קידום ממומן ביוטיוב

קידום ממומן ביוטיוב באמצעות שימוש בסרטונים ייעודיים מהווה אמצעי פרסום בעל אחוזי הצלחה גבוהים מאוד לקידום ופרסום עסקים וחברות. יוטיוב מהווה את הפלטפורמה מספר 1 בעולם עבור צפייה והעלאה של תוכן וידיאו. נתוני השימוש ביוטיוב גם בישראל הם גבוהים מאוד ולכן, שיווק ביוטיוב הוא כדאי מאוד עבור כל עסק. על פי מחקרים, לווידאו יש כח כאשר הוא מהווה כלי לפרסום וקידום העסקים. הוא מגרה את מוח האדם מכל פונקציה קריאטיבית אחרת.

אם החלטתם ללכת על קידום ממומן ביוטיוב, אין ספק שעשיתם את הבחירה הנכונה. כעת כל מה שאתם צריכים לעשות זה ללמוד את כל מה שחשוב על קידום ביוטיוב ועל הפלטפורמה בכלל בכדי שהקידום שתעשו באמצעותה יעניק לכם את התוצאות המקסימליות.

למה דווקא קידום ממומן ביוטיוב?

אם אתם תוהים למה דווקא פרסום ביוטיוב ולמה דווקא קידום ממומן ביוטיוב, אין ספק שיוטיוב הוא בעל יתרונות רבים כערוץ פרסומי. ראשית כל, החשיפה החודשית ליוטיוב מגיעה ל3.5 מליון משתמשים בחודש בישראל. כלומר, אוכלוסייה משמעותית מאוד נחשפת מדי חודש לתכנים שונים ביוטיוב. בין אם מדובר בנשים, גברים או ילדים, הרי שכולם מצויים ביוטיוב וצופים שם בתכנים. התכנים שיש בווידאו מתאימים לכל גיל, מגדר ועוד.

יוטיוב נגישה לכלל האוכלוסייה גם מהסמרטפון ועל אף שניתן לחלק את המשתמשים ביוטיוב למשתמשים כבדים יותר אשר צורכים כמויות משמעותיות יותר של תוכן ביוטיוב ולמשתמשים קלים יותר, עדיין מדובר על כמות משמעותית של אוכלוסייה שנחשפת באופן כזה או אחר לתכני הוידיאו המועלים ביוטיוב. באמצעות קידום ממומן ביוטיוב, ניתן להגיע אל לקוחות פוטנציאליים רבים מאוד. גם לקוחות פוטנציאלים אשר גולשים דקות בודדות ביוטיוב ונחשפים אל המודעה שלכם, יכולים תוך שניות לבחור דווקא במוצרים או בשירותים שלכם.

קידום ממומן ביוטיוב – איך עושים את זה?

אם אתם שואלים את עצמכם איך לפרסם ביוטיוב, כדאי שתדעו שמדובר על תהליך פשוט למדי. פרסום המודעות הממומנות ביוטיוב מתבצע כמו הקידום הממומן בגוגל. כמו כן, אם יש לכם חשבון גוגל אדוורדס, תוכלו להשתמש בו לצורך יצירת מודעה ממומנת ביוטיוב. ניתן ליצור מספר סוגים של מודעות ממומנות לצורך פרסום ביוטיוב:

מודעה אשר מופיעה בצד של הסרטון או בתוך הסרטון- מדובר על מודעות פופולאריות מאוד שכן, היחס בין הפוטנציאל של ההקלקות לבין המחיר המוצע על מודעה מסוג זה הופך אותה לאטרקטיבית מאוד.

סוג נוסף של מודעה היא מודעה אשר תופיע לפני הצפייה בסרטונים שונים, כאשר לא תהיה אופציה לדלג עליה לאחר כמה שניות. מדובר על מודעות שיש להן פוטנציאל גבוה להקלקות אך יחד עם זאת מרבית הצופים לא מאוד מחבבים אותן.

סוג נוסף של מודעות הן מודעות שניתן לדלג עליהן. מדובר על מודעות יחסית זולות ביחד לשאר סוגי המודעות שניתן למצוא ביוטיוב שכן, המפרסם ישלם על המודעה רק במידה והצופה יבחר לצפות ביותר מחצי דקה של המודעה. יחד עם זאת, מכיוון שיש אופציה לדלג על המודעה ומכיוון שמודעות לרוב מטרידות את הצופים ביוטיוב, אם המודעה לא תהיה מאוד אטרקטיבית, איכותית ומושכת, הצופה יבחר לדלג עליה ולא להמשיך ולצפות בה.

כיצד מבצעים פרסום ממומן איכותי ביוטיוב

קידום ביוטיוב הוא דבר חשוב מאוד עבור כל עסק שמעוניין לקבל חשיפה משמעותית. בדיוק כמו שעסק מעין זה לא ידלג על האופציה של שיווק ברשתות חברתיות בשל החשיבות של שיווק מעין זה, כך הוא חייב להבין כי אין כמו קידום ממומן ביוטיוב בכדי לשווק את העסק בצורה הטובה ביותר ולסייע לו לקבל חשיפה משמעותית מאוד בקרב קהל היעד שלו. כמובן שחשוב מאוד ללמוד את כל מה שצריך על קידום ממומן ביוטיוב וכן, ללמוד כיצד לבצע אותו בצורה היעילה ביותר.

חשוב מאוד לתחום את גבולות הקמפיין הממומן שתיצרו ביוטיוב מבחינת זמן הפרסום האידאלי לפרסום המודעות שלכם, מבחינת קהל היעד הרלוונטי עבור פרסום המודעות ועוד. חשוב מאוד שתדעו שכדאי להעדיף חשיפה איכותית מאשר חשיפה רבה מדי. כמו כן, בנוסף לקידום אתרים, יש צורך להשקיע לא מעט בתוכן של המודעה. אין ספק שמודעה לא מספיק אטרקטיבית הן מבחינת התוכן שהיא מציעה והן מבחינת האטרקטיביות הוויזואלית שלה, לא תהיה מודעה מספיק מושכת שגולשים יבחרו לצפות בה.

פרסום ממומן ביוטיוב מאפשר במהלך הקמפיין לצפות בחלוקה של פורמטים שונים אשר בהתאם אליהם ניתן לזהות את הכלי שיהיה הכי יעיל לפרסום. יוטיוב מאפשרת להבין את האפקטיביות של זמני פרסום שנים, איזה קהלי יעד צפו במודעה או הקליקו על המודעה, כך שבהתאם לנתונים השונים שיוטיוב מציעה תוכלו לבצע אופטימיזציה לקמפיין שלכם בכל עת.

מומלץ מאוד להתחיל בסרטון או במודעה ממוקדים לקהל יעד מוגדר ורק לאחר מכן להרחיב את החשיפה של הסרטון או המודעה באמצעות המערכת של יוטיוב. כמו כן, חשוב מאוד שתזכרו שאם אינכם יודעים מספיק כיצד לבצע קידום ממומן ביוטיוב, אך עדיין מבינים את הערך של הדבר, כדאי לכם לבחור באנשי המקצוע שיסייעו לכם ליצור קמפיין ממומן איכותי ביוטיוב שבהחלט יכול לסייע לקדם את העסק שלכם.

קידום צפיות ביוטיוב
קידום צפיות ביוטיוב

קידום צפיות ביוטיוב – הדרך הפופולרית ביותר לנוכחות ברשת כולם, כולל כולם נמצאים היום ביוטיוב. בין אם כצופים, בין אם ככוכבי רשת ובין אם כמפרסמים. זאת הסיבה שהנושא של קידום

קרא עוד »
איך לקדם ערוץ יוטיוב
איך לקדם ערוץ יוטיוב

איך לקדם ערוץ יוטיוב בלי להתבלבל כבעלי עסק אתם לא חושבים על זה בכלל, אבל כדאי ואף הכי מומלץ שיהיה לכם ערוץ יוטיוב משלכם. למה בעצם? כי כולם, כולל כולם

קרא עוד »
קידום סרטונים ביוטיוב
קידום סרטונים ביוטיוב

קידום סרטונים ביוטיוב בצורה המיטבית שיווק דיגיטלי מהווה כיום את הדרך הטובה ביותר לפרסום רחב היקף של כל עסק באשר הוא. כיום ניתן למצוא באינטרנט מגוון פלטפורמות שונות הרלוונטיות לצורך

קרא עוד »
קידום ביוטיוב
קידום ביוטיוב

קידום ביוטיוב – אורגני או ממומן? לא פעם כאשר מחפשים מידע במנוע חיפוש כלשהו לרבות גוגל, מקבלים תוצאות וידאו מתוך יוטיוב. הסיבה לכך היא שלא מעט מפרסמים בוחרים לבצע אופטימיזציה

קרא עוד »
שיווק ביוטיוב
שיווק ביוטיוב

כיצד שיווק ביוטיוב יכול לקדם אתכם? שיווק ביוטיוב ניתן לעשות בשני מסלולים: האורגני והממומן. כמו כן, תמיד ניתן לשלב בין השניים, גם לעשות קידום אורגני כללי, וגם לתת בוסט לסרטונים

קרא עוד »
דילוג לתוכן