איך להצליח באינסטגרם

איך להצליח באינסטגרם – רשת חברתית לכולם 

אחת השאלות הגדולות של כל מי שעוסק ברשתות החברתיות, ניהול מותג, או ניהול שיווק הוא איך להצליח באינסטגרם ולבלוט מעל כולם. בין אם אלו אנשים פרטיים המעוניינים לקדם את עצמם עסקית ובין אם אלו אנשים המנהלים מותג או בעלי מותג המעוניינים לקדם את העסק עצמו. כך או כך, אינסטגרם נשארה חידה מסתורית שכולם מנסים לפתור ולפצח. לכו תדעו, אולי אלו תהיו אתם שתצליחו?

איך להצליח באינסטגרם – כי החיים הם גם ברשת החברתית

לא כולם יודו בזה, אבל בעשור האחרון הרשתות החברתיות הפכו להיות הבית השני שלנו. אנחנו מתעוררים בבוקר וישר פותחים את הרשתות. אנחנו מעדכנים ומתעדכנים ואנחנו חיים ונושמים עדכונים ופרסומים מעניינים.

לא סתם הרשתות הפכו להיות מנוע עצום לפרסום, והרבה חברות פרסום משתמשות בכלי הפרסום הטכנולוגיים על מנת למנף לקוחות, מותגים, וגם את עצמן.

אינסטגרם היא רשת חברתית ויזואלית המבוססת על תמונות בלבד. היא הוקמה כאפליקציה לצילום והפכה מהר מאד לרשת חברתית מהמוצלחות ביותר. הרשת מונה נכון לשנת 2019 מעל שלושה מליון משתמשים ומציעה שימוש למגזר הפרטי, וגם למגזר העסקי.

לא מעט עסקים מבינים את היתרונות והיעילות של פתיחת פרופיל עסקי באינסטגרם ויצירת מהלך שיווק באינסטגרם. ולכן גם גובר הביקוש ללמידה על התחום, גם אם למידה עצמאית. יחד עם זאת, מומלץ מאד בכל זאת להסתייע בגורמים מקצועיים. שיווק ברשתות חברתיות הוא מקצוע לכל דבר, וישנן חברות פרסום המתמחות בתחום הזה.

אף אחד לא באמת יכול ללמד אותנו איך להצליח באינסטגרם, אבל בהחלט אפשר ללמוד איך לפרסם באינסטגרם גם אם אתם לא עושים זאת בפועל. אלא חברת פרסום עושה את זה עבורכם. אתם יכולים ללמוד מהסטטיסטיקות, אתם יכולים ללמוד מיהו קהל היעד שלכם, ובכלל מומלץ שתעשו זאת. זה נהדר שאתם סומכים בעיניים עצומות על החברה שאתם שוכרים, אבל כדי להיות מעורבים כמה שיותר בעסק שלכם, מומלץ גם באמת להיות מעורבים בכל מה שקשור לעולם השיווק והפרסום.

איך להצליח באינסטגרם – 4 טיפים עקרוניים לניהול איכותי

  • אל תהיו מוגזמים

לפני שאינסטגרם הפכה לרשת חברתית מוצלחת שכל מי שעוסק בתחום של שיווק ברשתות חברתיות נמצא בה, היא היתה בעצם אפליקציה שמאפשרת לערוך תמונות עם פילטרים מעניינים.

בעצם, מה שאנחנו אומרים זה לא להיות לא ריאליסטיים. אל תהיו מוגזמים, לא להתעסק יותר מדי עם הפילטרים. קחו בחשבון שהקהל שלכם מחפש אותנטיות. הלקוחות העתידיים שלכם מחפשים כנות, אמת, וישירות. השתדלו להימנע מעריכות מוגזמות.

  • תוכן איכותי מביא תוצאות

נכון שכל מה שקשור לתחום של פרסום באינסטגרם בעיקר אם הוא עסקי מבוסס על פרסום תמונות איכותיות. וכשאנחנו חושבים על איך להצליח באינסטגרם אנחנו לאו דווקא חושבים על תוכן בטקסט. תוכן עם מבנה נכון ימשוך את הקהל המתאים אליכם. אם למשל אתם מוכרים ציוד לבר אבל מפרסמים תמונה של אישה בהריון עם עגלה, אפשר להגיד שקצת פספסתם את מטרת הפרסום. חבל שתקציב פרסום לא ימומש כראוי.

  • מעורבות

רוצים להיראות ברשת? כל פרופיל עסקי באינסטגרם שמנהל אינסטגרם עסקי צריך לדעת שכדי להיראות, צריך גם להראות נוכחות. זה שאנחנו לומדים איך לפרסם באינסטגרם זה לא אומר שאנחנו לא יכולים לפרסם את עצמנו במעורבות בתגובות אחרות.

