פרסום באינסטגרם בתשלום – ברוכים הבאים לעולם הפרסום החדש

אתם רואים את הפרסומים הללו בכל יום בכל שעה כשאתם גוללים ברשתות החברתיות. האינסטרגם שלכם מלא בתמונות שחולפות מול העיניים שלכם עם טקסט מעניין קצר וקולע. יש פרסומים שהם רלוונטיים לכם יותר ורלוונטיים פחות. ואתם גם באמת תוהים איך לעיתים הפרסום ממש קולע בול למה שאתם צריכים. הסיבה לכך היא כי פרסום באינסטגרם בתשלום מצליח לפלח את קהלי היעד באופן מדויק עד כדי התאמה כמעט מושלמת לפרסום.

זה אומר שאם יש לכם עסק למשל שעוסק בקוסמטיקה לאנטי אייג'ינג, קהל היעד שלכם שהוא נשים מעל גיל 40 יקבל פרסומים איכותיים באופן ישיר. איך כל הקסם הזה קורה? מיד תגלו.

פרסום באינסטגרם בתשלום – הנה הפרטים החשובים שכדאי לדעת

כעת כשאתם כבר יודעים שאין דרך יותר ייחודית לגרום לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם להרגיש מיוחדים, ולחזר אחריהם. כדאי שגם תדעו מהם הפרמטרים הכי חשובים לעשות זאת.

למערכת האינסטגרם יש יתרון עיקרי, היא מאפשרת לבעלי המותגים ולבעלי החברות והעסקים להתאים את השירות, או את המוצר אל מערכת הפרסום. ובכך להגיע אל רמת הזדהות עם קהל היעד שבוצע בו פילוח מדויק. מעבר לפרסום בתשלום, מהרגע שהמותג או החברה שלכם צוברים תאוצה באינסטגרם, קהל הלקוחות הפוטנציאלי כבר יעשה את הפרסום בעצמם.

ישנם גם מותגים ששוכרים משפיענים לצורך הפעולה הזאת. וכך נוצר למעשה כדור שלג ויראלי. פרסום באינסטגרם בתשלום פותח הרבה מאד אופציות שלא קשורות כמובן לתחום של שיווק באינסטגרם שאינו בתשלום. ועל כך נדון בהמשך.

כשאנחנו מדברים על שיווק ברשתות חברתיות כמו פרסום באינסטגרם בתשלום אנחנו מדברים על מערך פרסום שהוא ממש לא מורכב מדי. למעשה, קידום ממומן באינסטגרם הוא ממש כמו פרסום בפייסבוק. קידום עסקים באינסטגרם הוא על אותה מערכת פרסום של פייסבוק, היות ופייסבוק רכשו את אינסטגרם.

מערכת הפרסום אינה מורכבת מדי, היא מאפשרת לכם להגיע אל קהלי יעד מדויקים מאד באמצעות פילוח איכותי ואף יורדת לרזולוציות מאד דקות כמו תחומי עניין, סטטוס משפחתי, קבוצות פעילות, תחביבים, נושאים אהובים ועוד. אלו מאפשרים לכם לבצע טרגוט מדויק שמביא לניצול תקציב יעיל, ולא בזבוז.

ישנם לא מעט הסברים שאפשר לקבל עבור התנהלות במערכת הפרסום הזו. יחד עם זאת, פרסום באינסטגרם בתשלום בפרט ובטח לבטח גם פרסום באינסטגרם הם דברים שחשוב לבצע בפילוח קהלי יעד איכותיים והתאמה של תכנים שיווקיים רלוונטיים. ועל כן, את הפעולות הללו כדאי מאד לעשות אך ורק באמצעות אנשי מקצוע מהטובים בתחום. אותם יש לבחור בקפידה.

פרסום באינסטגרם בתשלום – מאיפה מתחילים?

זה ידוע שכל מי שעוסק בתחום של קידום עסקים באינסטגרם או שיווק באינסטגרם בין אם ממומן ובין אם לא מעודכן שלמעשה פייסבוק רכשו את הרשת החברתית שהחלה אך ורק בתור פלטפורמה לשיתוף תמונות. ולכן, קידום ממומן באינסטגרם נעשה בעצם בלחיצת כפתור אחת גם בפייסבוק במקביל.

זוהי הסיבה שאותו פרסום באינסטגרם בתשלום הוא מאד משתלם ומבוקש. גם ברמת התקציב של המדיה וגם ברמת אפשרויות הפרסום השונות. הצעד הראשון לביצוע הפרסום הוא פתיחת יוזר, לאחר מכן יש לפתוח חשבון מפרסם. בחשבון המפרסמים מגדירים את קהל היעד אותו פילחתם עם אנשי המקצוע ששכרתם לשם כך, ולאחר מכן תקציב פרסום.

