פרסום בפייסבוק ב2022 – איך עושים את זה נכון?

בעידן מתקדם כמו זה שאנחנו חיים בתוכו בשנים האחרונות, הוא עידן בו אין בעל עסקים שיכול להישאר מחוץ לתמונה ולהימנע מלשווק דרך הרשתות החברתיות. הרי כולנו כבר יודעים את זה, עשור אחרי פריצתן של הרשתות החברתיות לחיים של כולנו, אין מי שלא מכיר בכך שהרשת החברתית היא המקום בו 'הכל קורה'. אם תשאלו קהל צרכנים רחב, מאיפה הוא שואב את המידע שלו והיכן הוא מקבל החלטות לגבי רכישות אותן הוא מעוניין לבצע, אחוז גבוה מכלל הנשאלים יענו בתגובה כי הם למעשה צורכנים את המידע שלהם ובוחרים בחירות צרכניות, בעקבות פרסומים בפייסבוק.

אם אתם רוצים לשמוע עוד על הנושא ולקבל מידע רלוונטי ומעניין, אנחנו כאן עם פרסום ממומן בפייסבוק מדריך שיעשה לכם סדר בכל הנוגע לקידום באמצעות תשלום לפייסבוק, אם אתם רוצים לשמוע על קידום אורגני בפייסבוק ועל האופן בו תוכלו לבחור נכון את המסלול לקידום העסק שלכם, הישארו איתנו.

שיווק בפייסבוק ב2022 זה לא רק להשקיע כסף

הרבה פעמים נדמה ללקוחות כי כל מה שצריך לעשות זה לשלם לאלגוריתם של פייסבוק ובתוך זמן קצר, הוא יציף את התכנים לקבוצה גדולה של משתמשים מכל רחבי הרשת. על פניו, יש אמת במשפט הזה, אבל חשוב להבין כי כאשר אנחנו מדברים על שיווק דיגיטלי, אנחנו לא מדברים רק על תשלום לפייסבוק בלבד. כדי ליצור קמפיין איכותי ואפקטיבי יש לעבור כמה שלבים כדי שבסופו של יום, הלקוח בקצה, באמת ירצה לרכוש את המוצר שלכם. אל תשכחו, כאשר הלקוחות שלכם נכנסים לרשת החברתית, הם ממש לא עושים את זה רק כי הם רוצים לרכוש את המוצרים שלכם, ההיפך הוא הנכון. בדרך כלל, לקוחות נכנסים לרשת פשוט משום שהם רוצים 'לנקות את הראש', לעיתים הם נכנסים לפייסבוק פשוט כי הם ממתינים לבדיקה של הרופא או סתם, מתוך שיעמום לרגע. ברגע בו הלקוח הפוטנציאלי נכנס לרשת, המטרה שלנו, של מי שעסוקים בלשווק את בית העסק, זה למצוא את השפה שתשאיר את הלקוח מביט בפרסום שלנו דווקא ולא בשורה ארוכה של תכנים, אותם הוא יכול היה לצרוך במקום. כך שאמנם יש מקום לקידום בתשלום, על כך עוד נדבר בהרחבה, אבל חשוב להבין לפני הכל כי שווק ברשת החברתית היא יצירה של 'שפה חדשה' עבור העסק שלכם, כדי להבליט אותו על פני כל השאר.

איך נראה תהליך של קידום בפייסבוק  ?

אם החלטתם שזה הרגע לפנות לערוץ של קידום ממומן ברשת, אנחנו מברכים אתכם על כך. אלו השלבים בדרך ליצירה של קמפיין פרסום בפייסבוק:

הנחת קווי מתאר שיתארו את המותג ויספרו את הסיפור שלו בשביל קידום ממומן בפייסבוק

כאן אנחנו מדברים קודם כל על הגדרה של קהל היעד, למי אתם רוצים לשווק את המוצרים שלכם? לאחר מכן, ננסה להבין ביחד במה העסק שלכם מיוחד. מה הופך אותו לעסק שכדאי לרכוש ממנו מוצר זה או אחר? האם יש לכם סיפור מיוחד לספר? האם יש יתרונות במוצר? את כל הנחות היסוד הללו נתרגם לקמפיין בהמשך הדרך.

