האסטרטגיות היעילות לבניית המותג שלך באמצעות פרסום באינסטגרם

מרגישים שאינכם מנצלים את יתרונות הרשת החברתית במלואם? הפוטנציאל שלכם במדיה לא מנוצל? הנה אסטרטגיות יעילות למיתוג העסק שלכם שתוכלו ליישם באמצעות פרסום באינסטגרם

פרסום באינסטגרם מציע לכם שפע של יתרונות, אך כדי לנצל אותם וליהנות מהם כראוי, עליכם לפעול בחוכמה. כך תמתגו את העסק שלכם באמצעות פרסום ברשת החברתית המובילה

בשנת 2021 אינסטגרם הגיעה ליותר מ- 2 מיליארד משתמשים חודשיים. עם זאת, טווח ההגעה המרשים והצמיחה האדירה שהיא חווה בהתמדה בשנים האחרונות עדיין מנוצלים במלואם על ידי אינספור עסקים שמפרסמים בה, מה שמשאיר הרבה מאוד מעורבות משתמשים ורווחים על השולחן.

איך בונים מותג באינסטגרם?

בעידן שבו אינספור מפרסמים מציגים את עצמם ברשת החברתית ומתחרים על כל נדל"ן פרסומי ברשת ומחוץ לה, העדר מיתוג הוא אחת הטעויות הקריטיות שעסק יכול לעשות. כדי לחסוך לכם אותה, אספנו את האסטרטגיות המובילות לשיווק באינסטגרם ולמיתוג העסק שלכם.

בונים אסטרטגיה

הצעד הראשון שעליכם לעשות כמפרסמים הוא לבנות את אסטרטגיית המותג שלכם. אם חסרה לכם אסטרטגיה ברורה, בסופו של דבר תקבלו או שתיצרו תוכן נטול מיקוד עם ביצועים נמוכים, ותיאבקו לנצח באיתור רעיונות חדשים.

כדי לבנות אסטרטגיית פרסום באינסטגרם, תצטרכו לעשות ארבעה דברים:

  1. קבעו את המטרות שלכם.
    1. צמצמו את קהל היעד שלכם.
    2. חקרו את המתחרים שלכם.
    3. פתחו את תוכנית התוכן שלכם.

מתנסים עם תכונות הפלטפורמה

אינסטגרם מתפתחת כל הזמן. למעשה, מדי שבוע, אינסטגרם משתפת סרטון, שדן בתכונות חדשות ועדכוני מוצרים בפלטפורמה.

באחד מהסרטונים האחרונים שפורסמו, אינסטגרם הודיעה ​​שנבדקת תכונת הרשמה, שתאפשר לאנשים להירשם ליוצרים האהובים עליהם ולקבל גישה לחיים האישיים שלהם ולסיפורים בלעדיים. העצה שלנו היא לבחור תכונה אחת או שתיים לבדיקה מידי חודש. זה ימנע מכם את ההלם וההצפה ויאפשר לכם למדוד את ההשפעה של כל תכונה.

לדוגמה, האשטאגים יכולים לעזור לכם להגיע למשתמשים שאינם עוקבים אחריכם אך עשויים להתעניין במוצרים ובשירותים שלך. ההמלצה היא להשתמש בכל פעם בהאשטאג אחד בלבד כדי לבחון את ההשפעה שלו.

סיבה נוספת לבדוק את התכונות השונות של אינסטגרם היא, שזה יכול לעזור לכם להגיע ליותר משתמשים. הפלטפורמה הודתה שהיא מתעדפת חשבונות המשתמשים בתכונות שהמותג רוצה להדגיש, כמו Reels.

קופצים על טרנדים

במדיה החברתית, כל מה שצריך זה סרטון או סאונד של אדם אחד כדי להפוך לוויראלי וכדי ששאר העולם יצטרף עם גרסה משלו. רוב הטרנדים הללו מהנים ולא מזיקים עם תוחלת חיים של כשלושה שבועות או פחות.

למה כדאי להצטרף? זו הזדמנות להתחבר לקהל שלכם בצורה יצירתית ומהנה. אם תקפצו פנימה כשהמגמה עולה, זה גם יכול לתת לכם דחיפה מהירה במעורבות ובטווח הגעה.

כשאתם שוקלים להצטרף לטרנד חדש, עליכם לשאול 2 שאלות:

  1. איך זה מתכתב עם העסק ו/או התעשייה שלכם, האם זה רלוונטי לקהל היעד שלכם?

משקיעים בנכסי קריאייטיב איכותי

פוסט נהדר באינסטגרם דורש דימויים יפהפיים וטקסט מרתק. לשם כך נחוצות לכם תמונות שמספרות סיפור או מעוררות רגשות, שיציגו את המוצרים והשירותים שלכם בצורה מיטבית.

אמנם אינכם צריכים להוסיף טקסט לפוסטים שלכם באינסטגרם, אך פעולה זו מעניקה בוסט, שסתם תמונה לא תספק לבדה. חשבו על זה כדרך נוספת לעורר את העוקבים שלכם ולהשאיר אותם מעורבים.

ממנפים שותפויות אסטרטגיות

אחד התסכולים הגדולים ביותר של רוב המשווקים שמתעמקים בפרסום באינסטגרם הוא, שהם לא יודעים איך לצבור עוקבים איכותיים. אחרי הכל, בלי מספר גדול של עוקבים, איך זה יכול להיות ערוץ שיווק יעיל?

טקטיקה יעילה במיוחד שמסייעת להגדיל במהירות במהירות את מספר העוקבים היא שיתוף פעולה עם חשבונות אינסטגרם אחרים. הכוונה היא גם לשיווק משותף ולשיווק משפיענים. בסופו של דבר, שניהם דורשים מכם מחקר קהלים, סקירת יעדים ושיתוף פעולה באסטרטגיית התוכן.

מטפחים קהילה של עוקבים עם מעורבות גבוהה מאוד

מעורבות באינסטגרם מגיעה בצורות רבות, כולל עוקבים המשתפים את התוכן שלכם, עושים לייקים ומגיבים, מתייגים את החברים שלהם ולוחצים על הקריאות שלכם לפעולה.

תזמון הוא הכל. כדי לטפח את קהילת העוקבים המעורבים ביותר שלכם, פרסמו בשעות הכי פעילות שלהם. הדרך הקלה ביותר לדעת מתי העוקבים שלכם יהיו פעילים באפליקציה היא לעבור ללוח התובנות שלכם בחשבון העסקי, שם תקבלו נתונים חיוניים לגבי הדמוגרפיה והתנהגות הקהלים שלכם באפליקציה, כולל מיקום, גיל, מין ופעילות.

מעודדים מעורבות

זה נראה כל כך ברור ופשוט, אבל לפעמים, הבקשה מהקהל שלכם להתערב או לבצע פעולה כלשהי עושה את כל ההבדל. אתם יכולים לכלול את הפעולה שאתם רוצים שהעוקבים שלכם יבצעו כחלק מהתמונה עצמה, או לכלול בכיתוב.

מפרסמים באופן קבוע

הנראות היא המפתח להצלחת הפרסום שלכם, ועם כל כך הרבה דרכים לשתף תוכן, מ-Reels , דרך Stories ועד Lives, יש לכם הרבה הזדמנויות להגיע לקהל שלכם – כל אחת דורשת רמה אחרת של מאמץ והכנה.

אלו חדשות טובות למותגים, במיוחד לקטנים שביניהם. למרות שמומלץ לשתף בפלטפורמה כל יום, אתם יכולים לבחור כיצד לשתף על סמך השיטות שמציעות את החזר ה-ROI  הטוב ביותר. ובהתאם למה שאתם מסוגלים לעמוד בו לאורך זמן, הן מבחינה תפעולית והן מבחינה תקציבית.

כלל אצבע טוב: פרסמו פוסט בפיד שלוש עד ארבע פעמים בשבוע ושתפו בסטוריז כל יום.

סוקרים נתונים ומייעלים את הגישה

אם אתם כבר עוקבים אחר כל הטיפים שציינו עד כה, אבל עדיין נאבקים להשיג הצלחה משמעותית באפליקציה, התשובה עשויה להימצא בנתונים שלכם.

לעתים קרובות מדי, מותגים נתקעים בגישה אחת ולא בודקים את הנתונים שלהם כדי לראות אם זה באמת עובד. לוח הבקרה של אינסטגרם מציע לכם שפע של מידע חיוני על ביצועי הפוסטים שלכם תחת כותרת Insights. השתמשו בהן.

משתפים את פרופיל האינסטגרם בשלל ערוצים

הביאו תנועה נכנסת לפרופיל שלכם באמצעות קידומו בפלטפורמות חברתיות אחרות, ובכל מקום שבו יש לך נוכחות מקוונת, הקפידו לשתף את הקישור לפרופיל שלכם כדי שהקהל שלכם ידע היכן למצוא אתכם.

כמה עוקבים נחוצים לבניית מותג באינסטגרם?

היופי במדיה החברתית הוא שאין דרישת מינימום כדי להתחיל. זה אומר שאתם לא צריכים שום עוקב כדי להתחיל לבנות את המותג שלכם.

למעשה, כך מתחילים רוב המותגים. אלא אם כן אתם משיקים תת מותג או משתמשים במותג האישי שלכם כדי לקדם את המותג החדש שלכם, תצטרכו להגדיל באופן אורגני את העוקבים שלכם על ידי שימוש באסטרטגיות שפירטנו לעיל.

בטיחות אינטרנטית
כמה חשובה בטיחות אינטרנטית?

אנחנו חיים בעולם בו הכול מתנהל באינטרנט. אנחנו מדברים בענייני עבודה ועניינים אישיים דרך תוכנות שונות, מבלים ברשתות החברתיות וחושפים בהן את חיינו ולמעשה כל החיים שלנו כמעט דיגיטליים. בעידן

קרא עוד »
דילוג לתוכן