מיתוג עסקים קטנים

מיתוג עסקים קטנים – עולם חדש של שיווק

עולם הפרסום והשיווק לא יכול לחיות ללא מיתוג. זהו הבסיס לכל מה שקשור לשיווק והוא חייב להיות קריאייטיבי, אחרת, אין לו באמת שווי כלשהו. מיתוג עסקים קטנים הוא לא שונה לגמרי מכל מיתוג עסקי וההבדל הוא עלויות הפרסום. מבחינת התהליך, התהליך הוא לחלוטין אותו הדבר.

מציאת סלוגן או טקסט קריאייטיבי, פילוח קהל היעד המתאים, ואם מדובר גם במיתוג דרך קידום אורגני אז כמובן שחקר מילות מפתח וביטויים שפשוט ירימו את המותג למעלה במנועי החיפוש. אין ספק, מדובר בעולם שלם שיש בו רבדים רבים של קידום עסקים ואינספור אפשרויות מעניינות להתקדם בהן על מנת להגיע למטרה.

מיתוג עסקים קטנים – מאיפה להתחיל?

מזל טוב! יש לכם עסק קטן והחלטתם להוסיף למערך השיווקי שלכם גם שיווק ברשתות חברתיות וקידום. אתם בהחלט מתאימים את עצמכם לתקופה, ולא בכדי. כיום, כולם נמצאים ברשת, ברשתות החברתיות וכל תחום האונליין הפך להיות חם ובוער, בין היתר, גם אתרי האיקומרס שהפכו לבית השני של הרבה מאד גולשים ולקוחות. זה לא סתם קורה, תקופת הקורונה הביאה עלינו בשורה מרתקת. הרבה מאד עסקים גילו שהם יכולים, ובעצם חייבים, לעבור לאונליין על מנת לשרוד.

תוך כך, זה רק הגיוני שגם קידום עסקים יהיה חלק מהתהליך ובתוך זה מיתוג עסקים קטנים יהפוך שלב חובה, כי ללא הצעדים הללו, יהיה לכם קשה מאד להתפרסם. אז איך זה באמת עובד? ננסה להסביר באופן מאד קל. אם בעבר כשצפינו בטלויזיה המפרסמים ניסו לנחש מי קהל היעד שלהם על פי שעות הצפיה, בין אם תכניות בוקר או פריים טיים בשעות הערב, התהליך כאן הפך להיות הרבה יותר פשוט. לא מנחשים יותר.

המפרסמים שלכם, המומחים בתחום שיווק דיגיטלי לעסקים ששכרתם לצורך המשימה, האחראיים על מיתוג לעסק באונליין לא מנחשים, הם מבצעים פילוח קהל יעד ספציפי באופן מדויק דרך פרמטרים טכנולוגיים, ובכך למעשה יכולים להגיע כמעט לכל אחד ואחת מהאוכלוסיות המתאימות להיות לקוחות לשירות, או למוצר שאתם מציעים. הטכנולוגיה הזאת הופכת את כל הנושא של מיתוג עסקים לקלה יותר ונגישה יותר.

מיתוג עסקים קטנים ברשת – איך זה באמת עובד?

מהרגע שהחלטתם על החברה שתבצע לכם מיתוג עסקי הכולל בתוכו גם שיווק ברשתות חברתיות וקידום ראוי הכולל בתוכו קידום עסקים באופן אורגני, עליכם לבצע גם אופטימיזציה מדוקדקת לאתר שלכם. האופטימיזיציה תאפשר למומחים ששכרתם לקבל אינדיקציה מאד חשובה לגבי קהל היעד שלכם, ולבצע גם חקר ביטויים שירים אתכם בגוגל במנוע החיפוש, ויביא לכם לידים חמים. כל זאת, בנוסף למערך של שיווק דיגיטלי לעסקים שבתוכו כוללים גם קידום ממומן, תוכן איכותי שיווקי בין אם ברשתות החברתיות ובין אם באתר בלבד, ובניית המוניטין העסקי שלכם דרך מיתוג לעסק שיתן לכם ערך מול הגולשים שלכם.

ננסה להדגים באמצעות פלוני אלמוני שגולש בשעות הבוקר ברשת, ומחפש לקנות לאשתו מתנה ליום האהבה. אם פלוני אלמוני חיפש "טבעת משובצת יהלומים", הוא יקבל פרסומות המותאמות בדיוק לחיפוש שביצע, ברשתות החברתיות, ואפילו במאמרים שונים וכתבות שהוא קורא. זהו שיווק דיגיטלי לעסקים איכותי ומדויק שמבוסס על תחומי העניין של הגולשים.

כי קידום עסקים איכותי מתבצע כשהחברה ששכרתם לשם כך לומדת את המוצר, או את השירות שאתם מציעים ומציעה אותם ללקוח הפוטנציאלי. כאן נכנסת לתמונה מומחיות קריאייטיבית שחייבת להיות חלק מהותי מכל מיתוג עסקי לא משנה מה המוצר או השירות. מיתוג לעסק טוב, יהיה זה שיגרום לפלוני אלמוני ללחוץ על המודעה שהוא יקבל, ולהשאיר לכם טלפון ליצירת קשר. זה אומר שהטקסט חייב להכיל הנעה לפעולה עם קריצה של טקסט מושך ולתת לו הרגשה שהוא נכנס למועדון אקסקלוסיבי.

3 דברים שחשוב לדעת 

  • איך יודעים אם השיווק ברשת מתבצע באופן הנכון?

כשמדובר בעסק חדש שבפעם הראשונה מבצע לצורך העניין שיווק ברשתות חברתיות אפשר ללמוד על פי קהל היעד המפולח, ועל פי הלידים, אם הם איכותיים או לא. הלידים הם המדד הכי מדויק שלכם, כי הם מה שקורה בשטח.

  • על סמך מה מתבסס קידום אורגני איכותי?

קידום אורגני הוא חלק מאד מהותי מכל מה שקשור לתחום של שיווק דיגיטלי לעסקים ובכלל, מיתוג עסקים קטנים והוא מתבסס בעיקר על תוכן איכותי שמוזרם אל הרשת, ואל האתר שלכם, ולו יש חוקים מאד ברורים של גוגל שחשוב לשמור עליהם.

  • למה אתר הוא הנכס הדיגיטלי הכי חשוב?

ככל, כשמדובר בתחום כה רגיש כמו מיתוג עסקים קטנים האתר שלכם הוא הנכס הדיגיטלי הכי חשוב שלכם. מיתוג עסקי כולל בתהליך גם אתר שלא רק נראה טוב אלא יהיה בנוי באופן שיעניק חוויית גולש נוחה, תוכן איכותי, ופעולות בקאופיס רלוונטיות על מנת להביא אותו למקום איכותי במנוע החיפוש.

איך לגרום לזה לעבוד?

עולם השיווק הדיגיטלי הוא עולם ומלואו. אפשר ללמוד לעשות את זה לבד, אבל כמו בכל דבר שיש לו התמקצעות מומלץ לשכור חברה מקצועית שתעשה זאת בשבילכם. Facemarketing המתמחה בתחום של מיתוג עסקים קטנים תשמח לתת לכם את השקט להמשיך ולנהל את העסק שלכם בנחת, בזמן שהידיים המקצועית יבצעו את כל הפעולות הנדרשות כדי להביא אתכם למוניטין עסקי גבוה ואיכותי ברשת, ובכלל.

מיתוג עסק קטן
מיתוג עסק קטן – צעד גדול!

סוף סוף הגיע הרגע שבו החלטתם לבצע מיתוג לעסק, זאת החלטה נהדרת! מיתוג עסק קטן הוא לא דבר מורכב מדי, עיקר ההתמקדות היא בתקציב שיתאים לערוצי השיווק. נכון שמותגים גדולים

קרא עוד »
בניית אתרים
בניית אתרי וורדפרס וניהול אתרים

צעדים ראשונים בעולם המדיה כבר נאמר אינספור פעמים, שכל עסק זקוק לאתר אינטרנט, ומעט העסקים שהתעכבו לקבל את ההחלטה המתבקשת הספיקו לקבל תמריץ מהמגפה העולמית, שללא ספק דחקה את הפעילות

קרא עוד »
קידום חנות אלקטרונית
קידום חנות אלקטרונית

קידום חנות אלקטרונית – הלכה למעשה אם יש לכם חנות אלקטרונית, בוודאי תרצו להגדיל בה את המכירות בקביעות. אך מה לעשות שלא תמיד מה שקורה בפועל זה מה שקורה בדמיון

קרא עוד »
error: Alert: Content is protected !!
דילוג לתוכן