קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם – הדרך הבטוחה לשיווק איכותי 

קידום אורגני מאז ומתמיד נחשב לקידום איכותי ששומר תוצאות לאורך זמן, והוא מומלץ לבעלי מותג ולבעלי עסקים על מנת למצב את נוכחותם ברשת. בין אם ברשתות החברתיות ובין אם ברשת בכלל. קידום אורגני באינסטגרם הוא קידום שממצב את הנוכחות ברשת החברתית וגורם לחשיפה ומעורבות. איך מבצעים אותו, מה העלויות, ודרך מי אפשר לבצע אותו, כל מה שאתם צריכים לדעת מופיע כאן.

מהו קידום אורגני באינסטגרם?

קידום אורגני הוא בעצם קידום שאינו ממומן ונעשה בעבודה שיווקית מדוקדקת, ללא התערבות של מערכות פרסום אוטומטיות.

מטרת הקידום האורגני היא לבצע חשיפה גבוהה של המותג על מנת להפוך את הגולשים אל לידים חמים, ומשם ללקוחות שיהפכו בסופו של דבר לעסקה רווחית למותג. 

קידום אורגני באינסטגרם נעשה במספר שיטות עיקריות, והוא נפוץ ביותר. מדובר בחלק מהותי מתוך מגוון של חלקים בתחום של שיווק ברשתות חברתיות והוא משולב גם עם קידום באינסטגרם ממומן ועם ניהול של פרופיל עסקי באינסטגרם כי למצב נוכחות ברשת יש צורך בכמה פעולות, ולא רק בפעולה שיווקית אחת.

קידום אורגני באינסטגרם – יש עולם שיווקי אחר 

אינסטגרם שינתה את עולמנו בשנת 2010 כאשר הפכה להיות אחת מהרשתות החברתיות הפופולריות בעולם. אותה רשת חברתית שנקנתה על ידי פייסבוק בשנת 2012 ומאז פרחה וצמחה ליותר ממיליארד משתמשים הפכה להיות פלטפורמה פרסומית שכמעט כל עסק חולם לקבע את נוכחותו בה. הסיבה לכך היא פשוטה, כולם שם, ואם כולם שם, גם בעלי העסקים רוצים להיות שם.

אם אתם עוסקים בתחום, או לפחות נכנסים לתחום, אתם בטח מבינים שיש מגוון של אופציות לגבי איך לפרסם באינסטגרם החל מאפשרות של קידום באינסטגרם באופן ממומן ועד לאופציה של קידום אורגני באינסטגרם.

קידום אורגני באינסטגרם – 4 טיפים לקידום אורגני

  • הקימו פרופיל עסקי ממותג

כל חברה מקצועית שעוסקת בנושא של שיווק ברשתות חברתיות יודעת שהקמה של פרופיל עסקי באינסטגרם דורשת מיתוג פורמלי ומקצועי. זה הבסיס של איך לפרסם באינסטגרם בצורה איכותית. הסיבה לכך היא משיכה של קהלי יעד רלוונטיים שידעו במה העסק עוסק, והאם הוא מתאים להם.

כתבו אודות מקצועי ומסודר, תמונת פרופיל כלוגו וצרו מבנה תוכן שיווקי עם תמונות מותאמת. לא תאמינו עד כמה זה משנה את איך שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יסתכלו עליכם.

  • הוסיפו עוקבים

המטרה הראשונית של קידום אורגני באינסטגרם מלכתחילה היא לקבל חשיפה גבוהה יותר. עם החשיפה הגבוהה גם מגיעים יותר עוקבים. אפשר לעשות זאת על ידי הזמנה לפרופיל דרך רשתות חברתיות אחרות, או לעקוב אחרי פרופילים ספציפיים ולקוות שהם יעשו זאת גם. ברמה השיווקית יותר, אפשר גם לנסח פניה מנומסת ולשלוח לפרטי. באופן כללי מומלץ שתעקבו אחרי פרופילים מתחרים ותראו איך הם מתנהלים. לא כדי להעתיק חלילה, אלא כדי להיות מעודכנים.

  • להישאר מחוברים

אתם בטח זוכרים שפייסבוק רכשה את אינסטגרם אי שם בשנת 2012, מה שהופך לכם את החיים להרבה יותר קלים. גם מבחינת קידום אורגני באינסטגרם וגם מבחינת שיווק פרופיל פרופיל עסקי באינסטגרם או קידום באינסטגרם כי בלחיצת כפתור, אתם מפרסמים בשתי הרשתות.

  • האשטאגים זה החיים

למי שלא מכיר, האשטאגים זה בעצם תיוג נושאים על מנת לקבל חשיפה גבוהה יותר. למשל, אם אתם יוצאים לבילוי ומצלמים כוס יין מסוג מסוים, תוכלו לעשות האשטאג על שם המותג, ולצרף עוד תגיות רלוונטיות נלוות כמו כל מילה שקשורה לכוס יין, וגם דברים שפחות קשורים. מה שהאשאטג עושה, הוא בעצם מוציא את הפרופיל שלכם החוצה וכך כל אחד ברחבי העולם יוכל לראות את הפוסט שלכם, לעשות לייק, ואם תמצאו חן בעיניו הוא גם יעקוב אחריכם.

לכן, כשאתם עושים האשטאגים מומלץ לעשות אתם ייחודיים, רלוונטיים מתאימים והכי חשוב, מעניינים. אל תעשו פחות מחמישה עשר האשטאגים, ולא יותר מדי גם. לא היינו רוצים להציף.

פרסום ברשתות החברתיות עם facemarketing יעניק לכם את הפיתרון האמיתי לשיווק הדיגיטלי שאתם צריכים, תוך כדי שתחסכו את ההתעסקות בשיווק ובפרסום, ותתפנו לניהול העסק שלכם כשאתם יודעים שהפרסום נמצא בידיים בטוחות ונכונות. את הטיפול בלידים נשאיר לכם, את הפרסום, השאירו לנו. אתם בידיים טובות.

קידום אורגני באינסטגרם – שאלות ותשובות

  • האם יש משמעות לזמני בפרסום פוסטים?

אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לדעת כשמדובר על קידום אורגני באינסטגרם הוא זמני פרסום פוסטים. הסיבה לכך היא כי קידום אורגני הוא לא קידום ממומן ולכן הוא לא מפורסם לכולם, ובזמני שיא באופן אוטומטי. ולכן עליכם לפרסם בשעות שיש יותר תנועה ברשת.

  • מה הסיפור של הסטורי?

הסטורי הוא בעצם עוד דרך לשתף תוכן. כאשר מדובר על שיווק עסק באינסטגרם כדאי להשתמש בכל כלי שעומד לרשותכם, הסטוריז הם בדרך כלל העלאה של תמונות, טקסטים קצרים או סרטונים קצרים המעבירים מסר קצר ומהיר. בתהליך של קידום אורגני באינסטגרם הם מאד יעילים היות והם מביאים גולשים.

  • למה חשוב לתת מענה לגולשים?

כל מי שלומד איך לפרסם באינסטגרם באמצעות שיווק ברשתות חברתיות יודע, מענה לגולשים הוא דרך נהדרת ליצור קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים ולהפוך אותם לחלק מתנועה קבועה בפרופיל שלכם. מעבר לכך, זה ממצב אתכם כמותג עם יחסי אנוש טובים, וזמינות גבוהה.

אינסטגרם עסקי
אינסטגרם עסקי

אינסטגרם עסקי – בואו נתקדם  כמעט ולא נצליח למצוא כיום עסק שלא שמע על אינסטגרם או לא מכיר אותו באופן פעיל. אך לא כולם מרגישים בנוח לצלול אל תוך הרשת

קרא עוד »
איך להצליח באינסטגרם
איך להצליח באינסטגרם

איך להצליח באינסטגרם – רשת חברתית לכולם  אחת השאלות הגדולות של כל מי שעוסק ברשתות החברתיות, ניהול מותג, או ניהול שיווק הוא איך להצליח באינסטגרם ולבלוט מעל כולם. בין אם

קרא עוד »
פרסום מוצרים באינסטגרם
פרסום מוצרים באינסטגרם

פרסום מוצרים באינסטגרם – שופינג מעולם אחר  אם אתם, או העסק שלכם עדיין לא נמצאים בתוך האינסטגרם, רוב הסיכויים שאתם פשוט לא מעודכנים שזוהי הרשת החברתית מהמצליחות בעולם. לא בכדי

קרא עוד »
שיווק עסק באינסטגרם
שיווק עסק באינסטגרם

שיווק עסק באינסטגרם – אתם בדיוק במקום הנכון לא תופתעו לדעת שהרשת החברתית אינסטגרם הפכה להיות הרשת הכי חמה, עם כמיליארד משתמשים חודשיים. אינסטגרם מאד קרובה לעקוף את כל הרשתות

קרא עוד »
קידום עסקים באינסטגרם
קידום עסקים באינסטגרם

קידום עסקים באינסטגרם – כי מגיע לכם להיחשף אינסטגרם או כל רשת חברתית אחרת לא המציאו את עולם השיווק ואת התנ"ך ללימוד שיווק ברשתות חברתיות אבל הן בהחלט שדרגו אותו.

קרא עוד »
דילוג לתוכן