קמפיין ממומן בפייסבוק

כל מה שצריך לדעת על קמפיין ממומן בפייסבוק

מזל טוב! החלטתם להתחיל לשווק את עצמכם ברשתות החברתיות, ביניהן, פייסבוק. אין ספק שמדובר בצעד חכם. הסיבה לכך היא קהל יעד מדויק ומפולח בהתאמה אישית למוצרים שלכם או לשירות שאתם מעניקים. ובעיקר, חשיפה גבוהה שהופכת אתכם לבעלי נוכחות איכותית ברשת. מה שאם כן צריכים, זה ליווי מקצועי. נכון שאפשר לעשות את זה לבד, אבל מומלץ ורצוי להיות מלווים גם באנשי המקצוע בנוסף לכך.

קמפיין ממומן בפייסבוק – נעים להכיר

כל עסק שמעוניין להתחיל לבצע קידום עסקים בפייסבוק חייב להתחיל ממש מההתחלה. גם אם יש לכם כבר דף עסקי, מומלץ שתבצעו את כל התהליך ממש מהרגע הראשון, כדי שתוכלו לעשות זאת בצורה יעילה על מנת שגם קמפיין ממומן בפייסבוק יביא לכם את התוצאות המקסימליות.

מה זה בעצם אומר? לכו על סמך הצעדים הבאים:

  • נעים להכיר

הקימו דף עסקי פורמלי ממותג כראוי. אם כבר אתם רוצים שיכירו אתכם, עשו זאת בצורה הכי טובה שיש. דף עסקי עם מיתוג נכון, פרופיל שהוא לוגו, וקאבר מעניין שמתכתב עם השירות, או המוצר שאתם מוכרים יעשה חיים קלים לקהל היעד שלכם להכיר אתכם, ולכם, חיים קלים יותר בבניית הנוכחות ברשת.

  • פילוח קהל יעד

בצעו פילוח קהל יעד איכותי ונכון. לא הייתם רוצים, לדוגמא, אם המוצר שלכם הוא מוצרים לנשים בגיל המעבר, שיתעניינו בו נשים צעירות או נערות. כך שפילוח נכון של קהל היעד שלכם יעניק לכם את המתעניינים האיכותיים ביותר, המתאימים למוצר או לשירות שאלם מוכרים. פילוח קהל יעד תוכלו לעשות לבד, אך מומלץ לעשות זאת עם חברה שמכירה היטב ניהול פרסום בפייסבוק וגם שיווק ברשתות חברתיות איכותי.

  • למדו את המערכת

בין אם שכרתם חברה לצורך קידום ממומן בפייסבוק או ניהול עמוד פייסבוק ובין אם החלטתם לעשות זאת לבד, למדו היטב את המערכת. מערכת פרסום עסקים בפייסבוק היא מערכת שמתעדכנת אחת לכמה זמן ומשתכללת. וישנם גם שינויים טכניים בה שכדאי ומומלץ להכיר היטב. כל חברה העוסקת בתחום של קידום ממומן בפייסבוק יודעת שיש להתחבר אל כל העדכונים האפשריים.

  • בחרו נכון

החלטתם לבחור חברת פרסום שתבצע עבורכם שיווק ברשתות חברתיות וגם ניהול עמוד פייסבוק עסקי ממותג? עשו זאת על סמך המלצות, חוות דעת. שימו לב למקצועיות, ליחסי האנוש, ולכימיה עם החברה שאתם שוכרים. אל תתביישו לבקש לראות עבודות קודמות, עבודות נוכחיות ולשוחח עם לקוחות על מנת לקבל אינדיקציה. אחרי הכל, אתם מפקידים בידיהם את הבייבי שלכם, קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות הם נכס דיגיטלי חשוב לעסק שלכם.

קמפיין ממומן בפייסבוק – מה הוא נותן לנו?

עבור מי שלא חי את העולם הזה, לא לגמרי ברור מה קמפיין ממומן בפייסבוק יכול לתת לעסק. ולכן, חשוב שתבינו היטב במה מדובר.

כשאנחנו באים לבצע קידום ממומן בפייסבוק אנחנו למעשה מכוונים את הפרסום שלנו לקהל היעד המדויק. לפייסבוק, יותר נכון, למערכת ניהול פרסום בפייסבוק יש יכולת לרדת לרזולוציות מאד קטנות ומדויקות לגבי תחומי העניין של קהל היעד שלנו. ולכן, כל מה שעלינו לעשות הוא להגדיר.

לדוגמא: אם אנחנו חברת תרופות, ואנחנו מוכרים תרופות לקהל יעד מסוים, אנחנו נגדיר את קהל היעד בגילאים הרלוונטיים, עם התעניינות במחלות ספציפיות ונוסיף גם את שמות התרופות ושמות של תרופות דומות. כמו כן, נוכל להגדיר גם מיקום גיאוגרפי מתאים, ובטווחים, כך שיתפרש על פני מיקומים ספציפיים, ומעבר לכך.

