פרסום מוצרים באינסטגרם

פרסום מוצרים באינסטגרם – שופינג מעולם אחר 

אם אתם, או העסק שלכם עדיין לא נמצאים בתוך האינסטגרם, רוב הסיכויים שאתם פשוט לא מעודכנים שזוהי הרשת החברתית מהמצליחות בעולם. לא בכדי אינסטגרם נרכשה על ידי פייסבוק ובכך לא רק הפכה למעצמה בעצמה אלא הביאה עוד צד מעניין ונוח לרשת החברתית העולמית הגדולה ביותר. לא מעט בעלי עסקים בין אם מותגים גדולים ובין אם קטנים בעלי אסטרטגיה שיווקית הכוללת גם פרסום מוצרים באינסטגרם צעד שמביא עוד ערוץ שיווקי, לידים, ולקוחות.

פרסום מוצרים באינסטגרם – יש פרסום אחר

אינסטגרם היא אפליקציה שהוקמה מלכתחילה כאפליקציית עריכת תמונות, בשנת 2010. בשנת 2012 היא נרכשה על ידי פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם. מטרת האפליקציה הראשונית היתה שיתוף תמונות, סרטונים קצרים והעברת מסרים קצרים וחדים בקלות.

הפרסום בפלטפורמה הוא כמו פרסום בכל רשת חברתית אחרת, אפשר לפרסם כרגיל באופן חינמי, ואפשר לפרסם גם באופן ממומן. פרסום ממומן מגדיל את חשיפת המותג, מאפשר למותג לחשוף את הלקוחות הפוטנציאליים או קהל היעד אל דפי נחיתה ואתרים. ולמעשה, מביא לידים חמים שאם מטפלים בהם באופן הראוי, הם הופכים לרווחים.

היות ואינסטגרם, מה שפעם היתה אפליקציה פשוטה לעריכת תמונות, היא כבר רשת חברתית המבוססת על שיתוף תמונות, מודעות טקסט ארוכות לא יסייעו לכם בשיווק פה. אם אתם כבר מלווים בטקסטים, עשו זאת בטקסטים קצרים, קולעים ובעלי מבנה שיווקי המתאימים לאינסטגרם. ישנו מבנה שיווקי עבור טקסטים מכל מיני סוגים.

פרסום מוצרים באינסטגרם – ככה עושים את זה נכון

כמו הרבה מכל פלטפורמות הפרסום גם באינסטגרם תוכלו לפלח קהל יעד ולבצע טרגוט מתאים על מנת שהמוצרים שלכם יגיעו אל קהל היעד המתאים. תוכלו לבצע פילוח על פי מגדר, על פי טווח הגיל, על פי תחומי עניין, התנהגויות שונות וכמובן מיקום גיאוגרפי.

היות ופייסבוק רכשה את אינסטגרם, אינסטגרם עצמה משתמשת בנתונים של פייסבוק לגבי טרגוט ופילוח קהל היעד. כל אלו, הופכים את הפרסום להרבה יותר יעיל, ומדויק. וזהו שימוש נכון בשיווק בשתי פלטפורמות איכותיות שחברו יחד, ומביאות יתרון אדיר לעולם הפרסום.

פרסום באינסטגרם של שירות שאתם מציעים, או פרסום מוצרים באינסטגרם עבור מכירה או שיווק אינסטגרם עסקי מתאים למגוון רב של עסקים במגוון של נושאים ותחומים. יחד עם תמונות מתאימות עבור פרופיל עסקי באינסטגרם תוכלו למשוך את קהל היעד שלכם ולהפוך כל מוצר למעניין ומיוחד.

לא מדובר בצעד שקשה לעשות אותו לבד, יחד עם זאת, בכל זאת מומלץ לעשות זאת עם אנשי המקצוע המומחים בתחומם בנושא של שיווק ברשתות חברתיות. פרסום באינסטגרם הוא לא מורכב, אך על מנת שפילוח קהל היעד יהיה נכון ומתאים, עשו זאת נכון, ותגיעו לתוצאות נפלאות. ובנוסף, אם אתם בעלי עסקים או בעלי מותג, לבטח הייתם רוצים שאנשי המקצוע יתעסקו עם השיווק והפרסום, ואתם, תוכלו להתפנות לטפל בלידים החמים.

4 סיבות בגללן כדאי לכם לפרסם באינסטגרם:

  • שתי רשתות חברתיות באחת

היות ואינסטגרם ופייסבוק עובדים יחד על אותה מתכונת, הם גם מאפשרים הרבה יותר אופציות עבור פרסום איכותי. שיווק באינסטגרם הוא למעשה שימוש בנתונים של פייסבוק.

