קידום צפיות ביוטיוב

קידום צפיות ביוטיוב – הדרך הפופולרית ביותר לנוכחות ברשת

כולם, כולל כולם נמצאים היום ביוטיוב. בין אם כצופים, בין אם ככוכבי רשת ובין אם כמפרסמים. זאת הסיבה שהנושא של קידום צפיות ביוטיוב הפך להיות כל כך מבוקש, כי כולם פשוט ביוטיוב. האפליקציה הפופולרית של סרטוני הוידאו הפכה כיום כתחליף לכבלים לחלק מהאוכלוסיה. כתחליף לתכניות הילדים, תחליף לערוצי המוזיקה, וכתחליף לסרטונים הומוריסטיים לצורך פרסום ושיווק. או כל סרטון שיווקי זה או אחר. איך תוכלו לבצע קידום צפיות איכותי ואיך תבחרו את חברת הפרסום הרלוונטית? מיד תדעו את הכל.

קידום צפיות ביוטיוב – מה המטרה של ערוץ יוטיוב?

נתחיל מכך שכל קידום צפיות ביוטיוב איכותי מתחיל בערוץ יוטיוב איכותי. זאת אמרת שלפני שאנחנו מתחילים עם קידום והשקעה בקמפיינים בין אם ממומנים ובין אם קידום אורגני מומלץ שנבנה את התוכן בצורה איכותית.

כשאנחנו מקימים ערוץ יוטיוב איכותי עם חברת פרסום ביוטיוב או לבד מומלץ שנחשוב מהן המטרות שלנו. ותוך כך, נבנה את התוכן שלנו בצורה מתאימה. המטרות הן לרוב:

  • בניית ערוץ יוטיוב איכותי ומזמין
  • משיכת גולשים והוצאתם מהערוץ אל קישורים חיצוניים (דפי נחיתה, אתר, דפי מכירה ועוד)
  • תנועה לרשתות חברתיות
  • קבלת לידים חמים
  • יצירת תוכן שיווקי עבור מיתוג
  • עוד דרך להטמעת נוכחות ברשת

קידום צפיות ביוטיוב – במה להתמקד בבניית הערוץ?

לצורך בניית ערוץ יוטיוב מקצועי ואיכותי שימשוך גולשים, צריך למתג אותו בהתאם:

  • תמונת ערוץ איכותית ומקצועית

ממש כמו תמונת פרופיל באינסטגרם ובפייסבוק בין אם על דף מקצועי ובין אם על דף אישי, גם כאן מומלץ שתהיה לכם תמונת ערוץ איכותית. על הגדלים, הצבעים המתאימים והסגנונות תוכלו לבדוק עם אנשי המקצוע בתחום.

  • באנר ערוץ איכותי

באנר ברזולוציה טובה וכזה שנבנה על ידי גרפיקאיים מקצועיים לצורך מיתוג אמיתי יראה לקהל שלכם שאתם רציניים. על הבאנר למשל להיות בגודל מתאים (תוכלו להתייעץ עם חברת הפרסום ששכרתם על הגדלים) ולהתכתב עם שפת המותג. שפת המותג היא השפה שבה אתם משתמשים בשאר הרשתות החברתיות שלכם. שפת המותג כוללת צבעים, פונטים, לוגו, מיתוג כללי ועוד.

  • תיאור ערוץ

כאשר אתם בונים את תיאור הערוץ שימו בתוכו גם את מילות המפתח הרלוונטיות. ובנוסף, יש לכלול בתוכו קישורים חיצוניים לשאר הרשתות החברתיות שלכם, לאתר שלכם, לדפי הנחיתה ובעצם לכל מה שמגדיר אתכם. כל מי שעוסק בתחום של שיווק ברשתות חברתיות יודע שגם קידום צפיות ביוטיוב הוא כרטיס ביקור. ולכן, כל המידע שלכם חייב להיות בתוך ערוץ היוטיוב. החל ממספר הטלפון, הכתובת, מענה לשירות לקוחות על סמך קישורים ועד לכל ערוץ ברשתות החברתיות שקיים.

  • הנעה לפעולה

הדבר הכי חשוב שצריך להיות בתוך ערוץ היוטיוב שלכם היא הנעה לפעולה, הרשמה לערוץ, הרשמה לניוזלטר, ועוד. 

על פלייליסטים, סרטונים ומה שביניהם

אחד האלמנטים הראשוניים שאתם צריכים לצור על מנת שיהיה לכם ערוץ יוטיוב ממותג ואיכותי הם סרטון טריילר ופלילייסט איכותיים. שני אלו יסייעו לכם בכל מה שקשור אל קיום צפיות ביוטיוב היות והם מתמקדים בנושא של קידום סרטונים ביוטיוב באופן מקצועי.

הקידום נעשה באופן עקיף בשימוש בפלייליסט ואף ביצירת טריילר לערוץ הרשמי. כדי שיהיה לכם קל יותר, נסביר כל דבר מהו מה:

  • פלייליסטים

הפלייליסטים עושים סדר בסרטונים על סמך נושא או סדרות של הסרטונים. ובכך הם מסייעים לגולשים למצוא את הסרטונים באופן קל ומהיר. לא מדובר כאן על פרסום ממומן ביוטיוב או קידום ביוטיוב לצורך משיכת טראפיק, אלא בסך הכל בסדר יעיל ובעיקר עבור ערוצים פורמליים שיש להם כמות סרטונים גדולה.

