קידום ברשתות חברתיות – מה הוא כולל

קידום ברשתות חברתיות כולל בו מספר זירות במדיה שיש להתמקד בהן. אחת הזירות החשובות ביותר היא ללא ספק הרשתות החברתיות. קידום ברשתות חברתיות מאפשר לכל עסק ומותג להפיץ את המסרים השיווקיים שלהם בצורה הכי משמעותית שיש. כיום ניתן למצוא ברשתות החברתיות מגוון פרופילים עסקיים הן של עסקים קטנים, הן על עסקים גדולים, הן של ארגונים ללא מטרות רווח ואפילו של גופים ממשלתיים.

אם לעסק שלך אין עדיין פרופיל עסקי ברשתות החברתיות הדומיננטיות ביותר כיום, זה הזמן ליצור לו אחד כזה. כמובן שמלבד יצירת הפרופיל, יש צורך לפעול בכל המישורים הרלוונטיים עבור שיווק ברשתות חברתיות.

מה התפקיד של קידום ברשתות חברתיות

קידום ברשתות חברתיות הוא בעל כמה תפקידים: ראשית כל, עצם העובדה שיש פרופיל עסקי פעיל לעסק ברשת החברתית, מאפשרת לו לחזק את הקשר שבינו לבין הלקוחות הקיימים שלו אשר בוודאי יעקבו אחריו ברשת החברתית. מלבד זאת, ישנה אפשרות לחשוף את העסק לקהל יעד פוטנציאלי רחב יותר מהלקוחות הקיימים שלו, באמצעות פילוח מיוחד הקיים ברשתות החברתיות.

כך לדוגמא: פרסום בפייסבוק מאפשר לכל פרופיל עסקי ליצור קמפיינים ממומנים ולפרסם אותם לקהל יעד רלוונטי, באמצעות פילוח בהתאם למאפיינים שונים של קהל יעד פוטנציאלי של העסק: גיל, מין, אזור מגורים ועוד. מעבר לחשיפה לקהל יעד פוטנציאלי, יש ערך לשיווק ברשת החברתית עבור ניהול מוניטין עסקי וכן, לא פעם גם עבור קידום אתר האינטרנט של העסק במנועי החיפוש.

נוכחות עסקית דומיננטית ברשתות החברתיות

הפרופיל העסקי ברשתות החברתיות השונות, מהווה את כרטיס הביקור של כל עסק. לכן, כאשר אתם עוסקים בהגדרות של הדך הראשי בפרופיל העסקי שלכם, עליכם לדייק עד כמה שניתן בקטגוריות הרלוונטיות המתארות את תחום העיסוק שלכם. כמו כן, יש להציג את העסק בצורה הכי אטרקטיבית שיש. ברוב הרשתות החברתיות ניתן להוסיף גם קישור לפרופיל האישי. פרופיל זה יכול להוביל בהתאם לבחירתך לדף הנחיתה של העסק, לאתר של העסק ועוד.

הוספת קישור תוסיף תנועה באתר ובהתאם לכך, יכולה לקדם את האתר במנועי החיפוש. כדאי מאוד לנצל היטב את הפרופיל העסקי עבור קידום ברשתות חברתיות בו הוא קיים. קידום בפייסבוק למשל כולל בו אופטימיזציה לתכנים הגרפיים והמילוליים שבעמוד. מעבר לכך יש צורך ליצור פעילות שוטפת בפייסבוק ובכל רשת חברתית אחרת שיש לעסק פרופיל עסקי בה.

פעילות שוטפת בקידום ברשתות חברתיות- במה מדובר

על מנת שהפרופיל העסקי שלכם יחשוף את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר, עליכם לבצע קידום ברשתות חברתיות, לבנות ולתחזק קשרים חברתיים ברשתות החברתיות. ראשית כל, עליכם לעדכן באופן תמידי את דפי הפרופיל העסקיים שלכם בכל רשת חברתית, להזין בהם תוכן ראוי, תמונות איכותיות, מידע על העסק ועוד. הקפידו לשתף את העוקבים שלכם ואת החברים שבדף בכל מה שחדש בעסק, כולל התלבטויות, משברים או קשיים בהם אתם נתקלים מדי פעם בפעם.

השיתוף יוצר אינטימיות בין הלקוחות הפוטנציאלים לבין העסק ולא פעם משפיע על החלטתם לבחור דווקא בעסק אשר הם חשים קרובים אליו על פני עסק מתחרה אחר. כדאי ליצוא אינטראקציה תמידית עם הגולשים באמצעות התוכן שאתם מעלים. הקפידו לשאול שאלות, לבקש תגובות, לעורר דיונים ולבצע כל דבר שיכול לגרום לגולשים להיות אקטיביים. תנועה בדף העסקי שלכם ברשתות החברתיות, היא דבר חשוב מאוד.

קידום ברשתות חברתיות הוא הדרך הנוחה, הקלה והאיכותית ביותר כיום לחשיפה ממוקדת של כל עסק ולכן, חשוב מאוד שלא לוותר על דרך שיווקית זו ולבצע אותה בצורה הטובה ביותר.

לפגישת היכרות וייעוץ בנושא שיווק ברשתות חברתיות מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279 

שיווק במדיה חברתית
המגמות העתידיות בשיווק במדיה חברתית

פוסט זה בבלוג דן במגמות העתידיות בשיווק במדיה חברתית, בוחן כיצד טכנולוגיות מתפתחות, התנהגויות צרכנים והתאמות בתעשייה מעצבות את הנוף. הוא מתעמק בהיבטים המשמעותיים כמו שיווק מותאם אישית, מסחר חברתי,

קרא עוד »
error: Alert: Content is protected !!
דילוג לתוכן