קידום סרטון ביוטיוב – נוכחות איכותית ברשת

גם אם אתם פחות מאורים בתחום, כולם נמצאים כיום ביוטיוב. בין אם אתם צופים בסרטונים, ובין אם אתם כוכבי סרטונים. ולכן קידום סרטון ביוטיוב הפך להיות דבר מאד פופולרי. כי כולם שם. אותה אפליקציה פופולרית וותיקה שהתחילה בתור תחליף לסרטים או סדרות, ותכניות ילדים. או תחליף לקבלת קליפים מוזיקליים, הפכה למעצמה ענקית של פלטפורמה שיווקית. איך תבצעו קיום עבורה סרטון שלכם ותצליחו גם אתם? מיד נגלה הכל.

קידום סרטון ביוטיוב – מהי המטרה שלכם?

ראשית, חשוב להבין, קידום סרטון ביוטיוב איכותי מתחיל כאשר יש ערוץ יוטיוב איכותי משמע, לפני שמתחילים לבצע פרסום ביוטיוב או שיווק ביוטיוב חשוב להכין ערוץ שיש בו מבנה תוכן איכותי המתאים עבור קידום ממומן ביוטיוב או בכלל. 

בהקמת ערוץ המתאים לצורך קידום ביוטיוב או לצורך שיווק ברשתות חברתיות בכלל מומלץ לפני הכל להבין מהי מטרת הערוץ. לרוב, מטרות הערוץ הן:

  • בניה של ערוץ יוטיוב מזמין, שיווקי ואיכותי
  • קבלת תנועה של קהל יעד ייחודי לערוץ, והוצאתו אל קישור חיצוני
  • הזרמת תנועה אל הרשתות החברתיות
  • קבלת לידים איכותיים
  • יצירה של תוכן שיווקי לצורך מיתוג
  • הטמעת נוכחות שיווקית ברשתות בפרט וברשת בכלל

קידום סרטון ביוטיוב – איך בונים ערוץ איכותי?

על מנת שהערוץ שלכם יהיה מזמין, שיווקי ואיכותי חשוב למתג אותו באופן רלוונטי:

  • יצירה של תמונת ערוץ מקצועית איכותית

כמו שיש לכם תמונה איכותית ברשתות החברתיות, גם בערוץ היוטיוב שלכם מומלץ שתהיה תמונה איכותית עם סגנונות, צבעים וגדלים הרלוונטיים למיתוג התחום שלכם.

  • באנר לערוץ

באנר איכותי המותאם רזולוציה ונבנה על ידי גרפיקאי מקצועי יעניק לכם מיתוג אמיתי. ברמת נראות, הערוץ יראה איכותי וממותג. ברמת איכות, הוא יתאים לשפה הגרפיקאית של הערוץ שלכם וישתלב נהדר עם השפה של המותג.

  • תיאור ערוץ יוטיוב

ככלל, כל מה שקשור לנושא של שיווק ביוטיוב חשוב שיהיה לו בסיס איכותי. לכן תיאור ערוץ הוא חשוב ביותר גם שיווקית, וגם ברמת הנראות. בניית התיאור חייב לכלול בתוכו גם קישורים חיצוניים ליתרת הרשתות החברתיות, לאתר, לדף הנחיתה ולכל דף ברשת המגדיר אתכם. קידום סרטון ביוטיוב איכותי הוא כמו שיווק ברשתות חברתיות שנותן חשיפה, כל פרסום ביוטיוב בין אם קידום ממומן ביוטיוב ובין אם לא, חייב ערוץ איכותי המעניק בסיס טוב לכל המערך השיווקי.

  • הנעה לפעולה כמו שצריך

במערך קידום סרטון ביוטיוב חשוב לבצע גם הנעה לפעולה שתגרום לתנועה והזרמת גולשים. הרשמה לניוזלטר, הרשמה לאתר, הרשמה לערוץ, יצירת תמריצים ועוד.

הפלייליסטים, הסרטונים וערוץ היוטיוב שלכם

האלמנט הראשוני שצריך לצור כדי שיהיה לכם בסיס טוב עבור קידום סרטון ביוטיוב הוא סרטון טריילר מקצועי ופלייליסט. אלו יסייעו לקדם את כל הסרטונים בערוץ ויעלו את כמות הצפיות.

קידום סרטון ביוטיוב או כל קידום ערוץ נעשים בצורה עקיפה דרך שימוש בפלייליסטים וגם ביצירה של טריילרים רשמיים. מהו הפלייליסט ומהו הטריילר, נסביר:

  • פלייליסט

הפלייליסט עושה לכם סדר בסרטוני הערוץ כאשר הוא מתמקד בנושא ספציפי, או סדרה של סרטונים. בכך, הוא מסייע לגולשים למצוא את התוכן האיכותי בערוץ שלכם בצורה קלה ומהירה. זהו לא קידום ממומן ביוטיוב או פרסום ביוטיוב לצורך קבלת טראפיק. אלא סדר אפקטיבי עבור ערוץ שיש בו כמות תוכן גבוהה במיוחד.