  • קידום עסקים באינסטגרם הוא קידום גם בפייסבוק. וכן הלאה, כך שתוכלו גם להגדיר וליצור מודעות ממומנות ולבצע פרסום מוצרים באינסטגרם על התשתית של פייסבוק. וזוהי תשתית איכותית מאד.
  • מעורבות באינסטגרם היא מעורבות מאד גבוהה. כל קידום פרופיל עסקי באינסטגרם ילווה אחריו לא מעט תנועה. אם אתם מבצעים פרסום מוצרים באינסטגרם והמוצר שלכם הוא ייחודי ומעניין באופן ויזואלי, תוכלו להגיע לרמה שבה ירכשו אותו או תוכלו לפחות להציג את היכולות שלו.
  • אינסטגרם היא כבר מזמן לא רק אפליקציה לשיתוף תמונות ועריכה, אלא במה למשפיענים, יוצרים, אמנים, ואנשי מקצוע מומחים במגוון תחומים מרחבי העולם. שיווק באינסטגרם יפתח לכם דלת אל מקומות חדשים, אנשים חדשים, ואופציות חדשות.

פרסום ברשתות החברתיות עם facemarketing יעניק לכם את הפיתרון האמיתי לשיווק הדיגיטלי שאתם צריכים, תוך כדי שתחסכו את ההתעסקות בשיווק ובפרסום, ותתפנו לניהול העסק שלכם כשאתם יודעים שהפרסום נמצא בידיים בטוחות ונכונות. את הטיפול בלידים נשאיר לכם, את הפרסום, השאירו לנו. אתם בידיים טובות. 

פרסום מוצרים באינסטגרם – שאלות ותשובות

  • איזה סוגי מודעות קיימות?

בבואכם לבצע פרסום מוצרים באינסטגרם דעו כי קידום אינסטגרם עסקי או פרופיל עסקי באינסטגרם מעניק לכם כמה אופציות רלוונטיות אך אנו מציגים את השלוש הפופולריות:

  1. מודעת תמונה יחידה עם הוספה של כפתור קריאה לפעולה וטקסט.
  2. מודעת סרטון בה אפשר להציג סרטון אחד, לבצע קריאה לפעולה ולכתוב טקסט קצר.
  3. מודעת קרוסלה המאפשרת להכניס עד 10 כרטיסיות והגולשים מדפדפים ביניהן.
  • כמה עולה לפרסם באינסטגרם?

פרסום מוצרים באינסטגרם לא שונה בעלותו מכל פרסום באינסטגרם זה או אחר. שיווק ברשתות חברתיות הוא שיווק שעלותו מתחלקת לכמה סוגי תקציב. עלות תקציב המדיה היא בשליטה מלאה שלכם.

  • איזה עוד אופציות לשיווק קיימות?

כשאתם באים לבצע קידום של פרופיל עסקי באינסטגרם או כל קידום עסקים באינסטגרם אתם למעשה עושים זאת כ'חבילה' מתוך שיווק ברשתות חברתיות. פרסום מוצרים באינסטגרם הוא חלק מהחבילה הזאת. ישנו קידום אורגני, התערבויות שונות, עיצוב ומיתוג, העלאת תוכן קידום וכמובן פרסום באינסטגרם.

קידום אורגני באינסטגרם
קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם – הדרך הבטוחה לשיווק איכותי  קידום אורגני מאז ומתמיד נחשב לקידום איכותי ששומר תוצאות לאורך זמן, והוא מומלץ לבעלי מותג ולבעלי עסקים על מנת למצב את נוכחותם

קרא עוד »
אינסטגרם עסקי
אינסטגרם עסקי

אינסטגרם עסקי – בואו נתקדם  כמעט ולא נצליח למצוא כיום עסק שלא שמע על אינסטגרם או לא מכיר אותו באופן פעיל. אך לא כולם מרגישים בנוח לצלול אל תוך הרשת

קרא עוד »
איך להצליח באינסטגרם
איך להצליח באינסטגרם

איך להצליח באינסטגרם – רשת חברתית לכולם  אחת השאלות הגדולות של כל מי שעוסק ברשתות החברתיות, ניהול מותג, או ניהול שיווק הוא איך להצליח באינסטגרם ולבלוט מעל כולם. בין אם

קרא עוד »
שיווק עסק באינסטגרם
שיווק עסק באינסטגרם

שיווק עסק באינסטגרם – אתם בדיוק במקום הנכון לא תופתעו לדעת שהרשת החברתית אינסטגרם הפכה להיות הרשת הכי חמה, עם כמיליארד משתמשים חודשיים. אינסטגרם מאד קרובה לעקוף את כל הרשתות

קרא עוד »
קידום עסקים באינסטגרם
קידום עסקים באינסטגרם

קידום עסקים באינסטגרם – כי מגיע לכם להיחשף אינסטגרם או כל רשת חברתית אחרת לא המציאו את עולם השיווק ואת התנ"ך ללימוד שיווק ברשתות חברתיות אבל הן בהחלט שדרגו אותו.

קרא עוד »
error: Alert: Content is protected !!
דילוג לתוכן