אנחנו לא אומרים עכשיו שאתם צריכים להתחיל ולהגיב לכל סלב, אבל משפיעני רשת הם בעלי כוח אדיר. מדי פעם תגיבו, עשו לייק, וזרקו פירגון פה ושם. להזיק זה בטוח לא יכול.

  • למדו את הכלים שאתם עובדים איתם

אם אתם נכנסים חזק לתחום של שיווק באינסטגרם, בין אם לבד ובין אם עם חברה מקצועית, עדיין חשוב שתלמדו את המערכת. התחברו אל בלוגים טכנולוגיים, קבלו עדכונים על כל התפתחות.

עולם הדיגיטל הוא עולם שמתחדש כל הזמן, וחשוב שתהיו מעודכנים בכל הפיצ'רים האפשריים שיכולים להרים אתכם כמותג ברשת.

פרסום ברשתות החברתיות עם facemarketing יעניק לכם את הפיתרון האמיתי לשיווק הדיגיטלי שאתם צריכים, תוך כדי שתחסכו את ההתעסקות בשיווק ובפרסום, ותתפנו לניהול העסק שלכם כשאתם יודעים שהפרסום נמצא בידיים בטוחות ונכונות. את הטיפול בלידים נשאיר לכם, את הפרסום, השאירו לנו. אתם בידיים טובות.

איך להצליח באינסטגרם – שאלות ותשובות

  • כמה עולה לפרסם באינסטגרם?

אם אתם מפרסמים עצמאית, תוכלו לקבוע עלות מינימלית החל מ100 ₪ אפילו. אם אתם מפרסמים דרך חברת פרסום, מומלץ לרכוש חבילת פרסום שכוללת בתוכה שיווק ברשתות חברתיות עם פרסום באינסטגרם שיעניק לכם את מקסימום התוצאות. מחירים אלו הם אינדיווידואליים ויש לבדוק אותם מול החברות הרלוונטיות.

  • איך מערכת הפרסום של אינסטגרם ופייסבוק קשורות אחת לשניה?

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם, רכשה את אינסטגרם. תוך כך, היא גם התאימה את מערכת הפרסום שלה לזו של אינסטגרם והקלה על חיי המפרסמים. בקליק אחד תוכלו לפרסם גם בפייסבוק, וגם באינסטגרם ולזכות בחשיפה גבוהה יותר.

  • האם אפשר לנהל פרסום לבד?

אף אחד לא אומר שאי אפשר. יחד עם זאת, אם אתם מנהלי מותג, מנהלי שיווק או מנהלי עסק לבטח לא תרצו להתעסק בטכניקה כל היום. השאירו את הנושא של פרסום באינסטגרם למומחים, אתם רק תצטרכו לטפל בכמות הלידים הנפלאה שאתם הולכים לקבל, ולהפוך אותם ללקוחות רווחיים.

קידום אורגני באינסטגרם
קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם – הדרך הבטוחה לשיווק איכותי  קידום אורגני מאז ומתמיד נחשב לקידום איכותי ששומר תוצאות לאורך זמן, והוא מומלץ לבעלי מותג ולבעלי עסקים על מנת למצב את נוכחותם

קרא עוד »
אינסטגרם עסקי
אינסטגרם עסקי

אינסטגרם עסקי – בואו נתקדם  כמעט ולא נצליח למצוא כיום עסק שלא שמע על אינסטגרם או לא מכיר אותו באופן פעיל. אך לא כולם מרגישים בנוח לצלול אל תוך הרשת

קרא עוד »
פרסום מוצרים באינסטגרם
פרסום מוצרים באינסטגרם

פרסום מוצרים באינסטגרם – שופינג מעולם אחר  אם אתם, או העסק שלכם עדיין לא נמצאים בתוך האינסטגרם, רוב הסיכויים שאתם פשוט לא מעודכנים שזוהי הרשת החברתית מהמצליחות בעולם. לא בכדי

קרא עוד »
שיווק עסק באינסטגרם
שיווק עסק באינסטגרם

שיווק עסק באינסטגרם – אתם בדיוק במקום הנכון לא תופתעו לדעת שהרשת החברתית אינסטגרם הפכה להיות הרשת הכי חמה, עם כמיליארד משתמשים חודשיים. אינסטגרם מאד קרובה לעקוף את כל הרשתות

קרא עוד »
קידום עסקים באינסטגרם
קידום עסקים באינסטגרם

קידום עסקים באינסטגרם – כי מגיע לכם להיחשף אינסטגרם או כל רשת חברתית אחרת לא המציאו את עולם השיווק ואת התנ"ך ללימוד שיווק ברשתות חברתיות אבל הן בהחלט שדרגו אותו.

קרא עוד »
דילוג לתוכן