איך לקדם ערוץ יוטיוב

איך לקדם ערוץ יוטיוב בלי להתבלבל

כבעלי עסק אתם לא חושבים על זה בכלל, אבל כדאי ואף הכי מומלץ שיהיה לכם ערוץ יוטיוב משלכם. למה בעצם? כי כולם, כולל כולם פשוט נמצאים ביוטיוב. הילדים, ההורים, ההורים של ההורים, האחיינים, וכל מי שאתם יכולים לחשוב עליו. זה די ברור גם למה, סרטוני וידאו הם סרטונים שיווקיים שקל לצפות בהם.

הם לא מצריכים טכנולוגיה חדשנית מדי ויוטיוב עצמו מקודם על ידי גוגל בצורה אפקטיבית. כשגם לא צריך ללמוד יותר מדיך איך לקדם ערוץ יוטיוב. יחד עם זאת, כן מומלץ לעשות זאת עם המומחים והמקצועיים ביותר בתחום.

איך לקדם ערוץ יוטיוב – שלבי בניית הערוץ

  • שלב ראשון – הקמה

הקמה של ערוץ יוטיוב פורמלי הוא השלב הראשוני והחשוב ביותר. להקמה של ערוץ יוטיוב יש כמה מטרות:

  • ערוץ שיווקי המזמין קהל יעד רלוונטי
  • הוצאת הגולשים אל קישורים חיצוניים (דף פייסבוק, אתר, דף נחיתה, אינסטגרם וכו')
  • יצירת מוניטין חיובי ברשת
  • הטמעת נוכחות ברשת

 

  • שלב שני – עיצוב הערוץ

עיצוב גרפי של הערוץ יעניק לכם רשמיות, יזמין את הגולשים המתאימים ויגרום לכם להיראות הכי אמינים ורציניים. קאבר איכותי ברזולוציה גבוהה, תמונת ערוץ מתאימה, ועדכון תגיות בהתאם. כל אלו לא רק יקדמו את הערוץ במנוע החיפוש ברמת התגיות, אלא גם פשוט יראו טוב, פורמלי, ורציני.

  • שלב שלישי – תיאור הערוץ

זהו למעשה דף האודות שלכם. כאן אתם לא צריכים לחסוך בפרטים על המותג, השירות, המוצר והעסק שלכם. כאן אתם צריכים לכתוב אודות מסודר, פורמלי, ולשלב בתוכו גם תגיות מתאימות לצורך הקידום בSEO. לא תאמינו עד כמה זה חשוב גם כחלק מבחינת איך לקדם ערוץ יוטיוב וגם מבחינת הענקת מידע לגולשים שלכם.

  • רגע לפני הקידום – צרו תוכן איכותי

אל תתחילו לבצע קידום צפיות ביוטיוב או פרסום ממומן ביוטיוב לפני שיש לכם תוכן איכותי בערוץ. מהרגע שתעמיסו תוכן, בצעו סידור פלייליסיטים שיעשה לכם סדר בסרטונים. הפלייליסטים יאפשר לגולשים שלכם לראות את הסרטונים באופן מסודר. זה פחות תורם ברמת שיווק ברשתות חברתיות או פרסום ביוטיוב ברמת קידום צפיות או אורגני וממומן אבל זה עושה סדר, נראה פורמלי ובונה אתכם כמותג רציני.

  • צרו טריילר

סרטונים שיווקיים הם כוח. טריילר איכותי, שיווקי, מקצועי יעניק לכם יתרון על פני ערוצים אחרים. תוכלו לקדם אותו דרך קידום סרטונים ביוטיוב או קידום ביוטיוב שהוא אורגני או ממומן. זה למעשה, הא' ב' של איך לקדם ערוץ יוטיוב איכותי.

איך לקדם ערוץ יוטיוב – איזה תוכן הכי כדאי להעלות לערוץ?

כעת כשהערוץ כבר קיים, יש בו תוכן, יש בו את הבסיס הכי אפקטיבי בנוגע לכל מה שקשור לתחום של איך לקדם ערוץ יוטיוב ושכרתם אפילו אנשי מקצוע עבור שיווק ברשתות החברתיות כל מה שצריך לעשות זה לבצע אופטימיזציה לתוכן ולראות איזה תוכן הכי מתאים.

הסרטונים באופן כללי פשוט חייבים להיות מותאמים לקהל היעד שלכם. כך שאם כבר ביצעתם לפני פרסום ביוטיוב או לפני קידום ביוטיוב ממומן או אורגני פילוח קהל יעד, החיים שלכם הופכים להיות קלים יותר.

חשוב שתדעו, שיש תכנים המתאימים יותר לגוגל, ופחות ליוטיוב, ולהיפך כמובן. על מנת שתוכלו לספק תוכן איכותי לקהל היעד שלכם בצעו מחקר מילים גם בתוך יוטיוב עצמה. ישנן תוכנות חיצוניות שתוכלו לעשות זאת דרכן ללא מורכבות דיגיטלית או טכנית. אך אם אתם מסתייעים בסוכנות דיגיטל, בקשו מהם לעשות זאת.

