קידום חנות אלקטרונית

קידום חנות אלקטרונית – הלכה למעשה

אם יש לכם חנות אלקטרונית, בוודאי תרצו להגדיל בה את המכירות בקביעות. אך מה לעשות שלא תמיד מה שקורה בפועל זה מה שקורה בדמיון שלכם. לעיתים גם עם המון רצון טוב, אתם תמצאו את עצמכם מדשדשים במקום ולא מגיעים ליעדים.

הכי קל מבחינתכם יהיה לסגור את החנות ולנסות למצוא אלטרנטיבות אחרות. אך מי אמר כי זוהי האפשרות הכי טובה שתוכלו לנקוט בה? שיווק באינטרנט יכול להיות הדרך שבאמצעותה תוציאו מהלימון לימונדה. יש לכם את כל הכלים להוציא את המקסימום מהחנות, רק רצוי שתדעו איך עושים את זה.

בנייה נכונה של אתר אינטרנט

עוד לפני שנדבר על קידום חנות אלקטרונית, חשוב לדבר על האתר של החנות. על מנת שתוכלו להצליח לקדם את האתר, יהיה עליכם לבנות אתר מקצועי. אתר שיגרום לכל הגולשים שנכנסים אליו למצוא את מבוקשם. אם האתר לא יהיה מספיק ידידותי עבור הגולשים הם יעזבו אותו תוך זמן קצר. לכן לא משנה כמה תשקיעו על הקידום, האתר חייב להיות מזמין ונוח. אם האתר יהיה נוח וידידותי עבור הגולשים, תוכלו להתקדם לשלב הבא.

דואגים שתהיה גרסה למובייל

בעבר לא הייתם צריכים לדאוג להכין גרסה למובייל לכל אתר באינטרנט. אך כיום מדובר על צו השעה, דבר שלא תוכלו להתעלם ממנו. אם לא יהיה לכם אתר למובייל, לא תוכלו לקדם את האתר במנועי החיפוש. כיום גוגל דורשת מכל אתר להיות נגיש לכל גולש שמגיע מכל פלטפורמה שהיא. זה לא משנה אם הוא גולש מהמחשב הנייח או מהמובייל. מה שגם רוב הגולשים שיגיעו לחנות שלכם יעשו את זה מהמובייל.

מכניסים תוכן על בסיס קבוע

שיווק באינטרנט מבוסס בין היתר על ידי הכנסת תוכן קבוע לאתר. זה שיש לכם חנות אלקטרונית זה לא אומר שאתם יכולים לוותר על האפשרות הזאת. תצטרכו לדאוג כי לאתר יהיה בלוג שבו תכניסו מידע וכל מיני טיפים חשובים עבור הגולשים. הכנסת תוכן בקביעות לאתר תסייע לכם לשפר את המיקום שלו במנועי החיפוש. מה שגם הגולשים יצליחו להשיג ערך מוסף בכל פעם שהם נכנסים לחנות שלכם באינטרנט.

אתר מאובטח לרכישה שקטה

בכל פעם שהגולשים יכניסו את פרטי האשראי שלהם לאתר – הם ירצו לדעת שהם מוגנים. אם הם לא ירגישו מוגנים, הם פשוט לא יבצעו את הרכישה שאותה הם רוצים לעשות. אף אחד לא ייקח סיכון שמא פרטי האשראי שלו ימצאו את עצמם במקומות שאמינותם לוקה בחסר. אז מה אנו מציעים לכם לעשות? לדאוג כי האתר שלכם יהיה מאובטח ברמה הכי גבוהה שיש. כך תוכלו לדעת כי לכל אחד מהרוכשים יש ראש שקט. כמובן שגם גוגל עצמה לא מתעלמת מהנושא של אבטחת האתר בעת קידום חנות אלקטרונית.

הוציאו קישורים חיצוניים לאתר

הדבר האחרון שתצטרכו לדאוג לו זה להוציא קישורים חיצוניים לאתר. קישורים חיצוניים הפכו להיות לאחד מהדברים הכי חשובים כאשר מבצעים קידום אורגני. אם לא תוציאו קישורים לאתר, תתקשו מאוד לגבור על כל החנויות האחרות. ברגע שתדאגו להוציא קישורים חיצוניים זה אוטומטית יביא לכם יתרון משמעותי מאוד.

מה שגם אם תפרסמו באתרים הנכונים, תוכלו להשיג מהם גם לא מעט תנועה אורגנית. שיווק באינטרנט מבוסס על קבלת החלטות נכונות, החלטות שישאירו אבק לכל המתחרים. אין סיבה שלא תדאגו לכך שהאתר שלכם יהיה מקודם במנועי החיפוש. כך תוכלו לוודא כי כל מי שמחפש אחר חנות אלקטרונית יגיע מיד לחנות שלכם.

מיתוג עסק קטן
מיתוג עסק קטן – צעד גדול!

סוף סוף הגיע הרגע שבו החלטתם לבצע מיתוג לעסק, זאת החלטה נהדרת! מיתוג עסק קטן הוא לא דבר מורכב מדי, עיקר ההתמקדות היא בתקציב שיתאים לערוצי השיווק. נכון שמותגים גדולים

קרא עוד »
בניית אתרים
בניית אתרי וורדפרס וניהול אתרים

צעדים ראשונים בעולם המדיה כבר נאמר אינספור פעמים, שכל עסק זקוק לאתר אינטרנט, ומעט העסקים שהתעכבו לקבל את ההחלטה המתבקשת הספיקו לקבל תמריץ מהמגפה העולמית, שללא ספק דחקה את הפעילות

קרא עוד »
קידום עסקים
קידום עסקים

קידום עסקים – ברוכים הבאים לעולם הפרסום החדשני לא מעט בעלי עסקים ובעלי מותגים מוצאים עצמם מבולבלים ואבודים בעולם הפרסום החדשני. זה הגיוני, היות ועולם הפרסום עבר מהפכה משמעותית בשנים

קרא עוד »
דילוג לתוכן