האם שיווק בפייסבוק מתאים לכולם?

האם שיווק בפייסבוק מתאים לכולם?

משכנעים אתכם כל הזמן שפייסבוק הוא המקום האולטימטיבי בשבילכם לצורך פרסום בפייסבוק בעיקר? בואו נבדוק אם אתם אכן מתאימים לכך, וכיצד בדיוק ליהנות מיתרונות הפלטפורמה הזאת כדי לזכות לעוד לקוחות ומוניטין חיוביים. ראשית, יש לדעת שיש מעט מאוד עסקים שאין צורך לפרסם אותם בפייסבוק וכולם נובעים מעצם היותם עסקים שלא מגייסים לקוחות בצורה כזאת אלא באים אליהם בדרך שונה.

זה נכון לחברות ביטחוניות למיניהן או עסקים מאוד ייעודיים שפרופיל הלקוחות שלהם מחייב דרכים אחרות לקידום. שנית, אין ספק כי קידום בפייסבוק מצוין לרוב העסקים, משום שלפלטפורמה זאת התפתחה היום בצורה כזאת שהיא מציעה כמעט לכל עסק את הדרכים שלו למצוא לקוחות ולחזק את מעמדו. נסקור כאן כמה נקודות שכדאי לדעת עליהן ולנצל בצורה מיטבית.

למה שיווק בפייסבוק?

היום מובן מאליו שפייסבוק הפכה לזירת התכנסות שמחליפה את הרחוב של פעם, את בית הקפה השכונתי או כל מקום שבו אנחנו מחליפים פריטי מידע רלוונטיים. היום, רוב הלקוחות שלכם נמצאים במקום שבו כולם שואבים את החדשות שלהם ומנהלים התקשרויות אישיות שונות. זה יכול להיות הדף הפרטי שלהם, קבוצת עניין כלשהי או דף עסקי שבו מנהלים דיונים כלשהן על טיב המוצר או השירות.

לא בכדי העיתונות שואבת היום סיפורים מפייסבוק כדי לדווח עליהם ולעקוב אחר התפתחותם. פייסבוק מקילה גם על עיתונאים לדעת מה קורה ואם זה מגיע לעיתון זה אומר שגם אליכם יכולים להגיע במוקדם או במאוחר, בזכות שיווק קידום ממומן או שיתוף ויראלי או כל דרך אחרת שאיש הקידום המיומן שלכם הצליח להניע למענכם.

איך מקדמים בפייסבוק את העסק שלכם?

יש כמה דרכים שבהן אפשר להניע קידום בפייסבוק, ומכאן נגזרת גם ההתאמה של העסק שלכם לצורות הקידום שפייסבוק מציעה  לעסקים. הפלטפורמה הזאת מתאימה לכך משום שהיא מרוויחה מכך כסף, ולכן היא תעשה הכל כדי להקל על בעלי העסקים להגיע בדיוק רב לקהל המדויק שלהם. בגלל זה אתם יכולים למצוא בעזרת איש המקצוע הנכון את הקהל הייעודי שלכם באמצעות כלי טרגוט.

מדובר בכלי עבודה שפייסבוק העמידה לרשותכם לצורך קידום ממומן או אחר כדי לגעת באנשים שמחפשים אכם או הביעו עניין בתחומים שלכם ולכן אתם לא מבזבזים כסף בגלל שיווק בפייסבוק באמצעות מימון מודעות. תוכלו לראות את הפרמטרים היורדים לפרטים שמאפיינים את הקהל שלכם ותבינו למה תוכלו להגיע למצב שבו אתם מוכרים לאלפי אנשים שלפחות חלקם הוא לקוחות פוטנציאליים. אלה הלידים שאיתם אתם עובדים ומשכללים עוד יותר קידום ממומן לקמפיינים הבאים.

להגביר את המוניטין החיוביים שלכם

היום אנחנו חיים בתקופה שבה אנחנו רוצים גם להכיר את נותני השירותים ויצרני המוצרים שלנו ואנחנו רוצים גישה ישירה לשירות הלקוחות שלהם. קידום ממומן חושף לקוחות לדפים העסקיים שלכם ובהם אתם יכולים ליצור דיאלוג מפרה ונעים עם לקוחות, לשמוע מהם ישירות מה הם הרצונות והצרכים שלהם, לענות בתבונה על תלונות שלהם ולנהל משברים בצורה מעוררת הערכה וכבוד. אלה המוניטין החיוביים שמאפשרים שיווק בפייסבוק שעוזר לכם גם אם לא לוחצים באותו רגע על כפתור הקנייה.

שיווק בפייסבוק גם על ידי לקוחות מרוצים

קידום בפייסבוק יכול להיות לא רק קידום ממומן אלא גם הפצה ויראלית של לקוחות מרוצים שנהנו מכם ומהיחס שלכם. שיווק בפייסבוק יכול להיות גם פרסום חיובי על ידי אנשים שרוצים להמליץ עליכם בדף שלהם, להחמיא לכם, לספר את הסיפור שלכם, לעזור לכם או פשוט לפרגן לנותני שירותים טובים וגם זה ייחודי לפייסבוק כפלטפורמה אנושית וחברתית ולא רק מסחרית.

לפגישת היכרות, שיווק ברשתות חברתיות וייעוץ איך להזניק את העסק שלכם ברשתות החברתיות מוזמנים לפנות אלינו. ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה, להתקשר אלינו: 077-9976279 או לשלוח מייל: sales@facemarketing.co.il

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin