קידום קבוצה בפייסבוק

קידום קבוצה בפייסבוק – עולם חדש של קהילה 

זה לא סוד שהרשתות החברתיות הפכו להיות הדבר העיקרי בחייהם של רבים בעידן הנוכחי. הרשתות הן חלק מהותי מאד מהחיים של כולנו, בין אם אנחנו עוסקים בהן בצד הפרטי, ובין אם בצד העסקי. אנחנו מקבלים הן פרסומות על דברים רלוונטיים לנו בחיתוך אוכלוסיה חכם במיוחד, אנחנו מכירים דרכן אנשים.

אנחנו יוצרים לעצמנו חיים שלמים ווירטואליים שהופכים ברוב המקרים, גם לחיי המציאות שלנו. קידום קבוצה בפייסבוק הוא חלק עיקרי מהחיים ברשתות. הסיבה לכך פשוטה, אתם או מוכרים מוצר חשוב, או מעניקים שירות חשוב. או אפילו פשוט מקדמים אג'נדה חשובה. למה להקים קבוצה, איך לקדם אותה, ובמה זה טוב לנו? מיד תדעו.

קידום קבוצה בפייסבוק – מאיפה מתחילים? 

אם אתם עוסקים בתחום של שיווק ברשתות חברתיות או פרסום בפייסבוק אתם בטח יודעים שפתיחת קבוצה הוא צעד חשוב ועיקרי בפעילות שלכם.

קידום קבוצה בפייסבוק הוא לא קידום כמו שאתם מכירים מלימודי הרשתות כשרק התחלתם. יש כאן עבודה מדויקת ואיכותית שחייבת להעשות. היא לוקחת זמן, היא מצריכה סבלנות, והיא שווה כל רגע.

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לפתוח קבוצה בפייסבוק. הכנסו לקבוצות, מלאו את הפרטים על הקבוצה שלכם ופתחו קבוצה. יחד עם זאת, לא בטוח שתבינו את התהליך למרות שהוא נראה לכם קל, ולכן, כדאי שנסביר:

  • שם קליט לקבוצה

אנשים יצטרפו לקבוצה שלכם גם בגלל השם. האמינו או לא, זה לא רדוד כמו שזה נשמע. השם יעניק להם את האנרגיות שהם מחפשים בקבוצה. השם צריך לכלול את הנושא הם ירצו לדבר עליו, ולפעול בו. וגם, צריך שיהיה מנוסח בצורה נעימה לאוזן ולעין.

  • קאבר איכותי

כל מי שעוסק בתחום של קידום פרסום בפייסבוק יודע שתמונות איכותיות ואותנטיות הן חלק מרכזי. מהרגע שתשימו קאבר איכותי ומושך, אנשים יצטרפו. הקבוצה תיראה טוב בעיניהם. אך על הקאבר יש 'להתכתב' עם הנושא. משמע, להיות קשור אליו, מעניין, מושך, ומסקרן.

  • למילות המפתח יש תפקיד

מילות המפתח בהגדרות הקבוצה צריכות להיות נפוצות. אל תכתבו דברים ארוכים מדי או לא רלוונטיים כי תפספסו את הסריקה העניינית של הקבוצה. תפקיד מילות המפתח הוא למקם אתכם באופן איכותי במנוע החיפוש, גם של פייסבוק.

  • תוכן איכותי

אנחנו לא אומרים עכשיו שאתם צריכים להפעיל קידום פוסט בפייסבוק על כל פוסט בקבוצה. יחד עם זאת, תוכן איכותי יגרום לכם לתנועה יפה, והתעניינות. פוסטים איכותיים גוררים אחריהם תגובות רבות, ומפתחים דיונים מה שבעצם יוצר כדור שלג חברתי שדרכו מגיעים עוד חברים לקבוצה.

  • חברים, בואו!

כשאתם פותחים קבוצה בפייסבוק, אל תתביישו להזמין חברים. אך עשו זאת אחרי שיצרתם מעט תוכן, אחרי שסידרתם את הקבוצה. ואחרי שדאגתם לכך שהיא תיראה טוב. קידום קבוצה בפייסבוק הוא לא רק עניין טכני, השקיעו בזה את הנשמה.

  • טיימינג הוא הכל בחיים

בתור מנהלי הקבוצה אתם יכולים גם לתזמן פוסטים. בדקו מתי הזמנים הכי טובים שבהם כמות האנשים הגבוהה ביותר נמצאת בקבוצה (תוכלו לראות זאת בסטטיסטיקות) ותזמנו את הפוסטים בהתאם. 

  • משמעת, גם ברשתות החברתיות

לכל קבוצה יש חוקים. דאגו שהחוקים של הקבוצה שלכם יהיו ברורים, נגישים וקריאים. רשמו גם את תיאור הקבוצה באופן ברור.

קידום קבוצה בפייסבוק – על ספאם, פוסטים איכותיים ומה שביניהם

כל מי שפותח קבוצה, דף, או כל קהילה חברתית פוחד מספאם. כל מי שעוסק בתחום של קידום אורגני בפייסבוק, או אפילו קידום פוסט בפייסבוק יודע שהספאם יגיע אליו. למה? כי זאת אופציה חינמית לפרסם. כל פרסום בפייסבוק בין אם חינמי, עובד במידה זו או אחרת. כמובן שפרסום חינם לא עובד היטב כמו קידום ממומן בפייסבוק, אבל הוא קיים.

אם אתם חוששים מספאם כשאתם מבצעים קידום קבוצה בפייסבוק אפשר להבין. יחד עם זאת, אפשר לתת לספאם מסוים בתחילת חייה של הקבוצה על מנת שאנשים יכנסו יותר. ומהרגע שאתם מעוניינים להפסיק עם זה, תוכלו לכתוב 'חוק' קבוצה חדש, ללא ספאם, ולחסום.

פרסום ברשתות החברתיות עם facemarketing יעניק לכם את הפיתרון האמיתי לשיווק הדיגיטלי שאתם צריכים, תוך כדי שתחסכו את ההתעסקות, ותתפנו לניהול העסק שלכם כשאתם יודעים שהפרסום נמצא בידיים בטוחות ונכונות.

קידום קבוצה בפייסבוק – שאלות ותשובות

  • איך מפיצים את הקבוצה ללא קידום ממומן?

קידום אורגני בפייסבוק הוא דבר שיכול מאד לסייע בהפצת הקבוצה ללא קידום ממומן. כל קידום קבוצה בפייסבוק מבורך, גם אם הוא אורגני. בצעו התערבויות בקבוצות אחרות, אך אל תעשו זאת באופן בוטה מדי כדי שלא יסלקו אתכם. בצעו התערבויות בדפים מקצועיים, ודאגו לכך שהקבוצה תקבל מוניטין גבוה ברשת.

  • איך מונעים מגורמים עויינים להתערב בקבוצה?

בכל קבוצה קיימת האופציה לחסום משתמשים. אבל לא תמיד צריך לחסום אותם, אם אתם חווים משתמש בעייתי, תוכלו 'להעניש' אותו לפני שתחסמו אותו כדי שיבין את הרמז. לכתוב לו ולעדכן אותו, או ישירות לחסום אותו. העובדה שתעשו זאת רק תגרום לגולשים שלכם להעריך אתכם יותר.

  • למה קבוצה ולא דף עסקי?

לקבוצות סגורות, פרטיות, או אפילו פתוחות כקבוצה יש תחושה אחרת למשתמשים. הם מרגישים שהם בתוך מועדון אקסקלוסיבי משלהם, ובצדק. קידום קבוצה בפייסבוק תגדיל את המשתמשים, אך אתם לא חייבים לאשר כל אחד ואחת.

קמפיין ממומן בפייסבוק
קמפיין ממומן בפייסבוק

כל מה שצריך לדעת על קמפיין ממומן בפייסבוק מזל טוב! החלטתם להתחיל לשווק את עצמכם ברשתות החברתיות, ביניהן, פייסבוק. אין ספק שמדובר בצעד חכם. הסיבה לכך היא קהל יעד מדויק

קרא עוד »
טרגוט בפייסבוק
טרגוט בפייסבוק

טרגוט בפייסבוק – שיווק נכון הוא המפתח להצלחה זה לא סוד שעולם הפרסום עבר מהפך דיגיטלי וכעת רוב התקציבים הגדולים מנוהלים ברשתות החברתיות, או בגוגל. זאת הסיבה שכל הנושא של

קרא עוד »
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק

איך עושים רימרקטינג בפייסבוק איכותי ומוצלח כל מי שעוסק בתחום של שיווק ברשתות מכיר את הנושא של רימרקטינג בפייסבוק או לפחות שמע עליו כמה פעמים. זה לא הופך אותנו למומחים.

קרא עוד »
שיווק אורגני בפייסבוק
שיווק אורגני בפייסבוק

שיווק אורגני בפייסבוק – זה אפשרי ומומלץ שיווק אורגני בפייסבוק הוא למעשה קידום דף עסקי יחד עם התוכן שבתוכו ללא תשלום על קידום. זוהי שיטת הקידום הקלאסית וניתן להשתמש בה

קרא עוד »
קידום פוסט בפייסבוק
קידום פוסט בפייסבוק

קידום פוסט בפייסבוק – מגיע לכם להיראות וליהנות מזה בשנת 2004 נכנסה פייסבוק לחיינו, ושינתה את כל מה שהכרנו בעולם האינטרנט. ובתחילה, אף אחד לא חשב שפייסבוק הולכת להפוך להיות

קרא עוד »
דילוג לתוכן