כך נקבל חשיפה מול קהל יעד איכותי, שיוכל להפוך לליד, שיהפוך ללקוח. שבסופו של דבר, יהפכו לרווחים לעסק שלכם. וזוהי למעשה המהות העיקרית של כל מה שקשור בתחום של שיווק ברשתות חברתיות. אמנם נוכחות ברשת היא נפלאה ונהדרת, אבל אם אתם עסק שמעוניין להרוויח, אתם זקוקים ללידים שיהפכו ללקוחות איכותיים.

פרסום ברשתות החברתיות עם facemarketing יעניק לכם את הפיתרון האמיתי לשיווק הדיגיטלי שאתם צריכים, תוך כדי שתחסכו את ההתעסקות, ותתפנו לניהול העסק שלכם כשאתם יודעים שהפרסום נמצא בידיים בטוחות ונכונות.

קמפיין ממומן בפייסבוק – שאלות ותשובות

  • כמה עולה ליצור קמפיין ממומן בפייסבוק?

מבחינה תקציבית, שיווק ברשתות חברתיות מתפרש על כמה פרמטרים. אם אנחנו מדברים אך ורק על קידום ממומן בפייסבוק אז אתם יכולים להחליט על התקציב והוא יכול להיות גם החל מ100 ₪, והלאה.

אם אנחנו מדברים על שיווק אחר, שלא כולל שיווק ממומן בלבד, שם המחירים כבר אחרים וכוללים גם התערבות מקצועית יותר.

  • מהו שיווק שאינו ממומן בפייסבוק?

שיווק אורגני בפייסבוק הוא שיווק המתבסס על פעולות אורגניות. משמע, התערבויות בקבוצות נושאים רלוונטיות. תגובתיות רבה, פתיחת קבוצות ספציפיות ולמעשה כל מה שיביא אנשים לדף, או לדף נחיתה ויגרום להם להשאיר ליד ופרטים לחזרה. אם אתם עושים את השיווק האורגני דרך חברה מקצועית, היא נכללת בתוך הקטגוריה של ניהול עמוד פייסבוק או ניהול פרסום בפייסבוק ויש לה עלות כוללת.

  • כמה עולה לשכור חברת פרסום?

לכל חברת פרסום תקציב משלה. חשוב שתדעו, תקציב ריטיינר לא תמיד כולל תקציב מדיה נפרד. והתקציב כולל לרוב שיווק, קידום אורגני וגם תפעול ממומן של קמפיין ממומן בפייסבוק הכולל בתוכו ניהול עמוד פייסבוק באופן מלא המאפשר קיבוע הנוכחות שלכם ברשת כמותג איכותי.

קידום קבוצה בפייסבוק
קידום קבוצה בפייסבוק

קידום קבוצה בפייסבוק – עולם חדש של קהילה  זה לא סוד שהרשתות החברתיות הפכו להיות הדבר העיקרי בחייהם של רבים בעידן הנוכחי. הרשתות הן חלק מהותי מאד מהחיים של כולנו,

קרא עוד »
טרגוט בפייסבוק
טרגוט בפייסבוק

טרגוט בפייסבוק – שיווק נכון הוא המפתח להצלחה זה לא סוד שעולם הפרסום עבר מהפך דיגיטלי וכעת רוב התקציבים הגדולים מנוהלים ברשתות החברתיות, או בגוגל. זאת הסיבה שכל הנושא של

קרא עוד »
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק

איך עושים רימרקטינג בפייסבוק איכותי ומוצלח כל מי שעוסק בתחום של שיווק ברשתות מכיר את הנושא של רימרקטינג בפייסבוק או לפחות שמע עליו כמה פעמים. זה לא הופך אותנו למומחים.

קרא עוד »
שיווק אורגני בפייסבוק
שיווק אורגני בפייסבוק

שיווק אורגני בפייסבוק – זה אפשרי ומומלץ שיווק אורגני בפייסבוק הוא למעשה קידום דף עסקי יחד עם התוכן שבתוכו ללא תשלום על קידום. זוהי שיטת הקידום הקלאסית וניתן להשתמש בה

קרא עוד »
קידום פוסט בפייסבוק
קידום פוסט בפייסבוק

קידום פוסט בפייסבוק – מגיע לכם להיראות וליהנות מזה בשנת 2004 נכנסה פייסבוק לחיינו, ושינתה את כל מה שהכרנו בעולם האינטרנט. ובתחילה, אף אחד לא חשב שפייסבוק הולכת להפוך להיות

קרא עוד »
דילוג לתוכן