סקירה של רשתות חברתיות הקיימות כיום

מי מאתנו לא מכיר את הרשתות החברתיות כיום או גולש בהן. ובכל זאת, אם מישהו לא מכיר את הרשתות החברתיות, מדובר באתרים חברתיים מיוחדים ברשת, אשר מאפשרים לכל גולש לשתף תוכן עם החברים שלו ברשת החברתית ועם העולם כולו.

כיום רשתות חברתיות מהוות כלי משמעותי מאוד עבור צריכת מידע אודות אנשים, אירועים, חדשות ואפילו מחאות חברתיות. לרשתות חברתיות יש כוח. כאשר מדובר בתחום שיווק דיגיטלי לעסקים, הרשתות החברתיות חייבות לקחת בו חלק משמעותי. לרשתות החברתיות יש כוח, השפעה ויכולת לקדם ולחשוף כל עסק אשר יודע להשתמש בהם נכון.

רשתות חברתיות פופולריות

כל בעל עסק אשר מכיר בחשיבות הנוכחות שלו ברשת החברתית, כחלק משיווק דיגיטלי לעסקים, צריך להכיר את הרשתות החברתיות העיקריות כיום, את הקודים החברתיים שלהן, את השפה שלהן ועוד. רק לאחר הכרות עם כל רשת חברתית בהתאם למאפייניה המיוחדים, ניתן יהיה להשתמש בה לצורך קידום עסקי מקוון. אז מיהן הרשתות החברתיות הדומיננטיות ביותר כיום בעולם האינטרנט?

פייסבוק

נתחיל ברשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, הלא היא: הפייסבוק. מדובר ברשת אשר נוסדה בשנת 2004, על ידי מי שבזמנו היה תלמיד קולג'- מארק צוקרברג. כיום רשומים ברשת פייסבוק מעל למיליון ישראלים וברחבי העולם יש יותר ממיליארד רשומים לרשת זו. מדובר ברשת חברתית פופולרית מאוד, אשר נבחרת על ידי מרבית הגולשים כיום כרשת החברתית הטובה ביותר.

ניתן לבצע פרסום בפייסבוק בצורה יעילה מאוד, הן כפרסום אורגני באמצעות תוכן והן כפרסום ממומן. פרסום ממומן בפייסבוק מאפשר למקד קמפיין עבור קהל יעד מאוד ספציפי בהתאם למאפיינים שונים. כמו כן, ניתן להגדיר זמן לקמפיין שמהווה חלק מפרסום בפייסבוק והמקומות שבהם הוא יופיע ברשת. הפייסבוק מהווה כיום חלק בסיסי וחשוב מאוד מפרסום דיגיטלי.

יוטיוב

פרסום ביוטיוב מהווה את רשת שיתוף הווידאו הגדולה ביותר בעולם. מדובר ברשת אשר הוקמה בשנת 2005 ומטרתה הייתה לאפשר לכל אדם שמעוניין לשתף סרטונים לעשות זאת. מכיוון שיש באתר מיליארדי גולשים בחודש, הרי שהחשיפה אשר סרטון ביוטיוב יכול לקבל היא חשיפה משמעותית ורחבה מאוד. עסקים אשר מעלים סרטונים להצגת המוצר שלהם בצורה ייחודים או סרטוני הדרכה הנוגעים אל המוצר, יכולים לשווק את המוצרים שלהם או השירותים שלהם בצורה הטובה ביותר.

טוויטר

הטוויטר היא רשת חברתית אשר הוקמה בשנת 2006. מדובר ברשת חברתית אשר מגבילה את המשתמשים שבה להודעה בת 140 תווים מקסימום, בכל פעם. ההודעה הזו מכונה: "ציוץ". לטוויטר יש מיליון משתמשים כיום מכל רחבי העולם. טוויטר אמנם רשת חברתית אשר פחות אנשים משתמשים בה, אך מי שכן משתמש בה הוא בדרך כלל מוביל דעה בתחומו. לא כל עסק יכול להצליח לשווק את עצמו בטוויטר, אך עסק שמצליח לעשות זאת יכול להפיק מכך לא מעט תועלת.

האינסטגרם

מדובר על רשת חברתית הרלוונטית בעיקר עבור שיתוף של תמונות סטילס. אינסטגרם שייכת כיום לפייסבוק. בעלי עסקים אשר משתמשים באינסטגרם לצורך שיווק דיגיטלי, הם בעיקר בעלי עסקים אשר העסק שלהם עוסק בין היתר בוויזואליות כגון: מעצבי אפנה, מאפרים, צלמים ועוד. פרסום באינסטגרם יכול להיות יעיל מאוד עבור עסקים מהסוג הזה, כאשר הוא מתבצע בצורה הנכונה והרלוונטית לצרכי כל עסק.

בשל העובדה שהאינסטגרם נרכשה על ידי פייסבוק, הרי שלא פעם ניתן לעבוד במקביל על שיווק עסקי באינסטגרם ובפייסבוק. לשיווק מעין זה יכולות להיות תוצאות איכותיות יותר. חשוב לדעת כיצד לנהל פרופיל עסקי באינסטגרם וכיצד לשווק את העסק באמצעות הוויזואליות שלו.

לפגישת היכרות וייעוץ בנושא שיווק ברשתות חברתיות מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279 

שיווק במדיה חברתית
המגמות העתידיות בשיווק במדיה חברתית

פוסט זה בבלוג דן במגמות העתידיות בשיווק במדיה חברתית, בוחן כיצד טכנולוגיות מתפתחות, התנהגויות צרכנים והתאמות בתעשייה מעצבות את הנוף. הוא מתעמק בהיבטים המשמעותיים כמו שיווק מותאם אישית, מסחר חברתי,

קרא עוד »
דילוג לתוכן