פרסום עסקים בפייסבוק – המגרש הביתי שלכם

הקמתם סוף סוף דף עסקי בפייסבוק, ואתם מתעניינים במהלך של פרסום בפייסבוק לעסקים וזוהי תחושה של משהו חדש שמתחיל. אתם לא טועים. פרסום עסקים בפייסבוק הוא מהלך של מיתוג חשוב ביותר המשלב בין שיווק ברשתות חברתיות לבין צעדים פרסומיים נוספים שללא שום ספק יעלו את המותג שלכם לתודעה.

בין אם אתם בעלי מותג אופנה, תכשיטים, מוצרי טיפוח ובין אם אתם מנכ"לים של חברת הייטק או חברה המעניקה שירות בתחום מסוים, פרסום בפייסבוק יכול להביא לכם חשיפה גבוהה לעסק, ולידים איכותיים. מעבר לכך, זהו צעד שממצב אתכם על המפה של השיווק הדיגיטלי ואם תשחקו נכון עם הקלפים, השמיים הם הגבול כאן.

פרסום עסקים בפייסבוק – מה הופך אותו לפופולרי כל כך?

כשמדובר בתחום כמו פרסום בפייסבוק לעסקים כולם רוצים להיות שם. ישנן כמה שחקניות ראשיות במגרש. פייסבוק כמובן, אינסטגרם, ולינקדאין, כאשר לכל אחת קהל יעד משלה ומטרה משלה. כשאנחנו מדברים על שיווק ברשתות חברתיות אנחנו מדברים גם על שיווק בפייסבוק וגם על פרסום ממומן ואורגני. לפני כן, חשוב לעבור והבין בקצרה איזו רשת חברתית מתאימה לכם, ומה מטרתה של כל רשת חברתית.

לינקדאין היא רשת חברתית המתאימה לעולם התעסוקה והעסקים בלבד. לא תראו בה פוסטים הקשורים ללייף סטייל, אופנה, נופש, או קולינריה.

אינסטגרם היא אפליקציה שהוקמה בתחילה עבור שיתוף תמונות ועיצובן בלבד, ובמהרה הפכה לרשת חברתית לכל דבר מבוססת האשטאגים וחשיפה בכל העולם. שם ניתן לפרסם כמעט כל דבר, כולל פרסום דרך שיווק ברשתות חברתיות במערך הפרסום שלה.

פרסום עסקים בפייסבוק הפך להיות צעד מהותי בעולם השיווק הדיגיטלי ולא בכדי. אנחנו לא מדברים רק על קידום פוסט בפייסבוק אם כי על פרסום בפייסבוק גורף שכולל בתוכו קמפיינים שונים. קמפיין לידים, קמפיין הודעות, קמפיין מודעות ועוד.

פרסום עסקים בפייסבוק באמצעות פילוח קהל יעד מביא ללידים איכותיים המרחיבים את מערך הלקוחות של המותג, ומביאים לתנועה ורווחים. זוהי מהות הפרסום, מעבר לחשיפה, והעלאת המודעות למותג כמובן.

פרסום עסקים בפייסבוק – עלויות, כמה זה עולה לכם?

אחת השאלות הגדולות של בעלי עסקים לפני שהם באים לבצע שיווק בפייסבוק או לצורך העניין קידום בפייסבוק שהוא ממומן ולא אורגני, היא כמה עולה פרסום בפייסבוק היות ומדובר בחלק עיקרי מתקציב השיווק העסקי.

לרוב, חושבים שמדובר בתקציבים גבוהים מאד שמצריכים נתח נכבד אך בפועל שיווק ברשתות חברתיות לא חייב להגיע לעשרות אלפי שקלים. אפשר לבצע אותו בכל תקציב, בהתאם ליכולות שלכם, ובשליטתכם המלאה.

אם כן, השאלה כמה עולה פרסום בפייסבוק יכולה בהחלט להישאל, אך ברוגע. יחד עם זאת, לא מומלץ שתעשו זאת לבד. כל הנושא של קידום בפייסבוק מומלץ שייעשה על ידי חברה מקצועית, המתמחה בכך. לא כי אנחנו חושבים שאינכם מוכשרים לכך.

אלא כי יש כאן צורך בפילוח קהל יעד מדויק, קופי קריאייטיב לטקסטים והתאמה שלהם לגרפיקה ולשם כך ישנן חברות שיווק דיגיטלי המתמחות בכך. פרסום עסקים בפייסבוק הוא עולם שלם, והמטרה היא שאתם תצליחו להמשיך ולנהל את המותג שלכם בהנאה, בזמן שהשיווק הדיגיטלי נמצא בידיים הנכונות שבחרתם לשם כך.

שלוש עובדות שחשוב שתדעו על עולם השיווק הדיגיטלי בפייסבוק

מהו כלל הברזל לפרסום בפייסבוק?

ככלל, החוקים עבור פרסום עסקים בפייסבוק הנחשב איכותי או בכל רשת חברתית, ואמור ללוות כל שיווק ברשתות חברתיות הוא תוכן איכותי, מקורי, אותנטי משולב גרפיקה מתאימה. זה אומר כמה שפחות תמונות אימג' בנק, אלא יותר תמונות אמיתיות. טקסט איכותי בעל מבנה שיווקי נכון, והכתוב בעברית תקינה וללא שגיאות, וקשר ישיר מול קהל היעד שלכם. כאשר אתם מבצעים קידום בפייסבוק קחו בחשבון שכולם, כולל כולם, רואים אותו. השיבו לקהל שלכם בנימוס, נהלו משברי רשת באיכותיות, ותראו כיצד המוניטין שלכם עולה יחד עם הלידים המגיעים.

למה הפוסטים לא נחשפים לכל הגולשים בדף העסקי?

אתם בטח רואים את ההבדל כאשר אתם מפרסמים פוסט בפייסבוק, ומבצעים קידום פוסט בפייסבוק וההבדל בא לידי ביטוי בנתונים. הפוסטים שאתם מפרסמים לא נחשפים לכל הגולשים בדף העסקי שלכם כי פייסבוק, אחרי הכל, היא פלטפורמה עסקית שמעוניינת שתשלמו לה עבור החשיפה שאתם מקבלים. זה לא באמת משנה כמה עולה פרסום בפייסבוק בסופו של דבר, כי אתם רוצים את החשיפה. היתרון הוא שאכן מדובר במערכת פרסום שיש לכם עליה שליטה מלאה בתקציב כך שכל מה שקשור לחלק של פרסום בפייסבוק לעסקים הופך להיות קל יותר, נגיש יותר וגם משתלם.

האם אפשר לבצע קידום בפייסבוק לבד?

טכנית, אפשר לבצע פרסום בפייסבוק לעסקים לבד אך מעשית, לא מומלץ. אם אתם בעלי עסק יש לכם כבר מספיק דברים לעשות. השאירו את פילוח קהל היעד המדויק שחשוב לבצע כראוי, ואת עבודת השיווק היצירתית לחברה מקצועית. בין אם מדובר אך ורק בשיווק שהוא קידום פוסט בפייסבוק ובין אם לא.

Facemarketing ישמחו להעניק לכם שירות מקצועי ואיכותי, עם יחס אישי ובליווי צעד צעד בכל הקשור אל קידום פוסט בפייסבוק בפרט ובכלל, שיווק ברשתות חברתיות. התמחות מקצועית של פרסום עסקים בפייסבוק יחד נוכל להגיע לתוצאות נפלאות, חשיפה גבוהה, והעלאת המוניטין של המותג שלכם ברשת החברתית פייסבוק, וברשת בכלל.

קמפיין ממומן בפייסבוק
קמפיין ממומן בפייסבוק

כל מה שצריך לדעת על קמפיין ממומן בפייסבוק מזל טוב! החלטתם להתחיל לשווק את עצמכם ברשתות החברתיות, ביניהן, פייסבוק. אין ספק שמדובר בצעד חכם. הסיבה לכך היא קהל יעד מדויק

קרא עוד »
קידום קבוצה בפייסבוק
קידום קבוצה בפייסבוק

קידום קבוצה בפייסבוק – עולם חדש של קהילה  זה לא סוד שהרשתות החברתיות הפכו להיות הדבר העיקרי בחייהם של רבים בעידן הנוכחי. הרשתות הן חלק מהותי מאד מהחיים של כולנו,

קרא עוד »
טרגוט בפייסבוק
טרגוט בפייסבוק

טרגוט בפייסבוק – שיווק נכון הוא המפתח להצלחה זה לא סוד שעולם הפרסום עבר מהפך דיגיטלי וכעת רוב התקציבים הגדולים מנוהלים ברשתות החברתיות, או בגוגל. זאת הסיבה שכל הנושא של

קרא עוד »
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק

איך עושים רימרקטינג בפייסבוק איכותי ומוצלח כל מי שעוסק בתחום של שיווק ברשתות מכיר את הנושא של רימרקטינג בפייסבוק או לפחות שמע עליו כמה פעמים. זה לא הופך אותנו למומחים.

קרא עוד »
שיווק אורגני בפייסבוק
שיווק אורגני בפייסבוק

שיווק אורגני בפייסבוק – זה אפשרי ומומלץ שיווק אורגני בפייסבוק הוא למעשה קידום דף עסקי יחד עם התוכן שבתוכו ללא תשלום על קידום. זוהי שיטת הקידום הקלאסית וניתן להשתמש בה

קרא עוד »
קידום פוסט בפייסבוק
קידום פוסט בפייסבוק

קידום פוסט בפייסבוק – מגיע לכם להיראות וליהנות מזה בשנת 2004 נכנסה פייסבוק לחיינו, ושינתה את כל מה שהכרנו בעולם האינטרנט. ובתחילה, אף אחד לא חשב שפייסבוק הולכת להפוך להיות

קרא עוד »
דילוג לתוכן