתובנות שאליהן מגיעים תוך כדי ניתוח זה. מומלץ לדעת איך לפרסם ביוטיוב מכיוון שהוא כלי חשוב במיוחד שמאפשר להגיע לאנשים רבים, בגלל שהמדיום של הווידיאו הוא מאוד פופולרי כיום.

הממשק של גוגל גם מעניק גישה למידע אנליטי רב שמאפשר לראות המון נתונים מעניינים, כולל קבוצות הגיל שצפו, כמה זמן מהסרטון נצפה, כמה סגרו באמצע ועוד. המידע הזה הוא חיוני בגלל שהוא מאפשר לשפר את הביצועים של הקמפיינים הבאים ולהפיק את מלוא התועלת מהסכומים שהושקעו בהליך הקידום.

לפגישת היכרות וייעוץ בנושא איך לפרסם ביוטיוב או שיווק ברשתות חברתיות מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279 

קידום צפיות ביוטיוב
קידום צפיות ביוטיוב

קידום צפיות ביוטיוב – הדרך הפופולרית ביותר לנוכחות ברשת כולם, כולל כולם נמצאים היום ביוטיוב. בין אם כצופים, בין אם ככוכבי רשת ובין אם כמפרסמים. זאת הסיבה שהנושא של קידום

קרא עוד »
איך לקדם ערוץ יוטיוב
איך לקדם ערוץ יוטיוב

איך לקדם ערוץ יוטיוב בלי להתבלבל כבעלי עסק אתם לא חושבים על זה בכלל, אבל כדאי ואף הכי מומלץ שיהיה לכם ערוץ יוטיוב משלכם. למה בעצם? כי כולם, כולל כולם

קרא עוד »
קידום סרטונים ביוטיוב
קידום סרטונים ביוטיוב

קידום סרטונים ביוטיוב בצורה המיטבית שיווק דיגיטלי מהווה כיום את הדרך הטובה ביותר לפרסום רחב היקף של כל עסק באשר הוא. כיום ניתן למצוא באינטרנט מגוון פלטפורמות שונות הרלוונטיות לצורך

קרא עוד »
קידום ממומן ביוטיוב
קידום ממומן ביוטיוב

קידום ממומן ביוטיוב באמצעות שימוש בסרטונים ייעודיים מהווה אמצעי פרסום בעל אחוזי הצלחה גבוהים מאוד לקידום ופרסום עסקים וחברות. יוטיוב מהווה את הפלטפורמה מספר 1 בעולם עבור צפייה והעלאה של

קרא עוד »
קידום ביוטיוב
קידום ביוטיוב

קידום ביוטיוב – אורגני או ממומן? לא פעם כאשר מחפשים מידע במנוע חיפוש כלשהו לרבות גוגל, מקבלים תוצאות וידאו מתוך יוטיוב. הסיבה לכך היא שלא מעט מפרסמים בוחרים לבצע אופטימיזציה

קרא עוד »
error: Alert: Content is protected !!
דילוג לתוכן