  • הטריילר

טריילר הוא לא מורכב, והכי חשוב לייצר אותו בתחילת הדרך ובאופן מקצועי. הטריילר יעזור לכם לשווק את ערוץ היוטיוב שלכם באופן קל. לבצע קידום סרטון ביוטיוב בצורה איכותית, היות והוא למעשה הפתיחת שמסביר על המותג. עליו לכלול תיאור קצר המתאים למילות המפתח ולקישור של האתר הרשמי.

גם כאשר אנחנו מדברים על קידום סרטון ביוטיוב חשוב שכל פעולה של שיווק ברשתות חברתיות בין אם יוטיוב, בין אם פייסבוק ובין אם אינסטגרם תיעשה על ידי חברה מקצועית בעלת מומחיות בתחום. חברה מקצועית תדע למצב אתכם במקומות הנכונים, ולהעניק לכם את הנוכחות האיכותית ברשת שלה אתם זקוקים. אל תתפשרו על איכות השירות שאתם מקבלים.

פרסום ברשתות החברתיות עם facemarketing יעניק לכם את הפיתרון האמיתי לשיווק הדיגיטלי שאתם צריכים, תוך כדי שתחסכו את ההתעסקות בשיווק ובפרסום, ותתפנו לניהול העסק שלכם כשאתם יודעים שהפרסום נמצא בידיים בטוחות ונכונות. את הטיפול בלידים נשאיר לכם, את הפרסום, השאירו לנו. אתם בידיים טובות.

קידום סרטון ביוטיוב – שאלות ותשובות:

  • מהי שפת מותג?

שפת מותג היא למעשה כל השפה הגרפית שאתם משתמשים ברשת, וברשתות החברתיות. לוגו, תמונות קאבר, סגנון תמונות. וגם כמובן סגנון טקסטים שיווקיים ומסרים שיווקיים.

  • האם לכותרות יש תפקיד מהותי בקידום סרטוני יוטיוב?

כותרות עבור קידום סרטון ביוטיוב הן חשובות מאד, ובכלל. יש להן תפקיד עיקרי בקידום. זה לא משנה אם זה קידום עבור צפיות ביוטיוב או אם זה קידום אורגני בגוגל. ולכן, חשוב להשקיע בהן מחשבה יצירתית ומעבר, להכין אותן בהתאם לדרישות.

קידום צפיות ביוטיוב
קידום צפיות ביוטיוב

קידום צפיות ביוטיוב – הדרך הפופולרית ביותר לנוכחות ברשת כולם, כולל כולם נמצאים היום ביוטיוב. בין אם כצופים, בין אם ככוכבי רשת ובין אם כמפרסמים. זאת הסיבה שהנושא של קידום

קרא עוד »
איך לקדם ערוץ יוטיוב
איך לקדם ערוץ יוטיוב

איך לקדם ערוץ יוטיוב בלי להתבלבל כבעלי עסק אתם לא חושבים על זה בכלל, אבל כדאי ואף הכי מומלץ שיהיה לכם ערוץ יוטיוב משלכם. למה בעצם? כי כולם, כולל כולם

קרא עוד »
קידום סרטונים ביוטיוב
קידום סרטונים ביוטיוב

קידום סרטונים ביוטיוב בצורה המיטבית שיווק דיגיטלי מהווה כיום את הדרך הטובה ביותר לפרסום רחב היקף של כל עסק באשר הוא. כיום ניתן למצוא באינטרנט מגוון פלטפורמות שונות הרלוונטיות לצורך

קרא עוד »
קידום ממומן ביוטיוב
קידום ממומן ביוטיוב

קידום ממומן ביוטיוב באמצעות שימוש בסרטונים ייעודיים מהווה אמצעי פרסום בעל אחוזי הצלחה גבוהים מאוד לקידום ופרסום עסקים וחברות. יוטיוב מהווה את הפלטפורמה מספר 1 בעולם עבור צפייה והעלאה של

קרא עוד »
קידום ביוטיוב
קידום ביוטיוב

קידום ביוטיוב – אורגני או ממומן? לא פעם כאשר מחפשים מידע במנוע חיפוש כלשהו לרבות גוגל, מקבלים תוצאות וידאו מתוך יוטיוב. הסיבה לכך היא שלא מעט מפרסמים בוחרים לבצע אופטימיזציה

קרא עוד »
שיווק ביוטיוב
שיווק ביוטיוב

כיצד שיווק ביוטיוב יכול לקדם אתכם? שיווק ביוטיוב ניתן לעשות בשני מסלולים: האורגני והממומן. כמו כן, תמיד ניתן לשלב בין השניים, גם לעשות קידום אורגני כללי, וגם לתת בוסט לסרטונים

קרא עוד »
דילוג לתוכן