טיפים לניהול פרופיל עסקי באינסטגרם

פרופיל עסקי באינסטגרם – המדריך למצליח

הרשתות החברתיות הן משמעותיות מאוד לצורך שיווק, פרסום וחשיפה של עסקים. מכיוון שיש כמה וכמה רשתות חברתיות דומיננטיות כיום, אשר ניתן למצוא בהם גולשים רבים מדי יום ביומו, יש צורך לבחור ראשית כל את הרשתות החברתיות הנכונות לשווק בהן ושנית, את הדרכים הנכונות לנהל ברשתות החברתיות הללו פרופיל עסקי. אחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר כיום היא האינסטגרם.

בשנת 2017 חל קצב הגדילה המשמעותי ביותר של האינסטגרם מאז שהיא הושקה בשנת 2010. מאז שנת 2017 ישנה מגמה הולכת וגוברת בגדילה של האינסטגרם וכיום היא מהווה את הרשת החברתית השנייה בגודלה, כאשר הראשונה היא פייסבוק. באינסטגרם ניתן למצוא כיום מעל ל600 מיליון משתמשים רשומים, כאשר מעל 400 מיליון משתמשים מהווים פעילים אקטיביים.

מדוע כדאי לנהל פרופיל עסקי באינסטגרם ?

האינסטגרם היא רשת חברתית אשר מתמקדת בעיקר בתפיסת הרגע ולכן, מאוד קל לעקוב דווקא באינסטגרם אחרי מוצרים ושירותים ולבחור מהם את המוצרים או השירותים הרלוונטיים לכל אדם. פרסום באינסטגרם לרוב יהיה פרסום חיובי יותר, אשר משפיע באופן יעיל יותר על תודעתו של הגולש.

גם פרופיל עסקי באינסטגרם, משדר אותנטיות לגולש ומסייע לו להרגיש קרוב יותר לעסק או לאיש המקצוע המציע שירותים או מוצרים שונים. אז אם הבנתם למה חשוב וכדאי לנהל פרופיל עסקי באינסטגרם, הגיע הזמן שתדעו כיצד לעשות זאת נכון.

כיצד מנהלים פרופיל עסקי באינסטגרם בצורה הטובה ביותר

שיווק דיגיטלי כאמור, חייב לבוא לידי ביטוי גם באמצעות שיווק ברשתות חברתיות. לניהול נכון של פרופיל עסקי באינסטגרם, יש ערך וחשיבות רבה עבור כל עסק המתיימר לצבור לו עוקבים ולהיות עסק מוכר יותר, נבחר יותר וריווחי יותר. על מנת לנהל פרופיל עסקי באינסטגרם בצורה הטובה ביותר, ראשית כל עליכם להיות אותנטיים.

השתדלו מאוד להיות אתם ולהראות את מה שיש לכם להציע ואת היתרונות שלכם בצורה האמתית ביותר ולא בצורה גרנדיוזית מדי, שיווקית מדי או מאולצת מדי. הקפדה על העלאת תוכן מקורי שלכם המעניק ערך מוסך לגולש לפרופיל שלכם, זהו בהחלט דבר חשוב.

השקיעו בביו שלכם

הביו, מהווה את התיאור הקצר בראש הפרופיל שלכם. על אף שמדובר לכאורה בדבר שולי, הרי שהביו מסייע רבות לקידום שלכם. ככל שהתיאור שלכם בביו יהיה ממוקד, יעיל ותכליתי יותר והוא יכיל בו את הפרטים המדויקים ליצירת קשר אתכם ולינק לאתר שלכם או לתוכן שכתבתם, כך יש סיכוי שיותר גולשים יחשפו אליכם, יכירו אתכם ויבחרו לעקוב אחריכם. הביו מהווה את הרושם הראשוני עליכם ולכן הוא חייב להיות מושקע וממוקד.

גם תמונת הפרופיל שלכם בעיגול הקטן שבאינסטגרם, חייבת להיות תמונה מושכת את העין. זכרו שהתמונה שתשימו בפרופיל שלכם היא התמונה אשר תהווה את הפנים של העסק שלכם. כאשר מדובר בפרופיל עסקי של חברה גדולה ניתן לשים בתמונה את הלוגו של העסק, אולם, כאשר מדובר בעסק קטן או באיש מקצוע המעניק שירותים, כדאי מאוד לשים תמונה טובה וחיובית של האדם עצמו אשר עומד בראש העסק או מציע את שירותיו.