  • טריילר

הטריילר הוא לא דבר מורכב מדי, ולמעשה מומלץ שתייצרו אותו ממש בתחילת דרככם כדי שיהיה לכם איך לשווק את הערוץ בצורה קלה יותר. הטריילר הוא למעשה סרטון המסביר עליכם, ועל הערוץ שלכם. הוא צריך גם לכלול תיאור קצרצר כולל מילות מפתח מתאימות וקישור לאתר הפורמלי שלכם.

פרסום ברשתות החברתיות עם facemarketing יעניק לכם את הפיתרון האמיתי לשיווק הדיגיטלי שאתם צריכים, תוך כדי שתחסכו את ההתעסקות בשיווק ובפרסום, ותתפנו לניהול העסק שלכם כשאתם יודעים שהפרסום נמצא בידיים בטוחות ונכונות. את הטיפול בלידים נשאיר לכם, את הפרסום, השאירו לנו. אתם בידיים טובות.

קידום צפיות ביוטיוב – שאלות ותשובות

  • איך מקדמים סרטונים ביוטיוב

כעת כשכבר הבסיס של הערוץ קיים ויש סרטונים רלוונטיים לקהל היעד שלכם, אתם במקום הנכון. באופן כללי, האלגוריתמים של יוטיוב דומים מאד לאלגוריתמים של גוגל. כך שהסרטונים שעולים ליוטיוב מופיעים גם בתוצאות גוגל. זה אומר שכל חוקי הקידום חלים גם על הסרטונים כולל מילות מפתח רלוונטיות, קמפיינים ממומנים וגם קידום אורגני.

  • למה לכותרות יש תפקיד חשוב בקידום?

לכותרות באופן כללי מאז ומתמיד היה תפקיד מהותי בקידום. בין אם זה קידום צפיות ביוטיוב ובין אם זה קידום רגיל בגוגל. לכותרות בסרטונים יש שני תפקידים:

  1. הזמנת הגולשים ללחוץ על הסרטון
  2. לגרום ליוטיוב להציג את הסרטון שלכם עבור חיפושים רלוונטיים
  • האם כתוביות מקדמות צפיות ביוטיוב?

בכל מה שקשור אל קידום ביוטיוב לכתוביות יש תפקיד מינורי. הן לא חובה, אך הן גם לא מזיקות. ובאופן כללי הן פשוט גורמות לגולשים להישאר יותר זמן בסרטון. בכלל, כל סרטון שיש לו כתוביות הוא סרטון איכותי יותר וידידותית יותר.

  • איך מגדילים מעורבות בסרטוני יוטיוב?

הדרך הקלה ביותר היא האורגנית, לדבר עם הקהל שלכם בגובה העיניים. בקשו מהגולשים שלכם להירשם לערוצים, צרו הנעה לפעולה. וגרמו להם אפילו תוך כדי יצירת דיון בתגובות ליצור מעורבות זו או אחרת. תוכלו לעשות זאת גם בקידום הממומן.

איך לקדם ערוץ יוטיוב
איך לקדם ערוץ יוטיוב

איך לקדם ערוץ יוטיוב בלי להתבלבל כבעלי עסק אתם לא חושבים על זה בכלל, אבל כדאי ואף הכי מומלץ שיהיה לכם ערוץ יוטיוב משלכם. למה בעצם? כי כולם, כולל כולם

קרא עוד »
קידום סרטונים ביוטיוב
קידום סרטונים ביוטיוב

קידום סרטונים ביוטיוב בצורה המיטבית שיווק דיגיטלי מהווה כיום את הדרך הטובה ביותר לפרסום רחב היקף של כל עסק באשר הוא. כיום ניתן למצוא באינטרנט מגוון פלטפורמות שונות הרלוונטיות לצורך

קרא עוד »
קידום ממומן ביוטיוב
קידום ממומן ביוטיוב

קידום ממומן ביוטיוב באמצעות שימוש בסרטונים ייעודיים מהווה אמצעי פרסום בעל אחוזי הצלחה גבוהים מאוד לקידום ופרסום עסקים וחברות. יוטיוב מהווה את הפלטפורמה מספר 1 בעולם עבור צפייה והעלאה של

קרא עוד »
קידום ביוטיוב
קידום ביוטיוב

קידום ביוטיוב – אורגני או ממומן? לא פעם כאשר מחפשים מידע במנוע חיפוש כלשהו לרבות גוגל, מקבלים תוצאות וידאו מתוך יוטיוב. הסיבה לכך היא שלא מעט מפרסמים בוחרים לבצע אופטימיזציה

קרא עוד »
שיווק ביוטיוב
שיווק ביוטיוב

כיצד שיווק ביוטיוב יכול לקדם אתכם? שיווק ביוטיוב ניתן לעשות בשני מסלולים: האורגני והממומן. כמו כן, תמיד ניתן לשלב בין השניים, גם לעשות קידום אורגני כללי, וגם לתת בוסט לסרטונים

קרא עוד »
error: Alert: Content is protected !!
דילוג לתוכן