יצירה של תוכן אפקטיבי ומעניין לרשת עבור פרסום באינסטגרם או פרסום עסקים בפייסבוק

 לא מדובר בכלל על יצירה של תכנים ערוכים ברמה גבוהה, יכול להיות שכל מה שצריך זו תמונה טובה מצולמת בטלפון, יכול להיות שכדאי לחשוב על פעילות שתערב את הגולשים ותהפוך אותם חלק מהקמפיין. המטרה היא ליצור תכנים שיאפשרו לנו לשמור את הלקוחות שלכם 'עירניים' לאורך פרק זמן מסוים, בין חודש ועד חצי שנה ושנה. ככל שיהיה מגוון גדול יותר של תכנים, ככל שהתכנים יתאימו לפלטפורמה בצורה נכונה יותר, כך יהיה קל יותר לסחוף עוד לקוחות פוטנציאליים לתוך מעגל הלקוחות הקבועים שלכם.

יוצאים לדרך עם קידום ממומן בפייסבוק הנערך בצורה מקצועית

אם אנחנו מעוניינים לחשוף קבוצה גדולה של גולשים לתכנים, עלינו לעשות את כל הדרוש כדי להביא את התכנים החדשים של בית העסק לעיניים של אותם גולשים. בשביל להגדיל את החשיפה, אפשר לשלם לאלגוריתם של פייסבוק. ישנן דרכים רבות לבצע קמפיין מהסוג הזה, על כך דיברנו בהרחבה במאמר פרסום ממומן בפייסבוק מדריך. מה שכן חשוב לדעת הוא שבמידה ולא עורכים את הקמפיין נכון ובצורה מקצועית, יהיו לכך השלכות שצריך לקחת בחשבון ולהימנע מהן.

למה תמיד כדאי לבחור בעל מקצוע בשביל שווק דיגיטלי לעסקים

שיווק דיגיטלי לעסקים הוא מה שעל פניו כולם יכולים לעשות. אנחנו חיים בעידן של מהפכת מידע ואין שום בעיה פשוט לקחת מחשב ולהתחיל לשלם לאלגוריתם של פייסבוק בשביל ליצור קמפיין ממומן לעסק בפייסבוק ובאינסטגרם. אבל, בפועל, המציאות די שונה. מדוע? משום שלרשתות החברתיות נכנסים מליוני גולשים בכל יום, מכל רחבי העולם. המטרה בתהליך של שיווק דיגיטלי לעסקים הוא לא לשווק את בית העסק לכל הגולשים בפייסבוק או באינסטגרם. הרי יכול להיות שהמוצרים שלכם לא רלוונטים לגולשים מלונדון או מגאוטמלה, אלא רק לקהל ישראלי, יכול להיות שאתם פונים לקהל בוגר ולא קהל צעיר ועוד. כך שצריכה להיעשות עבודה מקדימה כדי לאסוף את המידע הרלוונטי על קהל היעד שלכם ולמצוא את הדרך להציג לקהל הלקוחות הפוטנציאלי בלבד, את התכנים שלכם, אותם הכנו מבעוד מועד.

מדובר על תהליך מורכב הדורש יד מקצועית. לליווי של משווק דיגיטלי לעסקים היודע את המלאכה, אתם מוזמנים ליצור קשר.

בטיחות אינטרנטית
כמה חשובה בטיחות אינטרנטית?

אנחנו חיים בעולם בו הכול מתנהל באינטרנט. אנחנו מדברים בענייני עבודה ועניינים אישיים דרך תוכנות שונות, מבלים ברשתות החברתיות וחושפים בהן את חיינו ולמעשה כל החיים שלנו כמעט דיגיטליים. בעידן

קרא עוד »
דילוג לתוכן