בכל מה שקשור לאופטימיזציה חשוב שלא תתפשרו על כותרות. לכותרות שלושה תפקידים מהותיים בערוץ שלכם:

  • לגרום לגוגל להציג את הסרטון בחיפושי גוגל
  • לגרום לגוגל להציג את הסרטונים במנועי חיפוש גם שאינם גוגל
  • לגרום לגולשים ללחוץ על הסרטון שלכם

פרסום ברשתות החברתיות עם חברת facemarketing לשיווק דיגיטלי יעניק לכם את הפיתרון האמיתי לשיווק הדיגיטלי שאתם צריכים, תוך כדי שתחסכו את ההתעסקות בשיווק ובפרסום, ותתפנו לניהול העסק שלכם כשאתם יודעים שהפרסום נמצא בידיים בטוחות ונכונות. בין אם מדובר בקידום ערוץ יוטיוב, ובין אם מדובר בפרסום רשתות חברתיות או קידום ברשתות החברתיות. את הטיפול בלידים נשאיר לכם, את הפרסום, השאירו לנו. אתם בידיים טובות. 

איך לקדם ערוץ יוטיוב – שאלות ותשובות

  • איך גורמים למנויי הערוץ לעלות?

ממש כמו בקידום אורגני בגוגל, כשאתם רוצים להעלות את כמות מנויי הערוץ שלכם התנועה המרובה והמעורבות יסייעו לכם. תוכלו לעשות זאת גם באמצעות קידום צפיות ביוטיוב וגם דרך קידום סרטונים ביוטיוב. אך בקידום אורגני ויצירת מעורבות תוכלו לבצע זאת באופן שבו התוצאות ישמרו לזמן ארוך יותר.

  • איך לצור תוכן מעניין?

תהיו עכשוויים. לדוגמא, אם כולם עכשיו מדברים על עבודה מהבית בגלל הקורונה, תמנפו את הנושא לסרטונים שיווקיים הומוריסטיים בתחום.

  • למה לא לקדם לבד?

זה לא שאנחנו חושבים שאתם לא יכולים. יחד עם זאת, אם אינכם עוסקים באופן קבוע בתחום של שיווק ברשתות חברתיות, ולא מבצעים באופן שוטף פרסום ביוטיוב או יודעים בוודאות איך לפרסם ביוטיוב אין באמת סיבה. בטח ובטח כאשר אתם מנהלי המותג, או בעלי החברה. לשם כך ישנה חברת פרסום דיגיטלית שההתמחות שלה היא קידום ביוטיוב. השאירו לה את הפרסום, ואתם תוכלו לטפל בלידים שתקבלו בעקבות הפרסום.

קידום צפיות ביוטיוב
קידום צפיות ביוטיוב

קידום צפיות ביוטיוב – הדרך הפופולרית ביותר לנוכחות ברשת כולם, כולל כולם נמצאים היום ביוטיוב. בין אם כצופים, בין אם ככוכבי רשת ובין אם כמפרסמים. זאת הסיבה שהנושא של קידום

קרא עוד »
קידום סרטונים ביוטיוב
קידום סרטונים ביוטיוב

קידום סרטונים ביוטיוב בצורה המיטבית שיווק דיגיטלי מהווה כיום את הדרך הטובה ביותר לפרסום רחב היקף של כל עסק באשר הוא. כיום ניתן למצוא באינטרנט מגוון פלטפורמות שונות הרלוונטיות לצורך

קרא עוד »
קידום ממומן ביוטיוב
קידום ממומן ביוטיוב

קידום ממומן ביוטיוב באמצעות שימוש בסרטונים ייעודיים מהווה אמצעי פרסום בעל אחוזי הצלחה גבוהים מאוד לקידום ופרסום עסקים וחברות. יוטיוב מהווה את הפלטפורמה מספר 1 בעולם עבור צפייה והעלאה של

קרא עוד »
קידום ביוטיוב
קידום ביוטיוב

קידום ביוטיוב – אורגני או ממומן? לא פעם כאשר מחפשים מידע במנוע חיפוש כלשהו לרבות גוגל, מקבלים תוצאות וידאו מתוך יוטיוב. הסיבה לכך היא שלא מעט מפרסמים בוחרים לבצע אופטימיזציה

קרא עוד »
שיווק ביוטיוב
שיווק ביוטיוב

כיצד שיווק ביוטיוב יכול לקדם אתכם? שיווק ביוטיוב ניתן לעשות בשני מסלולים: האורגני והממומן. כמו כן, תמיד ניתן לשלב בין השניים, גם לעשות קידום אורגני כללי, וגם לתת בוסט לסרטונים

קרא עוד »
error: Alert: Content is protected !!
דילוג לתוכן