חברת פרסום – הדרך שלכם לחשיפה איכותית

אם תשאלו ותעשו סקר, תגלו שכולם היום נמצאים ברשתות החברתיות בין אם בפייסבוק, באינסטגרם, בטיקטוק או בלינקדאין. כאשר לכל רשת חברתית יש את המטרה והסגנון שלה. ולכן כל חברת פרסום איכותית ומקצועית תדע גם למתג אתכם כעסק בתוך הרשתות החברתיות.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לנסות להבין לאיזו רשת חברתית אתם שייכים, מה הקונספט או הסגנון המתאים אצלכם ולהתחיל למצב את הנוכחות שלכם ברשת. לא מדובר בתהליך מורכב מדי, אבל כן מדובר בתהליך שחשוב שיעשה אך ורק על ידי אנשי המקצוע, והטובים בתחום.

חברת פרסום

 חברת פרסום – לא מוותרים על איכות בפרסום

העידן הדיגיטלי הוא עידן שהולך ומשתכלל מיום ליום, בטח כשאנחנו מדברים על עולם של שיווק ברשתות חברתיות וכל חברת פרסום שמכבדת את עצמה יודעת שעליה לזרום היטב עם החדשנות.

אם נפלח את התחום של הרשתות החברתיות חשוב שנבין שלכל רשת חברתית יש את המטרה שלה. למשל, שיווק ברשת של חברת קוסמטיקה יכול להתאים יותר לפייסבוק, לעומת פרסום ממומן בפייסבוק של חברת הייטק שצריך יותר להתאים לרשת החברתית לינקדאין לדוגמא.

קידום עסקים דרך חברת פרסום באמצעות קידום אורגני בפייסבוק או באמצעות קידום ממומן בפייסבוק הוא לא דבר נדיר. כיום זה קורה כל הזמן, כל יום וכמעט אצל כל תחומי העסקים.

כשאתם בוחרים את אותה חברת פרסום שתשווק אתכם שיווק ברשת מומלץ שזו תהיה אחת מהחברות הטובות ביותר בתחום ללא דופי במקצועיות. מהסיבה הפשוטה שמומלץ שהיא תדע לבדל אתכם מהמתחרים שלכם. כי על איכות, לא מתפשרים.

חברת פרסום – מהו פרסום אורגני, מהו פרסום ממומן ומה מתאים לכם? 

  • קידום אורגני

קידום אורגני הוא למעשה אופציה מאד איכותית עבור שיווק ברשת גוגל בפרט, ועבור שיווק בכלל. בקידום אורגני מבצעים קידום ברשתות חברתיות באמצעות טקסטים המניעים לפעולה, פעולות בקבוצות סגורות ובפורומים סגורים ובכלל, מזרימים תוכן איכותי לרשת ולבלוגים על סמך חוקי הseo, וזאת על מנת שגוגל יוכל לקדם אתרים או דפים מסוימים למקומות הראשונים.

מבחינת עלויות, קידום אורגני מחוייב על סמך כמות פוסטים או טקסטים, אך יש לכלול גם דפי נחיתה חיצוניים והזרמת טקסטים לבלוגים כמו גם ניהול בלוגים והתערבויות בקבוצות או בפורומים.

  • קידום ממומן

כל חברת פרסום המבצעת קידום ממומן בפייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת, או שיווק ברשת בכלל יודעת שמדובר באמצעי מאד נוח לביצוע קידום איכותי וקל. היתרון הוא שיש אופציה לפילוח קהל יעד איכותי על סמך רזולוציות מאד מסוימות, ויש גם אופציה לשליטה מלאה על התקציב כך שלא צריך לשפוך תקציבי פרסום בלי לדעת לאן הם הולכים.

חברת פרסום – מה הכי חשוב לדעת

כשאנחנו מדברים על חברת פרסום ועל הדברים שהכי חשוב לדעת מומלץ לשמור על שלושה פרמטרים עיקריים:

  • שפה תקנית

שפה תקנית בפרסום הוא אחד מהאלמנטים שהכי יגרום לכם לקבל ערך איכותי אצל קהלי היעד הפוטנציאלים שלכם. תכנים איכותיים בשפה תקנית מראים על אחריות, על הקפדה על פרטים קטנים ועל אחריות מקצועית ומכבדת.

  • גרפיקה מקצועית

כשאתם מעלים גרפיקה מקצועית, ממותגת ואיכותית זה גורם לקהל היעד שלכם להרגיש שאתם מכבדים אותו. אתם רוצים להראות עניין, מחזרים אחרי קהל הלקוחות שלכם ומשקיעים בעצמכם ובמיתוג שלכם. מיתוג פורמלי, גרפי מקצועי מראה הרבה מאד עליכם. נכון שהעלות יקרה יותר, אבל הלידים שתקבלו בהחלט יכסו על העלות ויגרמו לכם גם למצב את עצמכם בנוכחות יותר איכותית ברשתות החברתיות בפרט, וברשת בכלל.

  • שירות לקוחות דיגיטלי

שירות לקוחות דיגיטלי כיום זה לגמרי לא דבר נדיר, צוות הדיגיטל שלכם הוא לגמרי צוות גם לשירות לקוחות אונליין, כמובן אם אתם מגדירים זאת מראש עם הצוות בהסכם העבודה. הסיטואציה הזאת תגרום לקהל היעד שלכם, לגולשים שלכם וללקוחות הפוטנציאליים להעריך אתכם על המענה האנושי, האדיב, הסבלני ועל הטיפול בנושאים שהם מבקשים בהם הכוונה או מידע.

כשמדובר בניהול עסק, אנחנו יודעים שצריך לנצח על אופרציה שלמה. זאת בדיוק הסיבה שחברת facemarketing חברת פרסום ושיווק דיגיטלי שתנצח עבורכם על פרסום ברשתות חברתיות תוכל לא רק להביא אתכם לחשיפה ראויה, אלא גם לפנות אתכם לטפל בעסק ובלקוחות החדשים והקיימים, בזמן שהצוות המסור בחברה יטפלו בפרסום באופן המותאם לכם ולעסק אישית והאיכותי ביותר.

חברת פרסום – שאלות ותשובות

  • האם צריך צוות לטיפול ברשתות החברתיות?

הכל תלוי בנפח הפעילות שלכם. באופן כללי אפשרי שאדם אחד יטפל ברשתות החברתיות, אם יש לכם עמוד אחד, שניים או אפילו ארבעה. אבל אם אתם בעלי פעילות ענפה בתחום מומלץ שלא אדם אחד יטפל אלא צוות שלם שאפשר לסמוך עליו, ולהאציל סמכויות. 

  • מה הכי טוב, קידום אורגני או קידום ממומן?

הדבר הטוב ביותר הוא לדעת לשלב בצורה איכותית בין השיווק הממון לבין השיווק האורגני, בעיקר כי מדובר בתהליך איכותי של שיווק שמביא גם תוצאות מיידיות וגם תוצאות לטווח הרחוק.

מיתוג עסק קטן
מיתוג עסק קטן – צעד גדול!

סוף סוף הגיע הרגע שבו החלטתם לבצע מיתוג לעסק, זאת החלטה נהדרת! מיתוג עסק קטן הוא לא דבר מורכב מדי, עיקר ההתמקדות היא בתקציב שיתאים לערוצי השיווק. נכון שמותגים גדולים

קרא עוד »
בניית אתרים
בניית אתרי וורדפרס וניהול אתרים

צעדים ראשונים בעולם המדיה כבר נאמר אינספור פעמים, שכל עסק זקוק לאתר אינטרנט, ומעט העסקים שהתעכבו לקבל את ההחלטה המתבקשת הספיקו לקבל תמריץ מהמגפה העולמית, שללא ספק דחקה את הפעילות

קרא עוד »
קידום חנות אלקטרונית
קידום חנות אלקטרונית

קידום חנות אלקטרונית – הלכה למעשה אם יש לכם חנות אלקטרונית, בוודאי תרצו להגדיל בה את המכירות בקביעות. אך מה לעשות שלא תמיד מה שקורה בפועל זה מה שקורה בדמיון

קרא עוד »
קידום עסקים
קידום עסקים

קידום עסקים – ברוכים הבאים לעולם הפרסום החדשני לא מעט בעלי עסקים ובעלי מותגים מוצאים עצמם מבולבלים ואבודים בעולם הפרסום החדשני. זה הגיוני, היות ועולם הפרסום עבר מהפכה משמעותית בשנים

קרא עוד »
דילוג לתוכן