קידום עסקים ברשתות החברתיות – חשיפה איכותית ברמה גבוהה

זה עידן שבו כולם נמצאים ברשתות החברתיות, בין אם אנחנו מדברים על רשת חברתית ספציפית ובין אם אנחנו מדברים על מגוון של רשתות חברתיות. כמובן שלכל רשת חברתית יש את טווח הגילאים שלה, מה שהופך את כל הנושא להרבה יותר מורכב מחד, וגם פשוט מצד שני. איך זה בעצם עובד? קידום עסקים ברשתות החברתיות הוא לא דבר פשוט. ולכן, מומלץ לעשות אותו אך ורק עם האנשים המקצועיים ביותר. יחד עם זאת, גם אם אתם בעלי מותג, ארגון, חברה או עסק מומלץ שכן תדעו איך התהליך עובד, בעיקר כדי לדעת מול מה אתם עומדים.

קידום עסקים ברשתות החברתיות – אתם לא חייבים להיות שם, אתם פשוט רוצים

העולם הולך ומשתדרג מיום ליום, ובטח כשאנחנו מדברים על שיווק דיגיטלי. ולכן קידום עסקים ברשתות החברתיות הופך להיות למעשה צעד שיווקי יומיומי עבור מגוון של מותגים ועסקים.

אם לרגע נפלח את כל הנושא של הרשתות החברתיות, חשוב להבין שלכל רשת חברתית יש את טווח הגילאים שלה וגם את הנושאים שבה היא מתמקדת. לדוגמא שיווק ברשתות חברתיות דרך קידום אתרים בפייסבוק מתמקד יותר בלייף סטייל, מוצרי קוסמטיקה, אסתטיקה, אהבה ועוד נושאים הקשורים לכך.

לעומת קידום עסקים ברשתות חברתיות כמו לינקדאין שיותר מתמקדת בעולם התעסוקה, הייטק, יזמות ועסקים באופן כללי, משהו שלא נמצא למשל בפייסבוק, או באינסטגרם.

ובכלל, אם אנחנו כבר מדברים על אינסטגרם כשאנחנו מבצעים שיווק ברשתות חברתיות וגם רימרקטינג איסנטגרם היא רשת חברתית שבכלל מומלץ לקדם בה תוכן שהוא תמונה איכותית, להבין את עולם ההאשטאגים ותוכן קצר וקולע ברמת הקריאייטיב.

איך תדעו מה מתאים לכם, מהן האופציות שהכי עדיפות לכם לשווק באמצעותן ובכלל, איך אפשר לעשות קידום עסקים ברשתות חברתיות בלי להתבלבל בין אורגני לממומן? מיד נעשה לכם סדר:

  • קידום אורגני

הקידום האורגני הוא אופציה איכותית מאד עבור שיווק בגוגל בפרט וביצוע של רימרקטינג ועבור קידום עסקים ברשתות החברתיות בכלל. אנחנו למעשה מדברים על שיווק ברשתות חברתיות באמצעות טקסטים בדף העסקי שלכם או בקבוצות הרלוונטיות לתחום העיסוק שבו אתם מתמקצעים. תוכן איכותי ברמת טקסט מותאם לסגנון המותג שלכם יגרום לכך שקהל יעד פוטנציאלי ישים לב לטקסטים, ייחשף אל התוכן ויבצע גם הנעה. משמע, בתוך הטקסט השיווקי חשוב גם להכניס הנעה לפעולה איכותית שתגרום לקהל לשתף פעולה. לרוב, מומלץ גם לשים תמריץ מסוים.

עלות קידום אורגני היא לרוב על סמך כמות הפוסטים אך כדאי לכלול בתקציב גם בניה של דף נחיתה חיצוני, פעילות אורגנית בתוך קבוצות או פלטפורמות דיגיטליות נוספות ופעילויות בתוך גוגל שאינן בתוך הרשתות החברתיות.

