שיווק ביוטיוב

כיצד שיווק ביוטיוב יכול לקדם אתכם?

שיווק ביוטיוב ניתן לעשות בשני מסלולים: האורגני והממומן. כמו כן, תמיד ניתן לשלב בין השניים, גם לעשות קידום אורגני כללי, וגם לתת בוסט לסרטונים ספציפיים על מנת שיגיעו לכמה שיותר אנשים. היתרונות של שיווק ביוטיוב הם רבים:

  • נראות המותג – תוכן וויזואלי עובד לטובת זה
  • קישורים לאתר האינטרנט ורשתות החברתיות – תרומה לתנועה הכללית באתר
  • בניית קשרים עם הקהילה – יוטיוב הוא אחת מפלטפורמות הדיונים הפופולריות ביותר
  • תרומה לקידום אורגני הכללי באופן חוצה פלטפורמות – גוגל מעריך את המאמצים שלכם גם במסגרת פרסום יוטיוב.

לפני מספר שנים החלה להופיע הדעה הרווחת שכל בית עסק שמכבד את עצמו נדרש ליצור ערוץ יוטיוב על מנת לקדם את עצמו. זה התבסס על העובדה שהווידיאו הלך וצבר תאוצה הולכת וגדלה בתור אמצעי תוכן מוביל בעולם האינטרנט, וגם על צירוף המקרים הקטן שיוטיוב וגוגל היו למעשה תאומים באימפריה גדולה.

באמצעות העלאה של תכנים שעברו אופטימיזציה קפדנית כל בית עסק אפשר לעצמו להכניס את פעילותו בצורה טובה לשני מנועי חיפוש בו-זמנית, וזהו יתרון ששום רשת חברתית אחרת לא יכולה להתגאות בו. יוטיוב הוא גם מנוע חיפוש, זוהי עובדה פשוטה ביותר שאי אפשר להתווכח איתה ויש לקחת אותה בחשבון בעת ביצוע קידום ממומן בגוגל.

איך עושים ערוץ יוטיוב שיעזור לכם?

על מנת ליהנות מכל היתרונות האלה, חשוב מאוד להקים את ערוץ היוטיוב בצורה הנכונה ביותר ולהקפיד על כל הכללים שיעזרו לכם לקדם אותו תוך זמן קצר יחסית. ראשית, חשוב שכל סרטון יעבור אופטימיזציה דומה לכל סוג תוכן אחר. זה אומר עריכה של כותרת טובה שמצד אחד מציגה היטב את התוכן, אך גם כוללת מילת חיפוש מותאמת.

אותו הדבר נכו גם לגבי התיאור של הסרטונים וגם למילות המפתח שמזינים. ראוי לציין שהגולשים לא רואים את מילות המפתח, אך בחירה נכונה שלהם משפיעה רבות על הופעתם בתוצאות החיפוש וגם בסרטונים הקשורים בסרגל שנמצא לצד הסרטון העיקרי שבו צופים הגולשים (דרך לגיטימית נוספת להגיע לתודעת הגולשים).

דקויות נוספות של קידום ממומן בגוגל על בסיס שיווק ביוטיוב

באמצעות קידום ממומן בגוגל ניתן להתברג במקומות טובים בחיפוש גם בגוגל וגם בגוגל. על מנת לעשות זאת, יש לשלב בין המאמצים של קידום אורגני גם באתר, גם בערוץ, וגם לעשות הגדרה נכונה של קמפיין הקידום שלכם. במידה והמוצר מיועד לגיל צעיר, יש להגדיר זאת במאפיינים (וגם לעשות סרטון שמדבר בשפה של קהל היעד שלכם).

גורמים חשובים נוספים שיכולים להשפיע על ביצועי הערוץ זה הפרופיל שלכם: הוא צריך לכלול תמונת רקע בממדים הנדרשים (2560X1440), תיאור קצר וקולע של הערוץ ומגוון קישורים רלוונטיים: אתר, אינסטגרם, טוויטר, ורשתות חברתיות אחרות שבהם אתם משקיעים את מאמצי הקידום שלכם.

כך תפיקו את המרב מיוטיוב בכלל מאמצי הקידום שלכם

במסגרת שיווק ביוטיוב, מקדמי אתרים רבים משקיעים את מלוא מרצם על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר במסגרת קידום ממומן בגוגל המאפשר להם להגיע לכמה שיותר אנשים. פרסום ממומן של עמוד נחיתה שבו יש וידיאו מוטמע מיוטיוב זו דוגמה טובה לכך.

כך ניתן לעשות הצלבת נתונים מהקמפיין לבין הסטטיסטיקות של הסרטון בממשק של יוטיוב – וניתן לדעת הרבה יותר על תהליך ההמרה שלכם: כמה אנשים הגיעו לעמוד? כמה צפו בסרטון? כמה הומרו לעסקאות? נתונים מלאים ומקיפים מאפשרים להגיע לתוצאות טובות יותר במסגרת AB Testing ושינויים במנגנוני הקידום המתמשכים.

הבנה של מנגנוני הפעילות של גוגל ויוטיוב תעזור לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר בהליך הקידום.

לפגישת היכרות וייעוץ בנושא שיווק ביוטיוב או שיווק ברשתות חברתיות מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן