משרד פרסום – נהנים מחשיפה איכותית וממושכת

ככל שתשאלו ותבדקו, תגלו שכיום הכל מתנהל בתוך הרשתות החברתיות, ובתוך הפרסום והשיווק אונליין. לכל רשת חברתית כמובן יש את המטרה שלה, את ההגדרה שלה, את היכולת שלה למנף את המותג שלכם למקום המתאים או לנוכחות המתאימה אליה אתם מייחלים. אך לשם כך מומלץ לשכור משרד פרסום איכותי ומקצועי המתמחה בתחום. היות ועולם השיווק הדיגיטלי הוא עולם כל כך נרחב, מומלץ שתעברו תהליך ממוקד, איכותי, ובליווי המקצועי הטוב ביותר.

משרד פרסום

משרד פרסום – ליהנות משיווק מעולם אחר

אנחנו חיים בעולם דיגיטלי, משוכלל המתחדש בכל יום בפיצ'רים נוספים ובאלמנטים שיווקיים חדשים ואיכותיים. ובכלל, אם אנחנו מדברים על משרד פרסום העוסק בתחום של שיווק ברשתות החברתיות זה רק הגיוני שכל מי שעוסק בתחום ידע שעליו להיות הכי מעודכן בכל מה שקשור לנושא.

אם אנחנו לרגע נפתח את הנושא, חשוב להבין שכל רשת חברתית היא עם מטרה וסגנון משלה. לדוגמא, פרסום בפייסבוק יתאים יותר לסגנון לייפסטייל בעוד שאולי שיווק ברשת לינקדאין יתאים יותר לעסקים וחברות הייטק.

זאת הסיבה שכאשר משרד פרסום זה או אחר מבצע קידום ממומן בפייסבוק זה בעיקר לנישות מסוימות.

ביצוע שיווק ברשתות חברתיות באמצעות קידום אורגני בפייסבוק או קידום ממומן הוא שיווק איכותי שקורה כל הזמן. לא מדובר בפעולה נדירה, אם כי ביקוש גבוה ונפוץ. ועל כן, אם החלטתם להתחיל ולעשות את הצעד הזה בחנו היטב עם אנשי המקצוע שבחרתם לבצע דרכם שיווק ברשת איזו רשת חברתית מתאימה לכם, או אם בכלל.

יכול להיות שבכלל מתאים לכם רק קידום בגוגל ללא רשתות חברתיות. אך ככלל, רצוי לשלב בין רשתות חברתיות לבין גוגל, השילוב עושה פלאים לנוכחות ברשת וגם למוניטין שכיום הוא פרסום לכל דבר.

משרד פרסום  – איך יודעים במה לבחור?

במה בוחרים אם כך? האם לבחור בקידום האורגני המעניק תוצאות איכותיות לטווח הארוך אך מצריך עבודה לא פשוטה ומדוקדקת מאד מאחורי הקלעים, וסבלנות רבה לתוצאות או האם לבחור בקידום ממומן שמביא לידים באופן מידי אך לא שומר תוצאות מהרגע שסיימנו לשלם על שטח הפרסום?

ראשית נתחיל בבחירת משרד פרסום, מה בעצם הכי חשוב לכם בבחירת אנשי המקצוע שעובדים עמכם? שימו לב לסעיפים הבאים:

  • שירות איכותי
  • תשומת לב לפרטים הקטנים
  • ליווי מקצועי
  • צוות שמטפל בכל דבר ברמת פרסום, והאצלת סמכויות
  • עדכונים חודשיים על נתונים וסטטיסטיקות
  • איש מקצוע המתמחה בseo
  • איש מקצוע המתמחה בכתיבת תוכן שיווקי
  • הבנה מלאה ותפעול אתר – לא חובה ברמה שיווקית, אבל מומלץ
  • זמינות
  • שירות באונליין
  • שיווק יצירתי, קריאייטיב, וצוות שחושב מחוץ לקופסא
  • צוות שיש לכם איתו כימיה ומבין את מהות המותג שלכם

רוב החברות יכולות להעניק לכם מעטפת נהדרת וחבילות איכותיות ברמת השירות והמקצועיות. חשוב שתוודאו שהחברות הן אכן מקצועיות ויש עליהן המלצות רבות, ובכלל, רצוי לקבל המלצות מאנשים שאתם מכירים היטב, או קולגות שהמליצו לכם.

אל תהססו לבקש לשוחח עם לקוחות קודמים, עם לקוחות נוכחיים ולבקש לראות עבודות בלייב. אחרי הכל אתם מפקידים את הבייבי העסקי שלכם בידיים השיווקיות והמקצועיות של החברה שבחרתם.