זה נכון שלא מדובר בתורה שלמה שצריך ללמוד אותה. יחד עם זאת, אתם כמנהלי המותג וכמנהלי החברה רצוי שתתעסקו בלנהל את העסק ופחות בשיווק. בדיוק לשם כך אתם שוכרים אנשי מקצוע, ועל כן, עליהם לבצע פילוח קהל יעד איכותי ומדויק בהתאמה אישית לסגנון המוצרים שאתם מוכרים, או לשירות שאתם מציעים.

בחירה של חברת פרסום איכותית ומקצועית מהטובות והמומחיות בתחום תעניק לכם את היכולת להמשיך ולנהל את העסק ולטפח את הלקוחות החדשים שמגיעים בעקבות השיווק, ופשוט להשאיר את כל עניין הפרסום הדיגיטלי כמו גם הקידומים האורגניים והממומנים בידיים הטובות ביותר.

facemarketing יעניקו לכם את הפיתרון לשיווק הדיגיטלי שאתם צריכים, תוך כדי שתחסכו את ההתעסקות בשיווק, ותתפנו לניהול העסק שלכם כשאתם יודעים שהפרסום נמצא בידיים בטוחות ונכונות. את הטיפול בלידים נשאיר לכם, את הפרסום, השאירו לנו. אתם בידיים טובות.

פרסום באינסטגרם בתשלום – שאלות ותשובות

  • עד כמה הפרסום איכותי?

קידום באינסטגרם נחשב לפרסום מאד איכותי שמעניק למעשה חשיפה גבוהה ורלוונטית עבור קהל יעד ספציפי שפולח באופן מיוחד. לדוגמא, אם יש לכם מוצרים לתינוקות, הטרגוט שלכם יהיה אמהות בגיל מסוים. עם תחומי עניין של תינוקות שרק נולדו, זוגות צעירים, זוגות שרק התחתנו ועוד.

כך שהפרסום הוא לא גורף, אלא מעניק חשיפה ממוקדת. דרך הפרסום אתם למעשה מפנים את קהל היעד אל קישורים שאתם מעוניינים שהוא יגיע אליהם. דפי נחיתה, אתרים, ועוד. פרסום באינסטגרם בתשלום הוא פרסום איכותי שמביא אליכם את הקהל הכי נכון לכם.

  • למה חשוב להשקיע בצוות פרסום ולא באדם אחד?

היות ואותו פרסום באינסטגרם בתשלום ברמה הטכנית הוא לא מסובך, הוא כן מאד מורכב ברמת הקריאייטיב שלו. על מנת להרים מערך פרסום איכותי לפני הכל מומלץ שיהיה קידום אורגני טוב ויציב. ולאחר מכן יש להשקיע גם בגרפיקה, בקריאייטיב ובכלל במיתוג. שפת מותג שתזרום היטב עם כל פלטפורמה ועם כל סוג פרסום.

קידום אורגני באינסטגרם
קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם – הדרך הבטוחה לשיווק איכותי  קידום אורגני מאז ומתמיד נחשב לקידום איכותי ששומר תוצאות לאורך זמן, והוא מומלץ לבעלי מותג ולבעלי עסקים על מנת למצב את נוכחותם

קרא עוד »
אינסטגרם עסקי
אינסטגרם עסקי

אינסטגרם עסקי – בואו נתקדם  כמעט ולא נצליח למצוא כיום עסק שלא שמע על אינסטגרם או לא מכיר אותו באופן פעיל. אך לא כולם מרגישים בנוח לצלול אל תוך הרשת

קרא עוד »
איך להצליח באינסטגרם
איך להצליח באינסטגרם

איך להצליח באינסטגרם – רשת חברתית לכולם  אחת השאלות הגדולות של כל מי שעוסק ברשתות החברתיות, ניהול מותג, או ניהול שיווק הוא איך להצליח באינסטגרם ולבלוט מעל כולם. בין אם

קרא עוד »
פרסום מוצרים באינסטגרם
פרסום מוצרים באינסטגרם

פרסום מוצרים באינסטגרם – שופינג מעולם אחר  אם אתם, או העסק שלכם עדיין לא נמצאים בתוך האינסטגרם, רוב הסיכויים שאתם פשוט לא מעודכנים שזוהי הרשת החברתית מהמצליחות בעולם. לא בכדי

קרא עוד »
שיווק עסק באינסטגרם
שיווק עסק באינסטגרם

שיווק עסק באינסטגרם – אתם בדיוק במקום הנכון לא תופתעו לדעת שהרשת החברתית אינסטגרם הפכה להיות הרשת הכי חמה, עם כמיליארד משתמשים חודשיים. אינסטגרם מאד קרובה לעקוף את כל הרשתות

קרא עוד »
קידום עסקים באינסטגרם
קידום עסקים באינסטגרם

קידום עסקים באינסטגרם – כי מגיע לכם להיחשף אינסטגרם או כל רשת חברתית אחרת לא המציאו את עולם השיווק ואת התנ"ך ללימוד שיווק ברשתות חברתיות אבל הן בהחלט שדרגו אותו.

קרא עוד »
error: Alert: Content is protected !!
דילוג לתוכן