  • קידום ממומן

קידום עסקים ברשתות החברתיות באמצעות קידום ממומן בפייסבוק הוא אחד האמצעים היותר נוחים. ראשית, קל לבצע את הקידום הזה. ושנית, הוא מבין יתרון שאין באף מערך פרסום אחר. פילוח קהל יעד איכותי על סמך פרמטרים מדויקים שיורדים לרזולוציות מאד רלוונטיות. יש לכם גם שליטה מלאה על התקציב, גם שליטה על פילוח קהל היעד וגם גישה ישירה אל גולשים ברמת תחומי עניין איכותיים. כל זה, בתוך מערך פרסום אחד שכיום אגב, כולל לא רק את פייסבוק אלא גם את אינסטגרם.

קידום עסקים ברשתות החברתיות – חשוב שתדעו

אם אנחנו כבר מדברים על קידום עסקים ברשתות החברתיות חשוב להקפיד על שלושה פרמטרים ספציפיים:

  • שפה נכונה

שפה נכונה בפרסום הוא אחד הדברים שמעניק לכם נקודות זכות אצל קהל היעד הפוטנציאלי. תוכן איכותי שנכתב בשפה תקנית מראה על אחריות מקצועית מטעם בעלי התוכן.

  • התאמה גרפית

כשאנחנו מבצעים התאמה נכונה של תמונה, סרטונים וטקסטים ההתאמה הזאת תעשה פלאים לפרסומים. כאשר שפת המותג מתכתבת בצורה מושלמת, כל אחד ואחת מקהל היעד שלכם ירצה להיות חבר, וגם לקוח שלכם.

  • מענה אנושי

העולם הדיגיטלי הצליח לגרום לנו פחות להרגיש את הדופק האנושי ולכן הטאצ' האנושי מאד חשוב כאן. אם צוות הדיגיטל שלכם ידע גם לתת מענה אנושי מכבד, תזכו בהערכה רבה מקהל היעד שלכם.

כשמדובר בניהול עסק, אנחנו יודעים שצריך לנצח על אופרציה שלמה. זאת בדיוק הסיבה שחברת facemarketing חברת פרסום ושיווק דיגיטלי שתנצח עבורכם על פרסום ברשתות חברתיות תוכל לא רק להביא אתכם לחשיפה ראויה, אלא גם לפנות אתכם לטפל בעסק ובלקוחות החדשים והקיימים, בזמן שהצוות המסור בחברה יטפלו בפרסום באופן המותאם לכם ולעסק אישית והאיכותי ביותר.

קידום עסקים ברשתות החברתיות – שאלות ותשובות

  • האם אדם אחד יכול להשתלט על קידום ברשתות?

זה תלוי כמובן בנפח הפעילות. באופן כללי אפשר, אבל זה עלול 'להקריס'. קידום עסקים ברשתות חברתיות בין אם זהו קידום אתרים בפייסבוק ובין אם מדובר על קידום עסקים בפייסבוק הוא לא מערך פרסומי של פעולה אחת בלבד. רצוי שיהיה צוות איכותי שכולל בתוכו קריאייטיב, גרפיקה, תוכן SEO ועוד.

  • בין קידום אורגני לבין ממומן, מה עדיף?

התשובה הכי נכונה תהיה לשלב בין שיווק אורגני, לבין ממומן. גם בגלל שתהליך איכותי כולל רימרקטינג שאי אפשר לבצע אותו באמצעות קידום ממומן בפייסבוק אלא רק דרך פעולה אחרת. וגם בגלל בסיס טוב לשיווק טוב, מתחיל בקידום אורגני שמביא תוצאות בשטח.

שיווק במדיה חברתית
המגמות העתידיות בשיווק במדיה חברתית

פוסט זה בבלוג דן במגמות העתידיות בשיווק במדיה חברתית, בוחן כיצד טכנולוגיות מתפתחות, התנהגויות צרכנים והתאמות בתעשייה מעצבות את הנוף. הוא מתעמק בהיבטים המשמעותיים כמו שיווק מותאם אישית, מסחר חברתי,

קרא עוד »
error: Alert: Content is protected !!
דילוג לתוכן