על משרד פרסום ושלושה פרמטרים עקרוניים שחשוב לשים לב אליהם

  • שומרים על תרבות ברשת

שמירה על תרבות ברשת היא למעשה ניהול שיח תקין ואיכותי, שימוש בשפה איכותית ושמירה על רמה גבוהה בהתנהלות מול קהל הגולשים. חשוב לזכור שמוניטין ברשת הוא מוניטין שנקבע גם על בסיס התנהלות מול הגולשים.

  • ניהול משברי רשת

ניהול משברי רשת הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר שיש לשים לב אליהם כאשר אתם שוכרים משרד פרסום לניהול השיווק הדיגיטלי שלכם. ניהול משברי רשת כולל בתוכו חוקים מאד ברורים. לא מוחקים פוסטים של גולשים, גם אם אלו פוסטים של תלונות, אלא אם כן מדובר על פוסטים פוגעניים ולא תרבותיים. תמיד מגיבים לעניין ומנסים לפתור את הסוגיה עליה מתלוננים, ורצוי להגיב בזמן יחסית קצר, על מנת שלא יווצר תהליך של כדור שלג ברשת.

כשמדובר בניהול עסק, אנחנו יודעים שצריך לנצח על אופרציה שלמה. זאת בדיוק הסיבה שחברת facemarketing חברת פרסום ושיווק דיגיטלי שתנצח עבורכם על פרסום ברשתות חברתיות תוכל לא רק להביא אתכם לחשיפה ראויה, אלא גם לפנות אתכם לטפל בעסק ובלקוחות החדשים והקיימים, בזמן שהצוות המסור בחברה יטפלו בפרסום באופן המותאם לכם ולעסק אישית והאיכותי ביותר.

חברת פרסום – שאלות ותשובות 

  • למה צריך צוות שלם לטפל ברשתות חברתיות ושיווק דיגיטלי?

הסיבה לכך מאד פשוטה. כמו שבמפעל יש מנהלי מחלקות שאחראיים כל אחד על דבר אחר במפעל, כך גם במפעל הדיגיטלי שלכם חשוב לבצע האצלת סמכויות איכותית. יש לחלק משימות לכתיבת תוכן, לעבודה טכנית בבקאופיס, לטיפול ברשתות חברתיות ולניהול מערך פרסומי שיווקי. אדם אחד שיעשה את כל זה עלול להישחק ולקרוס, לעומת זאת צוות יביא יותר תוצאות איכותיות. 

  • מה מותר ומה אסור לשווק ברשתות חברתיות?

אם יש לכם מוצרי לייפסטייל איכותיים, אופנה, אם אתם עסק לתיירות או כל חברת הייטק אפילו תוכלו לפרסם בקלות. אם אתם גוף פוליטי או גוף שעוסק במוצרי מין, תצטרכו לדעת כי יהיה לכם קשה לבצע פרסום ברשתות החברתיות. ומומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע בנושא.

מיתוג עסק קטן
מיתוג עסק קטן – צעד גדול!

סוף סוף הגיע הרגע שבו החלטתם לבצע מיתוג לעסק, זאת החלטה נהדרת! מיתוג עסק קטן הוא לא דבר מורכב מדי, עיקר ההתמקדות היא בתקציב שיתאים לערוצי השיווק. נכון שמותגים גדולים

קרא עוד »
בניית אתרים
בניית אתרי וורדפרס וניהול אתרים

צעדים ראשונים בעולם המדיה כבר נאמר אינספור פעמים, שכל עסק זקוק לאתר אינטרנט, ומעט העסקים שהתעכבו לקבל את ההחלטה המתבקשת הספיקו לקבל תמריץ מהמגפה העולמית, שללא ספק דחקה את הפעילות

קרא עוד »
קידום חנות אלקטרונית
קידום חנות אלקטרונית

קידום חנות אלקטרונית – הלכה למעשה אם יש לכם חנות אלקטרונית, בוודאי תרצו להגדיל בה את המכירות בקביעות. אך מה לעשות שלא תמיד מה שקורה בפועל זה מה שקורה בדמיון

קרא עוד »
קידום עסקים
קידום עסקים

קידום עסקים – ברוכים הבאים לעולם הפרסום החדשני לא מעט בעלי עסקים ובעלי מותגים מוצאים עצמם מבולבלים ואבודים בעולם הפרסום החדשני. זה הגיוני, היות ועולם הפרסום עבר מהפכה משמעותית בשנים

קרא עוד »
error: Alert: Content is protected !!
דילוג לתוכן