טיפים לשיווק במדיה חברתית

שיווק במדיה חברתית הוא דבר חשוב מאוד לכלל העסקים כיום. ישנם מגוון אפשרויות ודרכים לשווק באמצעותן עסק במדיה החברתית. מבין כל הדרכים הללו, כל עסק חייב לבחור את הדרכים הטובות והרלוונטיות עבורו ביותר. כאשר שיווק במדיה הדיגיטלית החברתית מתבצע בצורה מדויקת ואיכותית, הוא יכול לחשוף את העסק לקהל יעד גדול מאוד, אשר יבחר דווקא בו על פני כל מתחריו. ישנה אפשרות לשיווק במדיה חברתית באופן עצמאי, אך בטרם מתחילים לעשות זאת, כדאי לבחון את הדרכים השונות שניתן לעשות זאת באמצעותן.

תוכן והאשטגים- הדברים הבסיסיים ביותר לשיווק ברשתות החברתיות

כאשר מתחילים לעסוק עם שיווק ברשתות חברתיות או שיווק מותגים ברשתות החברתיות, חשוב מאוד להשתמש בהאשטגים אשר מקשרים אל העסק, אל מוצריו או שירותיו. ההאשטגים יסייעו לכם להגיע אל קהל היעד שלכם בכל רשת חברתית, בצורה ישירה. מלבד ההאשטגים, חשוב מאוד להשקיע בתוכן המוזן ברשת החברתית, כלומר: בפוסטים אשר אתם מעלים בכל רשת חברתית, בהתאם לסוגה.

כדאי מאוד שכל פוסט אשר תעלו יכיל בו גם תמונה איכותית אשר קשורה אל מהות הפוסט, אך מעבר לכך, חשוב שהתוכן יהיה מדויק מאוד, מעניק ערך לגולש ויוצר שיח בינכם לבין הלקוחות. ככל שיהיו יותר תגובות, שיתופים וליקיים לפוסטים שלכם, כך תהיה בו יותר תנועה. כאשר פוסט מזוהה כבעל תנועה משמעותית בו על ידי האלגוריתם של הרשת החברתית, הוא יקודם. הקפידו לשלב בתוכן שלכם שאלות לגולשים, סקרים, התעניינו בדעתם וצרו דיונים רלוונטיים.

מבצעים חברתיים ויחס ללקוחות

בכדי ליצור שיווק במדיה חברתית ברמה גבוהה, צרו מבצעים או הגרלות בדף העסקי שלכם, אשר רלוונטיים רק תמורת שיתוף של הגולש עם חבריו או תיוג של חברים. מדובר ללא ספק באחת השיטות הטובות ביותר עבור חשיפת הדף העסקי לקהל יעד כמה שיותר רחב. ככל שיהיו יותר תיוגים בדף שלכם ושיתופים של פוסטים בו, כך תהיה לו נוכחות משמעותית יותר ברשתות החברתיות.

אגב, אם מדובר בהצעת מבצע חברתי מעין זה בפייסבוק, כדאי שתשנו את תמונת הקאבר שלכם בהתאם למבצע. תמונת הקאבר היא הדבר הראשון שמושך את עיניו של גולש בפייסבוק ולכן החלפתה בהתאם למבצע או הטבה חברתית, זהו ללא ספק דבר חשוב.

הימנעו מלכתוב מגילות בפוסטים שאתם מעלים. ממחקרים שונים עולה שהאורך האפקטיבי של פוסט ברשת חברתית כגון: פייסבוק, חייב לעמוד על פחות מ40 תווים. צרו סלוגנים חכמים, קצרים וקולעים. אפשרו ללקוחות שלכם להביע ביקורת ותדאגו להגיב על כל תלונה או ביקורת של הלקוחות שלכם באופן מהיר ובצורה חכמה ואדיבה. הדגישו את היתרונות של העסק ואת השירות המקצועי שלו והביעו צער על שהלקוח התאכזב מכם באופן כזה או אחר. במידת הצורך- הציעו פיצוי, כך תשדרו רצינות ומקצועיות לכל גולש אשר ייחשף לתלונה או ביקורת שקיבלה מענה מכם.

השיקו מוצרים או שירותים והניעו לפעולה

אם העסק משווק מוצר חדש או שירות חדש, זה הזמן לשיווק במדיה חברתית. בין אם מדובר על פרסום בפייסבוק ובין אם מדובר על שיווק במדיה חברתית, הרי שיש בדבר ערך כאשר מדובר על השקת מוצר או שירות חדש. חשוב מאוד לשווק את המוצר את השירות בצורה הטובה ביותר בכל רשת חברתית וכמובן, להניע את הגולש לפעולה.

אם אינכם רוצים להניע לפעולה אשר יוצרת לחץ על הלקוח ושיווק לוחץ מדי, הנעת הפעולה שלכם יכולה להיות בקשות לתגובות על המוצר או השירות מצד הגולשים, שאלות שיש להם ועוד, בנוסף להנעת הפעולה הרלוונטית ליצירת קשר עם העסק לצורך רכישת המוצר או השירות.

שיווק דיגיטלי לעסקים ושיווק במדיה חברתית ברשתות החברתיות, יכול להתבצע באופן עצמי על ידי כל נותן שירות או בעל עסק, כאשר יודעים לבחור את הדרכים הנכונות לשיווק האידאלי בפלטפורמות הללו.

לפגישת היכרות וייעוץ בנושא שיווק ברשתות חברתיות מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279

שיווק במדיה חברתית
המגמות העתידיות בשיווק במדיה חברתית

פוסט זה בבלוג דן במגמות העתידיות בשיווק במדיה חברתית, בוחן כיצד טכנולוגיות מתפתחות, התנהגויות צרכנים והתאמות בתעשייה מעצבות את הנוף. הוא מתעמק בהיבטים המשמעותיים כמו שיווק מותאם אישית, מסחר חברתי,

קרא עוד »
דילוג לתוכן