שיווק בגוגל – הדרך שלכם להצלחה בטוחה

העידן החשוב ביותר הוא העידן הנוכחי שבו הדיגיטל מראה נוכחות משמעותית בכל תחום עיסוק, ובכל ענף עסקי. קשה לפספס את העובדה שכיום כולם, אבל כולם נמצאים ברשתות החברתיות ובגוגל. בין אם אנחנו מדברים על הגיל השלישי הגולשים ומקבלים פרסומות ישירות הרלוונטיות להם ובין אם אנחנו מדברים על בני נוער, או גילאי האמצע.

כך או כך, הרשתות החברתיות ועולם שבו יש שיווק בגוגל ברמה מאסיבית הוא עולם שקל לקבל בו מידע, כל מה שאנחנו צריכים נמצא זמין ונגיש. ואם אתם עסק שמחפש שיווק איכותי, מומלץ שתדעו מספר דברים על עולם השיווק הדיגיטלי לפני שאתם ניגשים למלאכה.

שיווק בגוגל

שיווק בגוגל – מה מתאים לכם?

 בכל מה שקשור אל שיווק בפייסבוק בפרט או שיווק ברשתות חברתיות בכלל, חשוב להבין שיש שני שחקנים ראשיים בתחום. שיווק ברשת כולל בתוכו מגוון של אופציות, וישנן לא מעט רשתות חברתיות שיכולות להתאים לסוגים שונים של תחומים, אך הבסיס צריך להתחיל במקום הכי חשוב, שיווק בגוגל שיעניק תוצאות רלוונטיות:

  • השיווק האורגני

שיווק בגוגל כולל בתוכו שיווק אורגני איכותי לצורך קידום המביא תוצאות איכותיות לטווח זמן ארוך. מדובר בקידום שהבסיס שלו הוא תוכן איכותי המוזרם אל תוך הרשת באמצעות מאמרים, בלוגים, וגם פורומים וקבוצות ייעודיות.

מבחינת עלויות, קידום אורגני הוא קידום המסתמך על כמויות של תוכן או מאמרים. תוכלו גם לכלול בתוך התקצוב של הקידום אופציות לפעילויות גרילה בקבוצות סגורות, או גרפיקה להתאמת תכנים.

  • הקידום הממומן

קידום ממומן הוא בעצם שיווק ברשתות חברתיות או שיווק בגוגל איכותי שמשלמים עבורו. זוהי למעשה רכישת שטח פרסום קלאסית. היות ומערכות השיווק הטכנולוגיות של גוגל ושל הרשתות החברתיות הן לא מערכות סבוכות מדי, נכון שקל לתפעל אותן גם לבד, אבל באופן כללי מומלץ שלא לבצע את הפעולות הללו לבד.

אנשי המקצוע יודעים לפלח את קהל היעד האיכותי המתאים למותג שלכם, כמו גם על סמך מילות מפתח ותחומי עניין גם אפשר יהיה להגיע אל קהל היעד הרלוונטי. ובכלל, מהרגע שנתתם את השיווק לידיים הנכונות והמקצועיות, תוכלו להמשיך ולנהל את העסק ברמה נינוחה ורגועה. השיווק יתפקד היטב, ואתם תטפלו בתנועה החדשה המוזרמת למותג שלכם.

שיווק בגוגל – 3 דברים שהכי חשוב לדעת

שיווק בגוגל מאז ומתמיד היה עולם אחר למי שלא נמצא בתחום. ולכן, רק מי שבאמת מתמחה בנושא של שיווק בלינקדאין או שיווק באינסטגרם בפרט וכמובן שיווק ברשת בכלל יודע שישנם שלושה דברים שחשוב לדעת ולא לפספס:

  • שפה עברית נכונה

לרגע שלא תטעו, קהל היעד שלכם ישמח מאד לוודא שאתם כותבים תוכן איכותי ומשתמשים גם בשפה תקנית ונכונה. עברית תקנית מראה על כך שאתם מכבדים את קהל הלקוחות שלכם, מראה על אחריות מקצועית וכמובן גם על כך שאתם מקפידים לעבור ולבדוק את הדברים שאתם מפרסמים. זוהי אחריות לכל דבר.

  • התאמה בשפת המותג

טקסט וגרפיקה המותאמים אחד לשני מראים שאתם בהחלט לוקחים ברצינות את המותג שלכם ברמה הפרסומית. כמובן שוידאו שערוך בצורה מקצועית, ותמונה איכותית ברמה הגרפית הם הרמה הגבוהה ביותר של התהליך המיתוגי. את כל אלו תתאימו אל הטקסטים שלכם ויש לכם יופי של שפת מותג, רק הקפידו עליה בכל מקום.

  • מענה אנושי אונליין

כיום כל שירות לקוחות אונליין יודע שגם מענה אנושי באונליין הוא אפקטיבי. מערך של מענה אנושי באונליין יעניק לכם, ולקהל היעד שלכם ערכים רבים. אתם תהיו מוערכים יותר בעיני הקהל, והקהל ידע שיש לו עם מי לדבר. זוהי לא נוכחות, זהו כבר מוניטין.

ניהול עסק כולל בתוכו בראש ובראשונה מערך שיווקי איכותי כבסיס לפעילות ענפה. זאת הסיבה שכיום כמעט כל מותג מעסיק מנהלת או מנהל שיווק הממונים על כל המערכות השיווקיות. החל מהמערכות הדיגיטליות באונליין, ועד למערכות הפרסומיות באופליין.

כשמדובר בניהול עסק, אנחנו יודעים שצריך לנצח על אופרציה שלמה. זאת בדיוק הסיבה שחברת facemarketing חברת פרסום ושיווק דיגיטלי שתנצח עבורכם על פרסום ברשתות חברתיות תוכל לא רק להביא אתכם לחשיפה ראויה, אלא גם לפנות אתכם לטפל בעסק ובלקוחות החדשים והקיימים, בזמן שהצוות המסור בחברה יטפלו בפרסום באופן המותאם לכם ולעסק אישית והאיכותי ביותר.

שיווק בגוגל – שאלות ותשובות 

  • איך עובד התשלום לרשתות החברתיות?

כשאנחנו מדברים על שיווק בגוגל חשוב לדעת שכמו בשיווק לרשתות חברתיות, התשלום נעשה בפועל אל המערכות הדיגיטליות של אותה מערכת שאנחנו מפרסמים דרכה. התקציב הוא תקציב שאפשר להחליט עליו באופן גמיש. בנושא עלויות חשוב להתייעץ עם אנשי המקצוע ששכרתם למשימה כמובן.

  • מדוע חשוב לפרסם לקהל יעד מותאם אישית?

כשאנחנו מבצעים פילוח קהל יעד לצורך שיווק בגוגל או שיווק ברשתות חברתיות אנחנו למעשה מגדירים על סמך הגדרות המותג את קהל היעד הרלוונטי שמתאים למוצר או לשירות שאנחנו מציעים. הסיבה לכך היא כי חבל לזרוק תקציבי פרסום על קהל יעד שלא מתאים להיות ליד רווחי.

שיווק במדיה חברתית
המגמות העתידיות בשיווק במדיה חברתית

פוסט זה בבלוג דן במגמות העתידיות בשיווק במדיה חברתית, בוחן כיצד טכנולוגיות מתפתחות, התנהגויות צרכנים והתאמות בתעשייה מעצבות את הנוף. הוא מתעמק בהיבטים המשמעותיים כמו שיווק מותאם אישית, מסחר חברתי,

קרא עוד »
error: Alert: Content is protected !!
דילוג לתוכן