רימרקטינג בפייסבוק? – סיפור אהבה

אתר הבית, רימרקטינג בפייסבוק – סיפור אהבה

תחום קידום האתר הוא אחד החשובים ביותר כיום עבור כל בית עסק. הסיבה לכך פשוטה ושקופה – מדובר בדבר היחיד המפריד בין כל בית עסק רגיל לבין מתחריו. ההבדל שבביצוע קידום ברשתות חברתיות, קידום אורגני לאתר וטכניקות נוספות שמעלות את נתוני הכניסה לאתר וגם את נתוני ההמרה היומיומית הם אלה שיאפשרו לבית העסק לפרוח. ועכשיו, שאלה חשובה: מה הקשר בין אתר הבית של חברה, טכנולוגיית רימרקטינג בפייסבוק? מי שיודע את התשובה עשוי לפצח את הנוסחה להצלחה בעולם האינטרנט התחרותי של היום.

קידום אתרים בראייה רחבה

כאשר ניגשים לעניין של קידום ממומן בפייסבוק, לא תמיד מבינים משדובר בחלק אחד ממכלול גדול של עבודה. יתר על כן, כאשר משווקים מוצר או שירות ספציפיים, חשוב מאוד שהגישה לאליו לא תגיע מהפייסבוק, אלא דרך האתר. אז נכון שעדיף שיהיו כמה שפחות שלבים בדרך להמרה, אך ללא אתר בית קשה מאוד לנהל עסק עצמאי.

קידום ברשתות חברתיות זה רק אלמנט בהליך הכללי של שיתוף הפעולה בין הגורמים השונים החוברים יחד לטובת בית העסק החדש. קידום אתרים זהו תחום דינמי ביותר הדורש היכרות עם כל הטכנולוגיות העדכניות על מנת להעניק את המענה האיכותי ביותר ולעמוד בתחרות הקיימת כיום בכל תחום עסקי.

התרומה של שיווק בפייסבוק

כאשר יש אתר בית שהוגדר היטב במסגרת האופטימיזציה למנועי חיפוש, פעילות השיווק בפלטפורמה של פייסבוק מהווה גורם משלים מעולה לעבודה זו. באמצעות פרסום משולב בפייסבוק לצד קידום ברשתות חברתיות אחרות וגם ניהול קמפיינים מחושב היטב של קידום ממומן בפייסבוק, ניתן להגיע למספר תוצאות טובות:

  • מיקוד נכון ומדויק של קהל היעד של האובייקט המקודם
  • תנועה גדולה יותר לאתר הבית
  • המרה איכותית יותר בזכות השילוב של שני הגורמים שצוינו כאן.

מכאן ניתן לראות שקשה מאוד להגיע לתוצאות קידום ראויות ללא שיתוף פעולה בין האתר, פייסבוק וגורמים נוספים.

הדרך לשדרג את האפשרויות של רימרקטינג בפייסבוק באופן אופקי

פייסבוק וגוגל אמנם מהווים גורמים מתחרים ולא תמיד מסכימים בינם לבין עצמם, אך בכל מה שקשור לשיווק – שתי החברות יודעות מה טוב להן, וגם לכם. גם מנגנון רימרקטינג שהתחיל במסגרת גוגל והכלים השונים שהוא נותן לשיווק ברשת מתפרש כיום גם על מודעות של קידום ממומן בפייסבוק. המערכת של ניהול עמודים עסקיים של פייסבוק מעניקה לכם קוד הדומה לקוד של גוגל למטרות אלה. שמו של הקוד הזה בפייסבוק הוא Pixel.

קוד זה מאפשר לשמור קובץ מסוג עוגייה (Cookie) בדפדפן של הגולש, וכך להכניס אותו לקבוצת הלקוחות הפוטנציאליים, ולחזק את הקשר עם המותג באמצעות הצגת מודעות פרסומיות רלוונטיות. כך, השילוב של אתר אינטרנט, טכניקת הרימרקטינג והכלים המגוונים של שיווק בפייסבוק מאפשרים לעבוד עם קבוצת הגולשים החשובה ביותר, זו שכבר התעניינה במותג/מוצר/שירות.

קידום ממומן בפייסבוק שיסגור את העסקה ויעיף את העסק קדימה

יש המון כלים חשובים ביותר הנדרשים להצלחה בתחום קידום ברשתות חברתיות וקידום באופן כללי. אחד החשובים שבהם זה היכולת לנצל את כל האפשרויות של קידום בפייסבוק. יש שיגידו שללא קידום שכזה אי אפשר להגיע לנראות של הפוסטים בכלל, כי באופן טבעי – בפייסבוק מעדיפים להעניק כמה שפחות תנועה אורגנית, אחרת לא ישלמו להם.

אך גם שיווק בפייסבוק באמצעות מודעות צריך להיעשות בחוכמה, משום שהגולשים ראים תמיד עשרות מודעות בשעה והם לא יכולים להגיב על כל אחת ואחת. ולכן, השילוב של קידום ושיווק מוצרים ומותגים ברשתות חברתיות עם טכנולוגיית רימרקטינג בפייסבוק נותן יתרון יחסי שכדאי לנצלו בחוכמה.

לפגישת היכרות וייעוץ בנושא רימרקטינג בפייסבוק ושיווק ברשתות החברתיות מוזמנים לפנות אלינו. ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה, להתקשר: 077-9976279 או לשלוח מייל: sales@facemarketing.co.il

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin