ניהול עמוד פייסבוק – השלבים

השלבים להקמה וניהול עמוד פייסבוק

רבות דובר על החשיבות של שיווק בפייסבוק, אך כיצד עושים זאת הלכה למעשה? ניתן למצוא אינספור טיפים ברשת על קידום ממומן בפייסבוק וכיצד לשלב את הפעילות הזאת במכלל המאמצים לקידום כל נושא. אך כיצד מתחילים? מה צריך כדי להקים ולבצע ניהול עמוד פייסבוק בצורה שתביא מאות ואלפי לייקים, תגובות ושיתופים? לפניכם מדריך עם שלבים שונים של הקמת עמוד פייסבוק עסקי שיקדם את העסק ומעבר לכל ישים אתכם על המפה הווירטואלית.

מה צריך להכין בשלב המקדים

על מנת להתחיל את שלב קידום ברשתות חברתיות בצורה טובה, יש להכין את הבסיס להקמת העמוד, שזה אומר התכנים הבאים:

  • תמונת רקע מעוצבת – זה הדבר הראשון שרואים כשנכנסים לעמוד, ולכן חשוב שהתמונה תעביר את המסר שלכם בצורה ברורה.
  • תמונת פרופיל טובה – נכון גם כן, פעמים רבות מדובר בלוגו של המותג המקודם, אך במקרים שונים ניתן להגיע לרעיונות מקוריים יותר.
  • תיאור קצר של העמוד – מה שאנשים רואים בסרגל בצד העמוד. הטקסט צריך להיות כמה שיותר קצרצר, ומומלץ שהוא יעביר את הרעיון במשפט אחד. הבנה עמוקה בתחום ניהול עמוד פייסבוק כוללת את המודעות לכך שאנשים לרוב לא קורים טקסטים ארוכים.
  • תיאור ארוך – אותו רואים כאשר נכנסים ללשונית "אודות". אם הגולש טרח לעשות זאת, סביר להניח שיש לו פנאי לקרוא מספר פסקאות.

לאחר מכן יש למלא את כל השדות הרלוונטיים: כתובת, שעות עבודה, סוג פעילות וכו'. יחד, כל זה יעניק מושג את הפעילות של הגורם שמאחורי הדף ויהווה את הבסיס להמשך של ניהול עמוד פייסבוק בצורה איכותית ומועילה. כמו כן, עדיף להתחיל קידום ממומן בפייסבוק אך ורק כשיש לכם עמוד מוכן, יפה ומטופח.

כיצד לא עושים שיווק בפייסבוק בחודשים הראשונים

לפעמים יותר יעיל לדעת מה לא צריך לעשות במסגרת קידום ברשתות חברתיות, מאשר מה כן. אחד הדברים שלא כדאי לעשות זאת להזמין את כל החברים לעמוד. על מנת להצליח בהליך שיווק בפייסבוק, עדיף שקהל היעד שמגיע לעמוד מלכתחילה יהיה בעל עניין אמיתי בפעילות, ולא כזה שעשה לייק מתוך נימוס או במסגרת "חילופי לייקים".

לא כדאי לעשות "קליק בייטים" במסגרת שיווק בפייסבוק, משום שהתגובה הרחבה תהיה זמנית, אך לטווח הארוך היא רק תפגע באינטראקציה עם קהל היעד. קידום ברשתות חברתיות שונה מקידום במנועי החיפוש ועל מנת לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, יש ליצור תכנים בעלי ערך, אך בו-זמנית קצרים וקולעים. כדאי לעשות תכנון פוסטים מראש, על מנת לדעת מה בדיוק עושים במסגרת שיווק בפייסבוק, וגם להקל על העבודה של קידום ממומן בפייסבוק.

כך תדעו שאתם עושים קידום ברשתות חברתיות בצורה נכונה

אחד הדברים החשובים ביותר בהליך ניהול עמוד בפייסבוק זה ללא ספק הערכת הביצועים שלכם. כלומר, כיצד תדעו שהכל נעשה נכון? ראשית, הממשק עצמו מעניק מידע נרחב על כך בלשונית Insights. שנית, במידה ואתם מקדמים אתר (בעזרת הכפתור בראש העמוד), ניתן לבדוק גם סטטיסטיקות של האתר על מנת לראות את השינויים שהיו בתנועה בו.

ניהול עמוד פייסבוק בצורה יעילה מעניק לכם מספיק טיפים ועזרה כדי להבין איך להמשיך. פוסטים שקיבלו הכי הרבה תגובות (גם במסגרת קידום ממומן בפייסבוק וגם באופן אורגני) נותנים לכם אינדיקציה לאילו חומרים עובדים הכי טוב.

לפגישת היכרות וייעוץ בנושא שיווק ברשתות חברתיות מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279 

קמפיין ממומן בפייסבוק
קמפיין ממומן בפייסבוק

כל מה שצריך לדעת על קמפיין ממומן בפייסבוק מזל טוב! החלטתם להתחיל לשווק את עצמכם ברשתות החברתיות, ביניהן, פייסבוק. אין ספק שמדובר בצעד חכם. הסיבה לכך היא קהל יעד מדויק

קרא עוד »
קידום קבוצה בפייסבוק
קידום קבוצה בפייסבוק

קידום קבוצה בפייסבוק – עולם חדש של קהילה  זה לא סוד שהרשתות החברתיות הפכו להיות הדבר העיקרי בחייהם של רבים בעידן הנוכחי. הרשתות הן חלק מהותי מאד מהחיים של כולנו,

קרא עוד »
טרגוט בפייסבוק
טרגוט בפייסבוק

טרגוט בפייסבוק – שיווק נכון הוא המפתח להצלחה זה לא סוד שעולם הפרסום עבר מהפך דיגיטלי וכעת רוב התקציבים הגדולים מנוהלים ברשתות החברתיות, או בגוגל. זאת הסיבה שכל הנושא של

קרא עוד »
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק

איך עושים רימרקטינג בפייסבוק איכותי ומוצלח כל מי שעוסק בתחום של שיווק ברשתות מכיר את הנושא של רימרקטינג בפייסבוק או לפחות שמע עליו כמה פעמים. זה לא הופך אותנו למומחים.

קרא עוד »
שיווק אורגני בפייסבוק
שיווק אורגני בפייסבוק

שיווק אורגני בפייסבוק – זה אפשרי ומומלץ שיווק אורגני בפייסבוק הוא למעשה קידום דף עסקי יחד עם התוכן שבתוכו ללא תשלום על קידום. זוהי שיטת הקידום הקלאסית וניתן להשתמש בה

קרא עוד »
קידום פוסט בפייסבוק
קידום פוסט בפייסבוק

קידום פוסט בפייסבוק – מגיע לכם להיראות וליהנות מזה בשנת 2004 נכנסה פייסבוק לחיינו, ושינתה את כל מה שהכרנו בעולם האינטרנט. ובתחילה, אף אחד לא חשב שפייסבוק הולכת להפוך להיות

קרא עוד »
דילוג לתוכן