למה דף עסקי הוא ההזדמנות שלכם להצטיין?

מדוע דף עסקי הוא ההזדמנות שלכם להצטיין?

אחת הסיבות שבגללן אנשים מאוד אוהבים "להסתובב" בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ועוד פלטפורמות דומות היא שמותר להם לדבר. הדיבור הזה יכול להיות פוסט אישי על סיפור שקרה להם, קיטורים על יום מעצבן, המלצה חמה על מוצר או שירות או מקום שעשו להם את זה או דיונים פוליטיים-חברתיים-כלכליים ועוד.

זהו המקום שמחליף את הספסל בבית הספר או בגן הציבורי של פעם וזהו המקום שבו אנחנו מכירים אנשים חדשים, מבקשים המלצות שונות על מוצרים, שירותים ואנשי מקצוע ונוטים לשמוע דעות על התנסויות שונות. בדיוק בגלל זה עסקים אוהבים גם להיות בפייסבוק, משום שאם תצליחו ליצור את הרושם הנכון על אנשים אתם למעשה מקבלים שירותי פרסום בפייסבוק שנמשכים כל הזמן מבלי שתשקיעו בזה כסף רב להבא.

קידום ממומן או ויראלי?

קידום ויראלי הוא הסיבה שבגללה קידום בפייסבוק על ידי פוסטים נכונים, יצירת מוניטין חיוביים ועניין רב סביב מה שאתם עושים עובד לטובתכם גם לטווח הארוך בקלות. זוהי בדיוק המהות של ויראליות, השיתוף שנעשה מרצון לתכנים שלכם כי הם פשוט טובים ואנשים רוצים להמשיך לפרגן להם. קידום ממומן הוא נחמד ונהדר כאשר יוצאים עם מוצר חדש או מגייסים לידים לצורך הרשמה לסדנה או לקורס שאתם עושים לו שיווק בפייסבוק.

אבל כאשר אתם מנהלים דף עסקי בפייסבוק יאמרו לכם כל אנשים המקצוע שהדרך הטובה ביותר לשמור את עצמכם בתודעה היא על ידי פרסום תכנים חיוביים, בעלי ערך אמיתי לגולשים וכאלה שהופכים אתכם לבעלי סמכות בתחום שלכם. כך קורה שהשם שלכם הופך למותג בעל ערך בזכות פרסום בפייסבוק שאינו דורש מכם השקעה כספית. זהו קידום בפייסבוק שנעשה דרך לחיצה על העדפות קבלת עדכונים מהד שלכם בכל פעם שאתם מפרסמים פוסט, ובכך אתם גם יכולים לקדם מוצרים ומבצעים שלכם.

האם דף עסקי חייב להוציא כסף?

קידום ממומן מיועד בעיקר לצורך קידום מוצרים ממוקדים שאתם רוצים שאנשים יידעו עליהם. היום כבר פחות נהוג לגייס לייקים אלא אם כן הם למטרת איתור לקוחות שרוצים לנצל לצורך שיווק בפייסבוק מאוחר יותר. הקידום בפייסבוק נעשה בצורה מתמדת, על ידי מעקב אחר התגובות של הלקוחות, פרסום תכנים מושקעים כמו סרטוני וידיאו, פוסטים מועילים ועוד לא מעט שימושים שאפשר לעשות בכלים שפייסבוק מציעה לכם כבעלי עסקים.

כן, מומלץ להוציא כסף לפעמים לצורך פרסום בפייסבוק כאשר הוא נעשה בצורה נכונה, משתמש בכל כלי הטרגוט הטובים שאפשר להשתמש בהם ולצורך הצעות מיוחדות. תוכלו להיעזר בכך כדי להרכיב רשימת דיוור לניוזלטרים מעניינים שלכם ישירות למייל משום שאז גם יש יותר סיכוי שהם ייפתחו על ידי הלקוחות שלכם כאשר הם נשלחים בכמויות סבירות.

מה עוד מומלץ לדף עסקי מצטיין לעשות בפייסבוק?

כאשר עושים קידום בפייסבוק בצורה לא נעימה, כמו מודעות חוזרות ונשנות שאינן מחדשות דבר, או כאלה שאינן מנוסחות בצורה מכובדת ללקוחות סובלות משגיאות כתיב ותחביר, מכילות תוכן לא איכותי ומתמונות שאינן מכובדות או משרתות את המטרה. כמו כן, מומלץ מאוד לא לעשות קידום ממומן ללא סיבה ממוקדת כדי לא להמאיס את עצמכם על גולשי הפייסבוק שיבטלו את ההרשמה שלהם לקבלת תכנים מהדף שלכם בצורה שוטפת.

זכרו כי שיווק בפייסבוק מתבצע במידה ורק כאשר יש לכם בשורה למי שאתם רוצים להפוך ללקוחות. זה יכול להיות לקראת החגים, לברך אותם לומר להם תודה, לפרסם מודעות עם הומור מיוחד שהם אוהבים, או פשוט להציע להם הנחות והטבות ללקוחות מתמידים.

לפגישת היכרות וייעוץ בנושא שיווק ברשתות חברתיות מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279 

מיתוג עסק קטן
מיתוג עסק קטן – צעד גדול!

סוף סוף הגיע הרגע שבו החלטתם לבצע מיתוג לעסק, זאת החלטה נהדרת! מיתוג עסק קטן הוא לא דבר מורכב מדי, עיקר ההתמקדות היא בתקציב שיתאים לערוצי השיווק. נכון שמותגים גדולים

קרא עוד »
בניית אתרים
בניית אתרי וורדפרס וניהול אתרים

צעדים ראשונים בעולם המדיה כבר נאמר אינספור פעמים, שכל עסק זקוק לאתר אינטרנט, ומעט העסקים שהתעכבו לקבל את ההחלטה המתבקשת הספיקו לקבל תמריץ מהמגפה העולמית, שללא ספק דחקה את הפעילות

קרא עוד »
קידום חנות אלקטרונית
קידום חנות אלקטרונית

קידום חנות אלקטרונית – הלכה למעשה אם יש לכם חנות אלקטרונית, בוודאי תרצו להגדיל בה את המכירות בקביעות. אך מה לעשות שלא תמיד מה שקורה בפועל זה מה שקורה בדמיון

קרא עוד »
דילוג לתוכן