סיפור לכל תמונה ועקביות

חשוב מאוד להוסיף טקסט לכל תמונה שאתם מעלים. על אף שכאשר מדובר בפרסום באינסטגרם, ישנה התמקדות דווקא בתמונות, הרי שלא כדאי לוותר על הטקסט אשר מלווה את התמונה. הטקסט מספר את הסיפור של התמונה שהעליתם, הוא יכול להיות ארוך או קצר כל עוד הוא ממוקד ולא נמרח מדי.

טקסט בצירוף תמונה יוצרים תחושה של הזדהות בקרב הגולש. כמו כן, יש צורך להיות עקביים בנושאים אשר אתם בוחרים להעלות. מעבר לעקביות בסוגי הטקסט שאתם בוחרים להעלות, כדאי מאוד שתהיו עקביים בנראות של הפיד שלכם. יש להעלות תמונות איכותיות לפיד, להשתמש בפילטרים קבועים על מנת שכל התמונות בפיד יהיו באותו המראה ועוד.

זמינות, אדיבות ואינטראקציה

כאשר אתם מעלים פוסט לאינסטגרם, כדאי מאוד שתדאגו להיות זמינים, על מנת להגיב על תגובות. ככל שתגיבו יותר על תגובות לפוסט בזמן קצר יותר, כך תהיה תנועה ושיח בפוסט וכידוע, האלגוריתם של האינסטגרם מקדם פוסטים בהתאם לתנועה ולשיח שבהם. ניתן גם להעלות פוסטים אשר מעודדים מעורבות אקטיבית של הגולש בפוסט כגון: שאלות, סקרים, דיונים ועוד.

כמובן שיש לענות על כל תגובה באדיבות ולהשתדל לעקוב אחרי פרופילים שונים, לסמן בהם לייק ועוד, על מנת להגדיל את החשיפה של הפרופיל שלכם באופן משמעותי יותר. הדבר החשוב ביותר באינסטגרם הוא יצירת אינטראקציה. ככל שהאינטראקציה שתיצרו עם גולשים אחרים תהיה משמעותית יותר, כך תגדילו את המעקב אחריכם והחשיפה של הפרופיל העסקי שלכם.

לפגישת היכרות וייעוץ בנושא שיווק ברשתות חברתיות מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279 

קידום אורגני באינסטגרם
קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם – הדרך הבטוחה לשיווק איכותי  קידום אורגני מאז ומתמיד נחשב לקידום איכותי ששומר תוצאות לאורך זמן, והוא מומלץ לבעלי מותג ולבעלי עסקים על מנת למצב את נוכחותם

קרא עוד »
אינסטגרם עסקי
אינסטגרם עסקי

אינסטגרם עסקי – בואו נתקדם  כמעט ולא נצליח למצוא כיום עסק שלא שמע על אינסטגרם או לא מכיר אותו באופן פעיל. אך לא כולם מרגישים בנוח לצלול אל תוך הרשת

קרא עוד »
איך להצליח באינסטגרם
איך להצליח באינסטגרם

איך להצליח באינסטגרם – רשת חברתית לכולם  אחת השאלות הגדולות של כל מי שעוסק ברשתות החברתיות, ניהול מותג, או ניהול שיווק הוא איך להצליח באינסטגרם ולבלוט מעל כולם. בין אם

קרא עוד »
פרסום מוצרים באינסטגרם
פרסום מוצרים באינסטגרם

פרסום מוצרים באינסטגרם – שופינג מעולם אחר  אם אתם, או העסק שלכם עדיין לא נמצאים בתוך האינסטגרם, רוב הסיכויים שאתם פשוט לא מעודכנים שזוהי הרשת החברתית מהמצליחות בעולם. לא בכדי

קרא עוד »
שיווק עסק באינסטגרם
שיווק עסק באינסטגרם

שיווק עסק באינסטגרם – אתם בדיוק במקום הנכון לא תופתעו לדעת שהרשת החברתית אינסטגרם הפכה להיות הרשת הכי חמה, עם כמיליארד משתמשים חודשיים. אינסטגרם מאד קרובה לעקוף את כל הרשתות

קרא עוד »
דילוג לתוכן